Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ser kampen, det eneste han gjør er å klage på dommeren og sparke ned spillere.l. Torres blir jo puttet i baklomma til Rio og Vidic.

 

Her oser det av innsikt og objektiv analyse. Fortsett sånn, så blir du kanskje invitert i studio som ekspertkommentator. Hvis Torres blir putta i baklomma på Vidic, så sitter Ronaldo og synger i suspen til Kuyt.

Vi får starte å diskutere kampen og ikke hverandre igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som ser på Sky? Haha, Gray og Redknapp krangler jo nesten. Forøvrig litt enig med Gray, Mascherano spør bare dommern hva det er som skjer, det er når han blir vist ut at han flipper totalt. Når det er sagt er det jo selvfølgelig helt idiotisk at han i det hele tatt skal bort til dommern når han har gult fra før og har oppført seg snodig hele omgangen.

Greia er at masche maste så sykt mye på det første gule at han var nær oransje med en gang.

 

Så har det vært 2 situasjoner til hvor masche har kjefta etter dommeren, løpt etter han og glist og sagt F-ordet.

 

Og nå til slutt hvor han kommer LØPENDE over halve banen og gerrard å co må HOLDE Han igjen unna dommeren, og han allikevel løper opptil og sier et eller annet.

 

De situasjonene til sammen = Et gult = rødt.

Lenke til kommentar

Hælvettes Bennett, heng den kødden. Han suger i hver kamp han dømmer, om det er Liverpool eller ikke.

 

Ja vel. Alle kortene til Pool har vært korrekte, men hvorfor i SVARTE får ikke Manu spillerne kort, de er jo fredet! Se Rooney på på Reina, på grensa til rødt! Se etterslengeren på Torres i løpsduellen med Vidic(?). Det er jo soleklare kort, men Bennett er en såpass arrogant jævel, at ikke bryr ræva si med en dritt.

 

Tåpelig av Masche, men jeg kan skjønne at han blir forbanna når Bennett Den Stygge driter i hva Manchester United gjør.

 

Bennett er konsekvent en vei, og er en feig tulling!

 

Ellers må jeg si at målet til Manu er fortjent nok.

Lenke til kommentar
Hva var det Torres gjorde som kvalifiserte til gult?

 

Akkurat det samme som Mascherano han prater det på seg...

 

Skulle gjerne visst hva han sa. Så ut som om han bare spurte hva som skjedde, deretter viste dommeren det røde og da gikk han klikk. Selvfølgelig var det dumt av han å gå bort til dommeren likevel, men kortet mener jeg var feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ser kampen, det eneste han gjør er å klage på dommeren og sparke ned spillere.l. Torres blir jo puttet i baklomma til Rio og Vidic.

 

Her oser det av innsikt og objektiv analyse. Fortsett sånn, så blir du kanskje invitert i studio som ekspertkommentator. Hvis Torres blir putta i baklomma på Vidic, så sitter Ronaldo og synger i suspen til Kuyt.

Vi får starte å diskutere kampen og ikke hverandre igjen?

 

Jepp. Sorry Raste :)

 

Vi får fokusere på de dommeravgjørelsene som går vår vei. Som for eksempel straffesituasjonen i første.

 

Bra redning av Reina nettopp.

Lenke til kommentar
Hælvettes Bennett, heng den kødden. Han suger i hver kamp han dømmer, om det er Liverpool eller ikke.

 

Ja vel. Alle kortene til Pool har vært korrekte, men hvorfor i SVARTE får ikke Manu spillerne kort, de er jo fredet! Se Rooney på på Reina, på grensa til rødt! Se etterslengeren på Torres i løpsduellen med Vidic(?). Det er jo soleklare kort, men Bennett er en såpass arrogant jævel, at ikke bryr ræva si med en dritt.

 

Tåpelig av Masche, men jeg kan skjønne at han blir forbanna når Bennett Den Stygge driter i hva Manchester United gjør.

 

Bennett er konsekvent en vei, og er en feig tulling!

 

Ellers må jeg si at målet til Manu er fortjent nok.

 

Som United-supporter satt jeg også slik før kampen, fikk nesten sjokk når han dro opp kort i det hele tatt til noen Liverpool-spillere i dag. (De som har sett United-kampene han har dømt vet nok hva jeg snakker om.*)

 

Kanskje han bare velger seg en side og bestemmer seg for at det laget skal vinne?

Lenke til kommentar
Hælvettes Bennett, heng den kødden. Han suger i hver kamp han dømmer, om det er Liverpool eller ikke.

 

Ja vel. Alle kortene til Pool har vært korrekte, men hvorfor i SVARTE får ikke Manu spillerne kort, de er jo fredet! Se Rooney på på Reina, på grensa til rødt! Se etterslengeren på Torres i løpsduellen med Vidic(?). Det er jo soleklare kort, men Bennett er en såpass arrogant jævel, at ikke bryr ræva si med en dritt.

 

Tåpelig av Masche, men jeg kan skjønne at han blir forbanna når Bennett Den Stygge driter i hva Manchester United gjør.

 

Bennett er konsekvent en vei, og er en feig tulling!

 

Ellers må jeg si at målet til Manu er fortjent nok.

 

Husker du dette; AndersC? :p

 

 

På 25 kamper:

RØDT: 4

GULT: 78

SNITT: 3,28 pr kamp.

 

Bare for å sitere enn eller annen fotball spiller:

 

"Det var som om dommeren hadde fått helt nye gule kort og ville se om du funket"

- Richard Rufus

Det er faen meg godt at noen deler ut korta. Den statistikken der burde hver dommer hatt. Kanskje spillerne da skjønner at holding i trøya og filming faktisk ikke er lov. Man kan jo si at for mange kort ødelegger kampene, men hva gjør ikke riving og filming?

Bennett er konsekvent i dømming si hver kamp, noe som er meget bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå blir det scoring mot oss.

 

Edit: Det er vel ingen hemmelighet hvem kommentatoren holder med. "Babel, som bare har hatt en finte i kampen, må ut."

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...