Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange Liverpool-supportere misliker Kuyt. I mine øyne har han vært en av Liverpools desidert beste spillere de siste sesongene.

Grunnen til det er at vi kjøpte han som spiss, og han scorte ikke. Derfor fikk mange Liverpool supportere nok med han. Vi ville ikke ha en spiss som ikke scorte. Meen, etterhvert som han ble flyttet ned mot høyre ving, så har han spilt vesentlig bedre.

 

Må si at jeg syntes det var rart at Rafa beholdt han så lenge på spiss, foran Crouch o.l.

Lenke til kommentar

Nå skal det nevnes at Kuyt var regelrett elendig det første halvåret av sesongen, og fortjente den pepperen han fikk da. Det kan helt sikkert ha sine forklaringer også, slik som for eksempel farens død, men likevel, spiller man i toppen av engelsk og internasjonal fotball så må man tåle kritikk når man over lengre tid ikke presterer. Men heldigvis for både oss og Kuyt har han livnet til etter at han ble flyttet ned på høyrekanten i 4-3-2-1 etter nyttår, og har gjort en veldig god jobb der, spesielt i CL. Når det er sagt håper jeg ikke Kuyt spiller der neste år, jeg mener vi trenger en bedre høyrekant for å hevde oss i PL. Men Kuyt er ikke lenger enn av dem jeg ville solgt først, da kommer Riise, Voronin, Crouch og denne gjengen her et godt stykke foran i køen.

Lenke til kommentar

Jeg satt Kuyt i forsvar ganske lenge denne sesongen,men også jeg gikk regelrett lei å forsvare han rundt februar. Han er en arbeidshest og løper konstant, både i forsvar,midtbane og i angrep.

Men når det ble så kritisk at kompis-gjengen dannet en drikkelek rundt Kuyt(shot\drikk hver gang Kuyt bommer på en 100% sjanse) så sier det noe.

 

Han har hevet seg meget som kant,det må sies,men han ER egentlig spiss-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå skal det nevnes at Kuyt var regelrett elendig det første halvåret av sesongen, og fortjente den pepperen han fikk da.

 

Nei? Kuyt fortjente ikke halvparten av det han fikk. Og det var ikke pepper, det var hets.

Lenke til kommentar

Synes han fortjente kritikken og vel så det. Man må prestere når man spiller for Liverpool, og Kuyt gjorde langt ifra det frem til nyttår. Kritikk er man nødt til å tåle. Men nå må ikke du blande hets inn i dette, jeg snakker selvfølgelig ikke om hetsing, men om kritikk. At folk hetser ham blir selvfølgelig helt feil uansett hvordan han presterer, det går en tykk linje mellom kritikk og hets.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du skrev han fortjente den pepperen han fikk før jul og jeg skrev at jeg var uenig. Pepper tolker jeg som det som ble sagt i mot ham og hets inngår i det begrepet. Det er enkelt å si "kritikk må man tåle" og la det være med det, men jeg synes det blir litt for naivt. Det finnes grenser. At han er en godt betalt fotballspiller gjør ham ikke til mindre menneske. Det er svært få som takler kritikk på egen hånd og jeg blir forbanna på fans som viser så lite hensyn som i kritikken av Kuyt. Det er greit å kommentere prestasjonene hans, men det var så mye mer enn det og det tar jeg sterk avstand fra. Det er ingenting du kan si som overbeviser meg om at han fortjente det og at "kritikk må man tåle". And on that note: walk the talk. Du må tåle kritikken jeg gir utsagnet ditt.

Lenke til kommentar

Enig i at Kuyt at fortjente kritkken han fikk den første tiden han spilte i Pool. Han ble kjøpt for å score mål, og scorte ikke. Enkelt og greit. Nede på høyreflanken manger han mye av det en høyreving trenger, men samtidig så mye å bidra med, nemlig arbeidskapasitet. Men som Hewitt sier, håper jeg at vi skaffer oss en ny ving, en som kan score 10-15++ mål, mange assist og mer. Det trenger vi.

