Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke at Riise skal reise. Er fint med en nordmann i klubben spørr du meg!

Ja ikke bare fordi han er nordmann at jeg vil at han skal være der, men syns han egentlig er en god spiller :)

 

Edit:

Han må bare få litt mere spilletid...

Endret av langkaas92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://talkingsoccer.blogspot.com/2008/05/...e-25m-from.html

 

 

Scott Carson, John Arne Riise and Peter Crouch will be all put up for sale in a bid to proved the Spaniard with some extra transfer funds.

 

Benitez is also believed to be willing to listen to offers for Xabi Alonso, Jermaine Pennant, Steve Finnan and Andriy Voronin.

 

Ut:

 

Carson £9M

Crouch £10M

Riise £6M

Itandje £3M

(Voronin £2M)

 

= £28M (£30M)

 

Inn:

 

Silva £15M(+)

Barry £12M(?)

Rafinha/Nyback £5M(+)

 

= ca £32M pluss minus

 

 

Blir spennende å se hva som skjer med Alonso. Om vi selger han så er det £20 mill i transferpenger ekstra, dog håper jeg at han blir.

 

 

Følgende startellever neste sesong. Håper forresten at vi fortsetter med 4-2-3-1 som har funket strålende for oss.

 

 

--------------------------------------Reina---------------------------------------

-------------------------------------(Martin)-------------------------------------

Rafinha----------------M.Skrtel----------------D.Agger---------------G.Barry

(Arbeloa/Finnan)----(Carragher)-----------(Hyypia)--------(Aurelio/Arbeloa/Insua)

----------------------------X.Alonso----------J.Mascherano---------------------

---------------------------(Lucas/Plessis/Barry/Gerrard)-----------------------

-------------D.Silva----------------S.Gerrard----------------R.Babel-----------

----------------------------(Pennant/Benayoun/Kuyt)--------------------------

--------------------------------------F.Torres-------------------------------------

--------------------------(Babel/Nemeth/Kuyt/Pacheco)-----------------------

 

 

Gerrard, Silva og Babel kan spille overalt på "treern" og Silva kan ved nød slenges som spiss.

 

 

Edit: Skal sies at jeg håper at Insua blir førstevalg på backen, men jeg vil bli meget overrasket om det skjer.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt ønsker vel Alonso å oppfostre barnet sitt i Spania, og dermed forsvinner han vel antagelig til sommeren?

Det er nok feil. Det er bare en liten uke siden Alonso sa han hadde veldig lyst til å bli i Liverpool.

 

Jeg har tenkt litt og kanskje den stjernespissen vi snakker om kan være Schevchenko? Tror han trenger et klubbytte, og chelsea er sannsynligvis villig til å selge han for en god pris tror nå jeg. :hmm:

1) Ønsker meg ikke Schevo, 2) Chelsea hadde aldri solgt spillere til de største rivalene i England.

Lenke til kommentar

Håper det blir slik:

 

Ut:

Steve Finnan (£4 mill.)

Jermaine Pennant (£6 mill.)

Peter Crouch (£11 mill.)

Andriy Voronin (£2,5 mill.)

 

= £23,5 mill.

 

Inn:

Florent Malouda (£6 mill.)

Sergio Ramos (£11,5 mill.)

Gareth Barry (£8,5 mill.)

 

= £26 mill.

 

Til sammen: - £2,5 mill.

Lenke til kommentar

Jeg mener sportslig/resultatmessig. Vi har ikke det samme rivalforholdet til Chelsea som vi har til Everton og Man Utd. Men vi er sterke konkurrenter i både CL og PL. Det jeg mener er da at Chelsea ikke kommer til å selge spillere til hverken oss, Man Utd eller Arsenal og risikere å forsterke rivalenes lag. Det samme gjelder jo for så vidt på tverrs av alle disse fire klubbene. Ingen ønsker å forsterke den andres lag. Det beste eksempelet nylig er jo fra Heinze-saken i fjor, der Man Utd nektet å selge Heinze til Liverpool, til tross for at Rafa ville ha ham, Heinze selv ville til Liverpool og Man Utd var innstilt på å selge spilleren. Det endte jo med rettssak, så det sier jo litt om hvor mye man ønsker å unngå å selge til en av de nærmeste konkurrentene.

Lenke til kommentar
Si meg, hva skal dere egentlig med Gareth Barry? Skal dere bare ha han fordi det er kult og han er en god spiller?

 

Jeg synes at han er nok for Liverpool.

Å selvfølgelig at han er en god spiller.

 

Selv om dette er et forum for og diskutere, så er det bare teit og bry seg, Redpredator. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...