Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd for kampen hvis Rio er ute. Må da være litt kjipt å vinne mot oss når Rio ikke spiller? Er det samme som om Gerrard/Torres ikke hadde spilt til søndagen. Min mening hvertfall.

 

Både Torres og Gerrard, alene eller sammen, er bedre enn Rio. Så den sammenligningen er jeg ikke helt enig i. En seier vil uansett smake like godt om Rio spiller eller ikke, men det hadde ikke overrasket meg om skaden hans blir en unnskyldning for visse fans om vi skulle vinne.

 

Torres og Gerrard bedre enn Rio? Hehe. De er blant de ypperste i hver sin posisjon, det skal de ha. Men bedre? Nei.

Vil si at Gerrard er bedre spiller enn Rio ja.

Muligens ikke som målmann

 

Rio er PLs beste midtstopper. Gerrard er PLs 2.beste sentrale midtbanespiller.. (Etter Essien imo). Begge er like gode, ok?

 

Hilsen en full og kald Nightkeeper som måtte gå hjem fra fest i snøstorm og mye snø.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ronaldo spiller ikke bra mot Pool uansett, så du kunne egentlig satt Titus Bramble i forsvar og Ronaldo ville hatt store problemer.

 

Bramble putta jo mot oss tidligere i sesongen så han og O'Shea i forsvar hadde kanskje vært en verre kombinasjon for oss enn Rio og Vidic.

 

NightKeeper er faktisk mer saklig full enn edru. Imponerende :wee:

Lenke til kommentar
Rio er PLs beste midtstopper. Gerrard er PLs 2.beste sentrale midtbanespiller.. (Etter Essien imo). Begge er like gode, ok?

 

Hilsen en full og kald Nightkeeper som måtte gå hjem fra fest i snøstorm og mye snø.

 

Som Liverpool supporter gidder jeg ikke å ta opp Gerrard diskusjonen, for jeg blir nok ansett som ikke objektiv uansett.

 

Men Rio er etter min mening ikke PL's beste midtstopper. En liten portugiser i Chelsea FC som har den tittelen. Mange snakker om John Terry og hvordan laget faller sammen uten han, men uten Carvalho er det værst.

 

Sinnsykt god. Bedre enn Rio. Men ikke mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror ingen midtstoppere i PL hadde passet bedre inn i United enn Rio, men det kan være jeg tar feil. Litt på samme måte som at jeg aldri hadde byttet Carra med noen.

Lenke til kommentar
Jeg tror ingen midtstoppere i PL hadde passet bedre inn i United enn Rio, men det kan være jeg tar feil. Litt på samme måte som at jeg aldri hadde byttet Carra med noen.

 

Spot on.

 

Hanler jo om mye mer enn ferdigheter for å bli god.

 

Lampard var jo ikke en sinnsyk spiller som hadde 20 mål i PL hver sesong før han kom til Chelsea og fikk klassespillere rundt seg.

 

Kanoute var en ok spiller i Spurs, men er nå en gigant i Sevilla.

 

Forlan var ok i Man Utd, men er nå en gigant i Atl Madrid (Villarreal).

 

Defoe er vell det nyeste eksempelet. Fra "talent som ikke nådde frem" i Spurs, til klassespiss i Portsmouth.

 

Ville ikke byttet Carragher mot noen. Ingen ville gjort samme jobben som han gjør.

Lenke til kommentar

Da føler jeg for å åpne diskusjonene om Søndagens oppstilling!

 

Personlig ønsker jeg DETTE laget:

------------- Reina

Carragher - Hyypia - Skrtel - Riise

----------- Alonso - Masche -------

- Kuyt ------- Gerrard ---- Babel -

--------------- Torres ------------

 

Tror vi skal klare oss fint defansivt, så lenge vi har fått orden på dødballer.

Riise hadde Ronaldo fint i lommen forje kamp, og tror at Skrtel og Hyypia vil ta Rooney ganske greit.

 

Mascherano leker lett med lille Anderson, og Alonso strør pasningene. Gerrard og Torres skaper kontringene. Tror dette kan bli en SINNSYK kamp!

Lenke til kommentar

Enig i det laget, i utgangspunktet lyst til å se Pennant i stedet for Kuyt som vanlig, men med tanke på at PEnnant ikek har spilt på år og dag er det litt farlig. Litt redd for farta til Hyypia, så ville kanskje vurdert Arbeloa på backen og Carra inn i midten igjen. Hyypia tar det dog igjen i rutine, så litt usikker der egentlig.. Gleder meg stort!

Lenke til kommentar

Reina

Arbeloa - Carragher - Skrtel - Riise

Mascherano - Alonso

Pennant - Gerrard - Babel

Torres

 

Et lag som er kapabelt til å vinne mot Man Utd. Som jeg tidligere har spådd - Torres kommer til å score, så er det opp til resten av laget om de er gode nok til å ta med poeng fra Old Trafford.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Mascherano leker lett med lille Anderson, og Alonso strør pasningene. Gerrard og Torres skaper kontringene. Tror dette kan bli en SINNSYK kamp!

