Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, gratulerer til United. Innrømmer lett at de er et mye bedre lag enn Liverpool på dette tidspunktet hvertfall. Nesten irriterende å se hvordan de spiller i forhold til Liverpool. Mascherano driter seg ut, han hadde ganske sikkert blitt utvist uansett, virket overtent. Tror uansett United hadde vunnet om han ikke hadde fått rødt kort, men tviler på at det hadde blitt så stygt.

 

Ellers veit jeg ikke helt hva jeg skal si om Liverpools innsats. Greier ikke en gang å plukke ut hvem som var best i dag jeg, forsvaret var totalt på villspor og offensivt var det ikke mye å skryte av. Til og med Reina var rævva i dag, huff.

 

Et par nye backer og vinger i tillegg til Agger mener jeg er løsninga her altså. Backene, og da kanskje spesielt Aurelio er det svakeste punktet i hele laget spør du meg, og når det i tillegg bare er Torres, Gerrard og Babel (dog ikke i dag) som duger offensivt så må noe gjøres.

Lenke til kommentar
Vi trenger ingen nye spillere, vi trenger å gi laget en flat neve i ansiktet å få de til å skjønne at det må prioriteres annerledes taktisk.

Vi trenger nye spillere jo. Aurelio, Kuyt, Voronin, Crouch, Riise er ikke bra nok. Etterhvert kommer nok Hyypia og Finnan inn der også. Arbeloa kan diskuteres, jeg mener vi bør få inn en nye høyreback også. Bare se på United i dag. Tar ut Anderson og Giggs var det vel og setter inn Nani og Tevez. Kvaliteten på laget som er på banen synker ikke veldig med slike bytter altså. Derfor er de så sterke som de er gjennom en hel sesong. Vi tar ut Babel og Torres og setter inn Benayoun og Riise, det viser jo det meste. De har kvalitetsspillere i absolutt alle posisjoner (kanskje med unntak av høyrebacken, men Brown greier seg nå fint), og i mange posisjoner er det til og med flere av dem. Hva kan vi stille opp med der? Ingenting. Jeg mener sentrallinja vår er minst like bra som Uniteds (ikke begynn å diskuter å sammenligne igjen please), men United er jo milevis foran når det kommer til bredde og kvalitet i stallen som tross alt er viktig gjennom en hel sesong. Liverpool vinner ikke ligaen med de spillerne vi har nå, ikke sjangs i havet for det.

Lenke til kommentar

Det er enkelte prioriteringer og valg jeg ikke forstår meg på, verken hos spillere, eller lagledere. Skjønner f.eks. lite av hvorfor Pennant stadig blir utelatt. Skjønner heller ikke hvorfor spillerne ofte velger corner eller innkast i mange situasjoner istedenfor for å slå et innlegg med en gang når vi har gode muligheter til det. Vi skaper jo ALDRI noen verdens ting på cornere, dessuten rekker motstanderen å organisere seg når de skal vente på at vi blir klare til å kaste eller slå en dårlig corner...

Lenke til kommentar

Dagens værste for dere var som jeg spådde: Kuyt. Han mista ballen hver eneste gang han hadde den omtrent. Pinlig svak og har ingen ting i PL å gjøre.... Også pussig at Babel ble bytta ut når dere må kontre, må jeg si. Blei litt letta (selv om han ikke storspillte) når han ble tatt ut

Lenke til kommentar
Også pussig at Babel ble bytta ut når dere må kontre, må jeg si. Blei litt letta (selv om han ikke storspillte) når han ble tatt ut

Enda et eksempel på merkelige valg. Selv om Babel ikke hadde sin aller beste kamp, var han i alle fall langt bedre enn Benayoun.

 

Edit: At Kuyt var så mye dårligere enn de andre i dag, er jeg imidlertid litt mer usikker på.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Synes ikke vi skal klage på kortene til Mascherano. De var fortjent begge.

 

Ja, jeg har også innsett det, kortene er greie. Rart...Eboue klager som bare det til dommeren, han får ikke kort.

 

Tvilsomt at Eboue holder hele kampen om du også sitter og ser på Chelsea-Arsenal. Har jo litt med dommerene å gjøre også da :)

 

Uansett en MYYYE mer underholdende kamp nå enn tidligere i dag :)

Lenke til kommentar

Så dere på c+ nå?!? Mache fikk et 100% fortjent rødt kort

 

edit: for dere som ikke ser, Mache oppførte seg som en tosk mot dommeren i hele første omgang og kjefta på alle avgjørelser. Sumsumarun godt gjort av dommeren å slå ned på det.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Liverpool bør gjøre noe med laget snart, Kuyt, Aurelio, Arbeloa, Benayoun å Vinnun(stavet feil), Crouch har ikke noe på laget å gjøre. La Riise få noen kamper igjen, for vi trenger en skuddsterk venstreving/back

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...