Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postet dette på et annet forum, gjør det bare her også:

 

Mitt drømmelag for neste sesong, jeg prøver så godt jeg kan å være litt realistisk.

 

 

Reina

 

Rafinha - Carragher - Agger - Insua/Riise

 

Pennant - Gerrard - Mascherano - Quaresma

 

Torres - Villa

 

 

Subs: Itandje, Arbeloa, Alonso, Lucas, Crouch/Kuyt, Skrtel, Babel

 

 

Babel skal få en liten joker-rolle og steppe inn som spiss hvis det er nødvendig, ellers kan han få spille på vingene hvis Qua eller Pennant blir skadet.

 

 

GK: Reina: Selvskreven.

 

RB: Rafinha: Fet spiller som jeg liker. Fra Brasil faktisk og spiller i dag i Tyskland. Ung og god, koster bare £5M, han har selv sagt at han gjerne vil spille i England og at Liverpool er en fantastisk klubb, tror at Rafa har han på lista si.

CB: Carragher: Selvskreven.

CB: Agger: Vår beste stopper all over. Selvskreven.

LB: Riise: Håper vi kan spille med Riise fast her og at Insua kan få prøve seg litt innimellom.

 

RM: Pennant: Klassespiller, som er ganske undervurdert, fått lite spilletid i år, mye pga skaden hans tidligere i sesongen.

CM: Gerrard©: Selvskreven.

CM: Mascherano: Han er min "faste" sentralt på midtbanen, men han kan også veksle litt med Alonso. Siden de passer i forsellige kamper.

LM: Quaresma: Håper på Quaresma, vi trenger sårt en klasseving noe som han er.

 

ST: Torres: Selvskreven.

ST: Villa: Drøm.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Litt av noen drømmer dere har når det gjelder nye spillere. Artig å sjå hvor mye cæsh Benitez får å handle for, for at dere trenger nye spillere er det ingen tvil om. Quaresma hadde vært noe, men da blåses vel et helt budsjett på han alene og dere trenger mange spillere. Minimum 4-5 stk

 

Villa kan dere nok bare glemme. Ikke bare mtp pris, men fyren vil nok til en større klubb om han skal flytte på seg. Chelsea fikk han ikke, bare so you know. Samme gjalt vel D. Alves

Det morsomme er jo at akkurat det samme ble sagt om Torres. :D "Skal han forlate Atletico blir det garantert Man Utd eller Chelsea, han vil jo til en stor klubb!". Men Torres valgte likevel Liverpool. Tror ikke det vil være noe problem å få Villa til Merseyside hvis vi har pengene, men det er det det står på. Å få han til Anfield tror jeg faktisk ville vært rimelig enkelt. Stor klubb, blant de mest kjente i verden med historie og everything you need, The Kop, mye suksess i Europa og CL (som jo er viktig for utlendinger), og ikke minst da Rafa og de andre spanske spillerne han henger med under landslagsopphold. Men det er umulig å vite hva Rafa får å rutte med, så vanskelig å si om han er aktuell. Rafa har hvert fall vist interesse for ham før.

 

Det går ikke på antall spillere, men kvaliteten på spillerne. Hvis vi får +/- £20M så er det bedre å handle inn Rafinha og Quaresma enn gjennomsnittlige spillere i en høyreback, venstreback, ving, spiss, back-ups osv.

Lenke til kommentar

Torres kom nok mest pga Bentiez. Det skal sies at han valgte dere fordi pool ville ha han mest. Tviler litt på at han dreit i oss og chelsea og valgte dere av kjærlighet til klubben eller mtp trofeer, to be honest. Bydde (evt tilbudte han kontrakt) vi eller chelski på han i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Var akkurat det han gjorde. :) Benitez og de spanske spillerne var nok også selvfølgelig et positivt pluss, men han hadde vært Liverpool-fan siden han var liten, sammen med en kameratgjeng, og fikk også et kapteinsarmbånd med YNWA på innsiden. Da han hørte om Liverpools interesse ba han Atletico-ledelsen kun om å vurdere bud fra Liverpool seriøst.