 

edit. leif

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Du skrev han fortjente den pepperen han fikk før jul og jeg skrev at jeg var uenig. Pepper tolker jeg som det som ble sagt i mot ham og hets inngår i det begrepet. Det er enkelt å si "kritikk må man tåle" og la det være med det, men jeg synes det blir litt for naivt. Det finnes grenser. At han er en godt betalt fotballspiller gjør ham ikke til mindre menneske. Det er svært få som takler kritikk på egen hånd og jeg blir forbanna på fans som viser så lite hensyn som i kritikken av Kuyt. Det er greit å kommentere prestasjonene hans, men det var så mye mer enn det og det tar jeg sterk avstand fra. Det er ingenting du kan si som overbeviser meg om at han fortjente det og at "kritikk må man tåle".

Med "pepper" mener jeg kritikk. Ikke hets. Hets tar jeg sterk avstand fra, og det er veldig viktig at folk, spesielt supportere av eget lag, holder seg for god til å direkte hetse noen. Så det mente jeg ikke. Men hets vil man alltid få litt av, uansett hvordan man presterer, som en offentlig person og det er vanskelig å gjøre noe med det. Derimot er det i slike situasjoner det fremkommer hvem som faktisk er supportere av laget. Man skal såklart støtte alle spillere, uansett hvordan de presterer. Når det er sagt er det helt legitimt, og ikke minst nødvendig, at spillere som ikke presterer får kritikk for dette. Og derfor synes jeg også Kuyt fortjente kritikken han fikk det første halvåret av sesongen, for da var han virkelig dårlig også og når man presterer så dårlig i en internasjonal toppklubb så fortjener man å høre det. En supporter skal støtte laget og spillerne, men han skal også kritisere når kritikk er berettiget. Man fortjener å høre det når man ikke presterer, og man fortjener å høre det når man presterer. Det er min enkle filosofi på dette punktet. Så får heller de som drar det lenger og begynner med hets bare holde på i sin lille verden for seg selv.

 

And on that note: walk the talk. Du må tåle kritikken jeg gir utsagnet ditt.

Selvsagt tåler jeg kritikken du kommer med av mitt utsagn og at du er uenig, men jeg står fullt og helt inne for det jeg sier og så får du heller "tåle" at jeg er uenig i din mening. Når det er sagt er vi vel egentlig ikke så uhorvelig uenige heller, siden du fokuserer på hetsen. Jeg peker på kritikken, og mente selvfølgelig ikke hets.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis vi skal sammenligne Kuyt sin situasjon med Lampard sin (med tanke på tap av foresatt) så er det en enda større grunn til å gå i forsvarsposisjon for førstnevnte. Så jeg ønsker ikke kritisere Kuyt denne sesongen (selv om jeg sikkert har gjort det en eller annen gang i kampens hete).

Lenke til kommentar

Ja, som jeg sa, Kuyts prestasjoner kan kanskje skyldes farens bortgang. Det er selvfølgelig vanskelig å si siden ingen kan se hvordan det hadde gått om faren hans ikke gikk bort, men vi får vel kanskje svar på det til sesongen hvis Kuyt får spille noenlunde fast da. Og det er selvfølgelig leit det som hendte i privatlivet hans og det kan nok ha hatt en medvirkning. Slike hendelser gjør at man skal utvise litt ekstra forsiktighet, men jeg synes likevel at kritikk av prestasjoner er berettiget når det går over såpass lang tid som det gjorde for Kuyt. Men er enig i at man skal være litt varsom.

Lenke til kommentar

Jeg satt så å si i hjørnet / svingen på motsatt side av the Kop. Tok masse bilder, men ikke alle er verdt publisitet. Her i alle fall noen litt morsomme øyeblikk. Kan laste opp noen flere bilder, hvis det er interesse for det.

 

Gerrard sjekker at utstyret fortsatt er iorden:

post-90344-1210448941_thumb.jpg

 

Gerrard har det moro med ungene til Carragher:

post-90344-1210449027_thumb.jpg

post-90344-1210449053_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...