Virker som enkelte trur dere er vedensmestere på rekordtid her. Dere møter (helt uavhengig av resultatet på søndag) et bedre lag i nesten samtlige posisjoner på banen. Har dere glemt at dere knapt skapte en dritt på Anfield mens vi faktisk for andre året på rad vant der? Sålenge jeg kan huske så har United hatt god kontroll på Liverpool, selv om dere såklart vinner i blandt.

 

Det blir for dumt når du skriver lille Anderson. 1) Han er større fysisk enn mache, bare for å ha det på det tørre. 2) Han pissa enkelt å greit på hele sentral-linja deres på Anfield og kan fint gjenta den bedriften, i en alder av 19...

 

Forøvrig naivt å komme til OT og tro på "full" defensiv kontroll. Det er ikke et monotont chelski dere møter denne gangen, gutta. Nå er det kreativitet, teknikk og hurtighet over hele fjøla dere står ovenfor.

 

Can't wait! Selv om vi ikke er i vår alle beste form om dagen, så slår vi det laget du presenterer der også på en dag litt under toppen. Skal dere få poeng mot oss på søndag, må dere spille til deres ytterst beste (tak: ligge bakpå og satse på kontringsfotball) samt ha marginene på deres side.

Lenke til kommentar
Virker som enkelte trur dere er vedensmestere på rekordtid her. Dere møter (helt uavhengig av resultatet på søndag) et bedre lag i nesten samtlige posisjoner på banen.

Dere er bedre totalt på backene og vingposisjonene. Sentrallinja vår er like god, om ikke bedre, som deres.

 

Har dere glemt at dere knapt skapte en dritt på Anfield mens vi faktisk for andre året på rad vant der? Sålenge jeg kan huske så har United hatt god kontroll på Liverpool, selv om dere såklart vinner i blandt.

Nå skapte vel ikke dere heller stort, det var en kjedelig kamp sett med nøytrale øyne. Vi hadde stort sett god kontroll bakover, men slapp selvfølgelig inn et mål etter dødball. Forrige seier på Anfield var jo også veeeldig marginal, og den gang spilte vi dere jo ut av banen også hele kampen gjennom omtrent. Men dere greide å trekke det lengste strået når vi var udyktige, skal jo ha cred for det også.

 

Det blir for dumt når du skriver lille Anderson. 1) Han er større fysisk enn mache, bare for å ha det på det tørre. 2) Han pissa enkelt å greit på hele sentral-linja deres på Anfield og kan fint gjenta den bedriften, i en alder av 19...

Anderson er god. Mascherano og Gerrard er bedre.

 

Forøvrig naivt å komme til OT og tro på "full" defensiv kontroll. Det er ikke et monotont chelski dere møter denne gangen, gutta. Nå er det kreativitet, teknikk og hurtighet over hele fjøla dere står ovenfor.

Er vel ikke så naivt det, dere har ikke vært noe fyrverkeri fremme de siste gangene vi har møtt dere. Men for å ha full defensiv kontroll på Old Trafford, må man spille veldig bra og holde konsentrasjonen konstant, vi har en vane med å miste konsentrasjonen et par ganger i løpet av en kamp og gjøre feil som fører til baklengsmål.

 

Can't wait! Selv om vi ikke er i vår alle beste form om dagen, så slår vi det laget du presenterer der også på en dag litt under toppen. Skal dere få poeng mot oss på søndag, må dere spille til deres ytterst beste (tak: ligge bakpå og satse på kontringsfotball) samt ha marginene på deres side.

Ethvert lag som vinner en slik kamp må ha marginer på sin side. Det er ikke mulig uten. Men vi kan slå dere hvis vi spiller godt nok. Jeg tror vi har en veldig god sjangs til å vinne, eller hvert fall ta et poeng. Skal dere vinne mot oss, må dere heve dere fra de siste par kamper.

Lenke til kommentar

Hehe The Game, dette sier dem foran hvert oppgjør. Alltid like bombesikre på seier, og at alle stjernene deres skal overkjøre United som en lek, før sluttsignalet lyder og de har driti seg ut igjen.

 

Det var slik på Anfield forige gang og det er slik nå også. Forskjellen er at nå har vi hjemmebane, og jeg tror verdens beste lag skal være megafornøyde om de får med seg 1 poeng her. Hjemmebane for oss betyr at det er vi som kommer til å styre kampen. Rio er tilbake, samme med vdS. I tillegg kan kanskje Ronaldo få til et eller annet, for nå spiller vi faktisk på hjemmebane.

Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor vi ikke skal ha tro på at vi kan vinne, dere skal jo være så ufattelig mye bedre enn oss, men vi spiller som regel jevnt med dere. En gang må jo også vi trekke det lengste strået. Når det er sagt vil det ikke overraske meg om det blir uavgjort eller ettmålsseier til dere. Vi har også bedre lag enn før og er i god form. Skulle vi ikke trodd på seier hadde vi egentlig ikke trengt å spille kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...