Lenke til kommentar

Kunne du hentet frem den artikkelen eller hvor du har hørt det fra? Call me a game-bitch, men at han dreit i andre større klubber og valgte liverpool av rein kjærlighet til klubben, tror jeg ikke noe på :p

 

Høres ut som noen en eller annen pool supporter har funnet på...

 

Edit: I går tenker jeg han angret på valget, om vi noen gang var klare med kontraktforslag. haha

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Vanskelig å få tak i engelske klassespillere da de både er dyre og vanskelige å få tak i da. Er jo for så vidt noen, men tør ikke en gang på prisen på spillere som RIchards og Bale. Men Agbonlahor og Young fra Villa kunne jeg absolutt tenke meg, spesielt førstnevnte.

 

Edit: Mongo formulering her, men dere tar nok poenget. Engelsk er dyrt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Det som jeg tror er en av de store utfordringene til liverpool er det å utvikle egne storheter, der har dere ingen i stallen nå (?). United har Brown, scholes, giggs og neville, som alle har bidratt i mange mange år. I tillegg fletcher og o'shea, spillere som kan brukes mange steder og som gjør jobben, uten å klage over benking.

Lenke til kommentar
Litt kjedelig at drømmelaget til Jefecito inneholder 2 engelskmenn bare...og det er inkludert benken.

Ja, det er kjedelig, men hva skal man gjøre? Engelskmenn er for dyre i forhold til nivået de holder, og nivået blir bare høyere og høyere, altså er det vanskeligere for egne spiller å slå gjennom. Synd, men sant.

 

Kunne du hentet frem den artikkelen eller hvor du har hørt det fra? Call me a game-bitch, men at han dreit i andre større klubber og valgte liverpool av rein kjærlighet til klubben, tror jeg ikke noe på :p

 

Høres ut som noen en eller annen pool supporter har funnet på...

 

Edit: I går tenker jeg han angret på valget, om vi noen gang var klare med kontraktforslag. haha

Det kan jeg vettu. :) Tror ingen har angret på å spille for Liverpool.

 

http://www.liverpoolfc.tv/news/archivedirs...070704-1653.htm

 

When did you first hear of Liverpool's interest in you?

 

It was just a couple of weeks ago, it's all happened very quickly. I was aware of offers from other clubs but as soon as I knew Liverpool were interested I said to Atletico: "Look, please listen to this offer." There were many clubs being banded around. Offers go directly to Atletico, so I wouldn't necessarily know about them, but as soon as I heard about Liverpool, I told them that Anfield was the only place I was interested in.

 

Why did Liverpool stand out for you?

 

I'm aware of the history and how special this club is. The tragedies that have happened have made the bond between the fans and the club so strong. Liverpool just ticks all the boxes for me. There's team spirit and a desire to win instilled by Rafa, and then there's my new teammates like Pepe and Xabi. They, as well as Luis, have always spoken very positively about life here in Liverpool. I didn't speak to them directly before signing because it all happened so quickly. I've been getting planes here, there and everywhere. My other half has spoken to Pepe's other half though. She said: "We're here for you. Let us know if there is anything you need."

 

Tell me about the captain's armband you displayed during a game against Real Sociedad last season, with You'll Never Walk Alone written on the inside? (Hewitt gjør oppmerksom: Bildet)

 

There is a group of my mates, about five or six of us, and we've all grown up supporting Liverpool. Because they are all so committed to Liverpool, they've had We'll Never Walk Alone tattooed on their arms. It's changed slightly because it's a symbol of our friendship as well as our support for the club. Obviously I couldn't have that tattooed on my arm playing for Atletico, but they gave me this armband as a present for my last birthday.

 

Why have you decided to leave Atletico now?

 

The time is right because Liverpool have come in for me.

 

:)

 

Det som jeg tror er en av de store utfordringene til liverpool er det å utvikle egne storheter, der har dere ingen i stallen nå (?)

Gerrard og Carragher?

Lenke til kommentar

Det finnes mange lovende spillere i Liverpool som kan ta steget opp. Insua, Nemeth, Spearing, Hobbs, Lindfield, El Zhar, etc. er spillere som hvert fall er aktuelle til å få sjanser til å vise seg frem. Veldig vanskelig å si om unge spillere greier å takle overgangen godt nok, men disse er hvert fall veldig lovende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...