Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Plankekjøring dette. Med eller uten mache, vi hadde vunnet uansett

 

Nei, det hadde dere ikke :)

Oddsen var med oss, siden vi leda en null og har ikke tapt de siste 5 årene på old trafford etter å ha tatt ledelsen. Legg til Uniteds fine statistikk mot liverpool siste årene...ja så..

 

Vi får aldri vite det, men oddsen er klart på vår side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han hjalp nok litt til på fallet, men han ble tatt. Feil å dømme filming, og feil å dømme straffe. Kunne vel kanskje fått straffe om han falt på vanlig måte.

 

Og for å sette det litt i perspektiv, hvis Ronaldo faller som en nikkedukke, så har du en sammenligning for Torres også? Han falt jo stadig vekk, og filmet en liten skade og så videre, så skjønner ikke helt hva som klages over.

 

Uansett, Škrtel stikker av med bestemannsprisen i dag :)

Lenke til kommentar
Folk som fortjenner ris på baken etter kampen

 

Masche-Need I say more?

Reina-Dritt 1.omgang,reddet et skudd(resten ble han påskutt)

Liverpools dødball-trener- Again with this shit!

Ronaldo-Han liker sadokisme+han filmer

Kuyt-Ny drittdag på jobben

 

Skrtel. Sugde balle på hodedueller. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut.

Lenke til kommentar
HAhah...Dive?...dro nå beina under han da..men straffe var det ikke...

 

Ja, dive. Han faller jo som en nikkedukke.

 

Det var da kontakt, men straffe ville nok vært litt hardt idømt.

 

Så minimal kontakt rettferdiggjør filming?

Sorry meg, men Torres kasta seg noen ganger han også duh...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han hjalp nok litt til på fallet, men han ble tatt. Feil å dømme filming, og feil å dømme straffe. Kunne vel kanskje fått straffe om han falt på vanlig måte.

 

Og for å sette det litt i perspektiv, hvis Ronaldo faller som en nikkedukke, så har du en sammenligning for Torres også? Han falt jo stadig vekk, og filmet en liten skade og så videre, så skjønner ikke helt hva som klages over.

 

Uansett, Škrtel stikker av med bestemannsprisen i dag :)

 

Vet ikke om du så reprisen av taklingen på Torres? Begge anklene ble tatt. Men du lukket vel kanskje øynene da?

Lenke til kommentar
United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut.

Si det til Inter du ;)

Liverpool slo Inter fortjent(begge kampene) OG det kunne fort ha sett anderledes ut om kampene hadde spilt 11vs11

så poenge ditt er?

Lenke til kommentar
Han hjalp nok litt til på fallet, men han ble tatt. Feil å dømme filming, og feil å dømme straffe. Kunne vel kanskje fått straffe om han falt på vanlig måte.

 

Og for å sette det litt i perspektiv, hvis Ronaldo faller som en nikkedukke, så har du en sammenligning for Torres også? Han falt jo stadig vekk, og filmet en liten skade og så videre, så skjønner ikke helt hva som klages over.

 

Uansett, Škrtel stikker av med bestemannsprisen i dag :)

 

Vet ikke om du så reprisen av taklingen på Torres? Begge anklene ble tatt. Men du lukket vel kanskje øynene da?

Du oppfører ikke deg akkurat som en mod må jeg si, når du sier til folk at dem lukket øyene eller ikke ser kampen osv.

Torres divet mere enn Ron gjorde i dag, så. Men kanskje vi skal slutte å diskutere hvem som divet og ikke divet?

Kampen er over, United vant og det var rettferdig resultat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut.

 

Ja jøss, skyld på det :)

 

Ja, for i bunn og grunn har det ingenting å si om laget teller elleve spillere :)

 

Raste: Send klage til forumstyret eller send meg en PM. Og vis meg gjerne hvilke retningslinjer jeg bryter :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut.

Si det til Inter du ;)

Liverpool slo Inter fortjent(begge kampene) OG det kunne fort ha sett anderledes ut om kampene hadde spilt 11vs11

så poenge ditt er?

Poenget hans er at om Matarazzi ikke hadde blitt utvist, ville Inter våget mer, og da hadde Liverpool fått betraktelig mer å bry seg om. Han sier ikke at vi ikke vant fortjent, bare at kampen hadde sett annerledes ut. Om jeg har forstårr riktig ;)

Lenke til kommentar
United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut.

 

Ja jøss, skyld på det :)

 

Ja, for i bunn og grunn har det ingenting å si om laget teller elleve spillere :)

 

Raste: Send klage til forumstyret eller send meg en PM. Og vis meg gjerne hvilke retningslinjer jeg bryter :)

Men ikke i denne tråden, eh?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...