Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det medisinske apparatet i Barcelona kunne onsdag formiddag konstantere at Messi trolig vil være ute i opptil 6 uker, etter å ha undersøkt den 20 år gamle argentineren.

 

Kilde: Fotballmagasinet.no

 

Måneder og uker utgjør jo en ganske vesentlig forskjell da Chauz

 

Hvis du ser "EDIT'ene" mine :whistle:

 

Seriøst. Messi er ute med skade i 9 måneder (eller uker)

 

EDIT: Det må være uker. 9 mnd høres forferdelig mye ut.

 

EDIT 2: Unnskyld! Jeg husker ikke om jeg så 9'er tallet opp ned eller ikke.

Messi er ute i seks uker!: http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/05/528770.html

 

Jeg husket bare at han var skadet på sparken, men husket ikke hvor lenge, så jeg måtte google det :p

Lenke til kommentar

Riise kan vi beholde, en god spiller som er verd og ha i troppen. Så ikke selg, er mitt råd. Skal vi ha noen backer så kan vi skaffe oss en ny høyreback (Finnan drar på årene) noe ala Rafinha . Alves hadde vært kult men han blir sikkert så jævlig dyr.

 

Leste at Keegan ville by £3,5M, noe jeg synes er for lite. Da kan han heller få en ny kontrakt.

Lenke til kommentar
Må bare kommentere signaturen til Wisdom_Jay.

 

"Manchester United Supporter og fotballinteressert"

:thumbup:

 

OT: Nå må du nesten ha sett feil for det står og der. Kanskje du ble forvirret av ordet over der det står året?

 

Riise er vel en grei venstreback for dere han er han ikke? Han er jo ikke direkte super, men han duger jo.

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar
Må bare kommentere signaturen til Wisdom_Jay.

 

"Manchester United Supporter og fotballinteressert"

:thumbup:

 

OT: Nå må du nesten ha sett feil for det står og der. Kanskje du ble forvirret av ordet over der det står året?

 

Riise er vel en grei venstreback for dere han er han ikke? Han er jo ikke direkte super, men han duger jo.

dahh. Når det står United supporter så sier det jo seg selv at man er fotballintressert. :ohmy:

 

Edit: Leif

Endret av The Game
Lenke til kommentar
(kan ta dere faen på at han scorer til helgen siden jeg sa dette).

Hehe, skal nok mer til enn som så ;)

 

Hadde vært så utrolig bra å sett han få tilbake den formen har var i for noen år siden. Han var en knallbra spiller i premier league, og passet absolutt for klubben. Nå er situasjonen dessverre en litt annen.

Lenke til kommentar

Er det rart vi ikke vinner Premier League. Vi skal alltid beholde halvgode spillere, "som tross alt kan gjøre det bra en gang i blant". Liverpool har hatt pengene til storkjøp før våre amerikanske venner kom, men vi har kjøpt halvgode spillere. Det er ikke noe nytt. Ved kjøp som Torres, Mascherano og Babel viser Benitez at disse tidene er over, og la oss håpe han fortsetter slik. Da må spillere som Riise og henholdsvis Aureilo bort. De har et toppnivå som er meget bra, men de er for ugjevne i prestasjonene, og slikt blir det ikke ligagull av.

Lenke til kommentar
Jeg mener at Riise er en god spiller og at han trenger litt tid på seg. Han var veldig god før det sms dritet sitt. Ellers syntes jeg Benayoun (?) er en "halvgod" spiller i likhet med Aurelio og Pennant.

 

Trenger tid? HAn har fått plenty med tid, spilte ikke han mest venstre midtbane før? Syntes han spilte bedre da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...