Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, dere får vel selge han

 

Seriøst folkens: går ikkje an å samanlikne gerrard/babyen fra spania og rio tha king.

 

Rio er saman med Vidic PL beste midtstopper par, mens gerrard/torres..tja..Dei er i alle fall ikkje bedre enn Rio, punktum finale :)

 

Rio og Vidic er nok ikke PL's beste midtstopperpar, nei. Si hei til Carvalho og John Terry.

 

Ikke _bedre_ enn Rio...Punktum? Fantastisk.

 

La oss ikke gå innpå at det er direkte umulig å sammenligne dem....La oss si at Rio er bedre....fordi?

Lenke til kommentar
Spar meg... Eg har ikkje sakt at Rio er bedre..

Bæsja du litt på leggen nå eller? Du sier jo at de ikke er bedre enn Rio, da må jo nødvendigvis Rio være bedre enn de to? :p

 

Uansett tåpelig diskusjon, går jo ikek ann å sammenligne på den måten.

ehm, nei? Dei kan vere like gode i kvar sin posisjon..

Lenke til kommentar
Synd for kampen hvis Rio er ute. Må da være litt kjipt å vinne mot oss når Rio ikke spiller? Er det samme som om Gerrard/Torres ikke hadde spilt til søndagen. Min mening hvertfall.

 

Både Torres og Gerrard, alene eller sammen, er bedre enn Rio. Så den sammenligningen er jeg ikke helt enig i. En seier vil uansett smake like godt om Rio spiller eller ikke, men det hadde ikke overrasket meg om skaden hans blir en unnskyldning for visse fans om vi skulle vinne.

 

Torres og Gerrard bedre enn Rio? Hehe. De er blant de ypperste i hver sin posisjon, det skal de ha. Men bedre? Nei.

Vil si at Gerrard er bedre spiller enn Rio ja.

Muligens ikke som målmann

 

Hahahahaha..... :ermm: Supert argument

 

Dere som skal være så forbanna saklige hele tiden....kom med noe bedre da Danielzu.

Greit at dere tror det beste om deres spillere,men du KAN innrømme at Rio er bedre enn Gerrard..tror ikke noen av "dine egne" banker deg opp om du sier deg enig.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt sammenlikne spillere, spesielt ikke når de spiller i ulike posisjoner. Men hvordan mener dere Ferdinand er bedre? Om vi skal begynne å sette ferdigheter opp mot hverandre blir det jo hvem som er mest komplett spiller av de to. Og da er Gerrard milevis foran.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke helt sammenlikne spillere, spesielt ikke når de spiller i ulike posisjoner. Men hvordan mener dere Ferdinand er bedre? Om vi skal begynne å sette ferdigheter opp mot hverandre blir det jo hvem som er mest komplett spiller av de to. Og da er Gerrard milevis foran.

 

Kloke ord.

 

Best som keeper: Uavgjort

Best som back: Steven Gerrard (Basert på kampen mot Juventus i CL 05)

Best som midstopper: Rio Ferdinand

Best som ving: Steven Gerrard

Best som defansiv midtbanespiller: Steven Gerrard

Best som offansiv midtbanespiller: Steven Gerrard

Best som spiss: Uavgjort (?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er enig i at Rio og Vidic har vært PLs beste stopperpar i år. I fjor fikk de god konkurranse av våre egne Carra og Agger.

 

Selvsagt blir det litt søkt å sammenligne Rio og Gerrard/Torres, men hvis man absolutt må så er jo svaret ganske enkelt i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...