Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ikkje han er så bra på det heller egentlig. Trur nok vi har eit litt forskjellig syn på den godaste Clattenburg. I mi bok er han blant dei eg helst ikkje vil sjå som dommar i PL. (Han og Uriah Rennie)

Ja, det har vi definitivt. Jeg tar Clattenburg foran Bennett anyday anytime, kun fordi sistnevnte er så vrang at jeg bare blir irritert av å se ham løpe rundt på matta mens han tenker på at det er han som har makten i denne kampen.

Lenke til kommentar

Mascherano skjerper seg nok. Den følelsen han sitter igjen med er neppe en god følelse og vi vil nok få en unnskylding fra han snart. Javier er bare et menneske og alle kan gjøre feil - det viktigste er at han angrer på det - noe jeg er sikker på at han gjør. (Prøver ikke på noen måte å forsvare det han gjorde)

 

Edit:

Rafael Benitez sier at Javier Mascherano nå vet at han gjorde en stor feil ved å gå til dommer Steve Bennett for å spørre om hvorfor Fernando Torres fikk gult kort mot slutten av første omgang.
Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Klippet er for kort, så vi får ikke se hele situasjonen, men.

 

For kort er helt riktig, burde vel ha vært 35 minutter langt for å få med seg alt det dumme han gjorde etter han felte Scholes...

Agreed, eier jo ikke disiplin han mannen. Han kan også få lengre straff enn en kamp står det på VG NETT etter gårsdagens episode.

Lenke til kommentar
Agreed, eier jo ikke disiplin han mannen. Han kan også få lengre straff enn en kamp står det på VG NETT etter gårsdagens episode.

 

Det står mye rart på VG NETT!.. ;) Men joda, det er sant. Hadde han forlatt banen med en gang han fikk det røde, tror jeg han hadde fått bare én kamp, men så lenge han nektet å gi seg og 3-4 personer måtte holde han igjen, blir det nok 2-3 kamper ekstra! :(

Lenke til kommentar
Var det eg også tenkte,men viss vi ikke er velkommen så...

Ingen brukere kan bestemme hvor vi United-supportere skal gjøre av oss.

Om de ikke liker at vi er her, kan de fint finne seg en annen plass å være, for da er helt klart diskusjon.no ingenting for dem. :)

Lenke til kommentar
Oss i Pool-tråden og scousere i United-tråden er jo det som skaper skikkelige diskusjoner, det kan vi ikke gi oss med :)

Er da strengt tatt ikke så mange scousere her på forumet? :hmm:

 

Så lenge det holdes på et saklig nivå, som ikke akkurat er hele tida, så burde nå alle være velkomne i alle tråder. Blir hvertfall jævlig kjedelig uten United-supportere i denne tråden og omvendt.

Lenke til kommentar
Det har du rett i Teggy, det kan vi ikke bestemme. Og hvis det var forrige posten min du reagerer på, så var ikke den så kjempeseriøst ment. Sorry :)

 

 

Edit: Enig med Benitez over meg.

Nå mener jeg ikke bare din post, men det går ikke mange dager mellom hver gang en liverpool-supporter klager på at vi er her. Og tåpelig er det, for man må kunne tåle å argumentere litt mot andre enn bare egne supportere, da det nesten ikke blir diskusjon ut av det.

Lenke til kommentar
Ser kampen i reprise nå på Canal +, ikke rart at Masche fikk rødt kort. Fulgte jo dommeren hele tiden, når jeg ser det igjen så er det helt utrolig at han ikke fikk rødt kort før. I hver situasjon der det ble dømt så så jeg han, ikke EN uten han.

 

Ja, men så er spørsmålet: Er det gult kort for å stille dommeren et spørsmål? Ja, Mascherano klagde mye til Bennett og ofte, men jeg så ikke at Bennett sa til Masche at han må holde kjeft og slutte å mase så jævlig. Han bare trakk opp det røde med en gang.

Lenke til kommentar
Agreed, eier jo ikke disiplin han mannen. Han kan også få lengre straff enn en kamp står det på VG NETT etter gårsdagens episode.

Ikke begynn nå. Du har ikke sett mange kamper med Masche, ikke skap deg. Fyren er ikke sånn som regel. Han gjorde en stor feil, og han vet det. Hvor mange ganger har ikke Rooney gjort lignende? Javier ødela i går, men han vet det og vil hvert fall ta lærdom av det. Han var overtent, så det gjelder å finne en balanse mellom å være tent og være overtent.

 

2-3 kamper er for lite, utestengelse på "livstid" hadde vært bra.

På samme måte som at du burde hatt livstidsutestengelse herfra fordi denne posten var latterlig ræva?

 

(Jada, var helt sikkert en spøk, men dårlig var den uansett)

 

Nå mener jeg ikke bare din post, men det går ikke mange dager mellom hver gang en liverpool-supporter klager på at vi er her. Og tåpelig er det, for man må kunne tåle å argumentere litt mot andre enn bare egne supportere, da det nesten ikke blir diskusjon ut av det.

Jeg er helt enig med deg, det bør og skal være et helt åpent forum hvor alle kan diskutere. Men når du sier at det ikke går mange dagene mellom hver gang en Liverpool-supporter klager på noen av dere, så prøv også å se det fra vårt ståsted hvorfor noen klager. Det er jo ikke fordi det foregår en saklig diskusjon, eller kommer med noen morsomheter, det er fordi det veeeldig ofte postes latterlige provokasjonsforsøk.

Lenke til kommentar
Nå mener jeg ikke bare din post, men det går ikke mange dager mellom hver gang en liverpool-supporter klager på at vi er her. Og tåpelig er det, for man må kunne tåle å argumentere litt mot andre enn bare egne supportere, da det nesten ikke blir diskusjon ut av det.

Jeg er helt enig med deg, det bør og skal være et helt åpent forum hvor alle kan diskutere. Men når du sier at det ikke går mange dagene mellom hver gang en Liverpool-supporter klager på noen av dere, så prøv også å se det fra vårt ståsted hvorfor noen klager. Det er jo ikke fordi det foregår en saklig diskusjon, eller kommer med noen morsomheter, det er fordi det veeeldig ofte postes latterlige provokasjonsforsøk.

Sant, men litt provokasjon må det jo være. Så lenge det ikke går over i det helt latterlige, som jeg er enig i at det fra tid til annen gjør, så synes jeg bare det er morsomt med litt provokasjoner, om det er liverpool-supportere eller United-supportere som kommer med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...