Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Følgende lag mener jeg har kvaliteter til å vinne PL:

 

Reina

Rafinha - Carragher - Agger - En etablert Insua

Mascherano - Alonso

Pennant - Gerrard - Babel

Torres

 

Det er kun to nye spillere inn, hvorav vi eier den ene. Jeg tror mange er uenige med meg når det kommer til Pennant, men da må jeg nok igjen henvise til Athen 07.

Vil helst se en ny spiss med Torres på topp. Ellers enig.

Lenke til kommentar
Sier du det, Teggy? Er det mulig?! Du har virkelig vært en åpenbaring!

 

Vi henter inn et par klassespillere når vi vinner Champions League i år. :)

Flott at jeg kan være til hjelp. :)

Skal bli spennende å se om dere klarer å hente inn trofeet i år, selv holder jeg en knapp på at United tar det denne sesongen.

Men hey, neste sesong :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har hørt rykter om at man tjener en del penger av å vinne titler, kanskje det er noe dere kan prøve på?

 

At du prøver å være smart slår litt tilbake på deg. Vi spiller jo en CL-finale annenhvert år, så det tjener vi en del på.

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at man tjener en del penger av å vinne titler, kanskje det er noe dere kan prøve på?

 

At du prøver å være smart slår litt tilbake på deg. Vi spiller jo en CL-finale annenhvert år, så det tjener vi en del på.

Det er sant, venta egentlig bare på den. Noen som har noen tall på hvor mye man tjener på å vinne CL, og PL for den saks skyld?

Lenke til kommentar
Følgende lag mener jeg har kvaliteter til å vinne PL:

 

Reina

Rafinha - Carragher - Agger - En etablert Insua

Mascherano - Alonso

Pennant - Gerrard - Babel

Torres

 

Det er kun to nye spillere inn, hvorav vi eier den ene. Jeg tror mange er uenige med meg når det kommer til Pennant, men da må jeg nok igjen henvise til Athen 07.

Vil helst se en ny spiss med Torres på topp. Ellers enig.

Ikke værst, men likvel så er det naivt å tro at den ellveren holder en hel sesong uten endel skader. Kuyt og co kommer ikke inn å forandrer kampene til det positive. Ellers syntes jeg det virker noe baktungt, selv om navnene på papiret er offensive. Sleng på en Quaresma elns samt en ny storspiss ved siden av torra og kom tilbake da :)

 

Tror ikke dere vinner PL neste sesong heller, gitt.

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at man tjener en del penger av å vinne titler, kanskje det er noe dere kan prøve på?

 

At du prøver å være smart slår litt tilbake på deg. Vi spiller jo en CL-finale annenhvert år, så det tjener vi en del på.

Det er sant, venta egentlig bare på den. Noen som har noen tall på hvor mye man tjener på å vinne CL, og PL for den saks skyld?

Har tall på begge to her, men vet ikke om de gir et riktig bilde. Kommer vel en del inntekter ved siden av det som er ført opp.

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at man tjener en del penger av å vinne titler, kanskje det er noe dere kan prøve på?

 

At du prøver å være smart slår litt tilbake på deg. Vi spiller jo en CL-finale annenhvert år, så det tjener vi en del på.

Hahaha. Du sier det som om dere har spilt finale annenhvert år siden 1905.

Lenke til kommentar
Går vi ut ifra at vi forsetter med 4-2-3-1 formasjonen ønsker jeg en tropp "ala" dette neste sesong:

Ojda. Såvidt jeg kan se har Winydancer satt opp 2 nye backer, 2 vinger, en hengende spiss og en spiss til. Dette er mye å skulle hente på en og samme gang hvis alle skal være nesten i verdensklasse.

 

Jeg har aldri sagt noe om at dette skal skje på 1 sesong.

 

Det er bare Real Madrid som prøver å få skitne marker til å gro grønt over sommmeren med sidne iggantisk pengebruker...Liverpoool brukrer tid..hevem vet?kanskje Pennantlbir god nok nestes esong. ahN må bare løfte seg fra bunnnivået og prestere jevnt. Ekstremt spiller på sitt ebeste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har hørt rykter om at man tjener en del penger av å vinne titler, kanskje det er noe dere kan prøve på?

 

At du prøver å være smart slår litt tilbake på deg. Vi spiller jo en CL-finale annenhvert år, så det tjener vi en del på.

Hahaha. Du sier det som om dere har spilt finale annenhvert år siden 1905.

 

Det har ikke slått deg at det kanskje var det jeg prøvde på?

Lenke til kommentar
En positiv nyhet før kampen på søndag, er jo at Ferdinand sliter med ryggproblemer.

Han temmet jo Torres bra når de møttes på Anfield sist, så kan jo være greit om han ikke kan være med nå!

 

Liverpool.no

 

Synd for kampen hvis Rio er ute. Må da være litt kjipt å vinne mot oss når Rio ikke spiller? Er det samme som om Gerrard/Torres ikke hadde spilt til søndagen. Min mening hvertfall.

Lenke til kommentar
Synd for kampen hvis Rio er ute. Må da være litt kjipt å vinne mot oss når Rio ikke spiller? Er det samme som om Gerrard/Torres ikke hadde spilt til søndagen. Min mening hvertfall.

Det viktigste er vel å vinne kampen, uansett hvem som spiller og ikke. Selvfølgelig blir United svekket når Rio er ute, men United er vel ikke avhengig av enkeltspiller, er dere vel?.. :whistle:

Det positive for dere da, er jo at dere har den perfekte unnskyldning hvis unites taper kampen på Søndag! :p

Lenke til kommentar
Synd for kampen hvis Rio er ute. Må da være litt kjipt å vinne mot oss når Rio ikke spiller? Er det samme som om Gerrard/Torres ikke hadde spilt til søndagen. Min mening hvertfall.

Det viktigste er vel å vinne kampen, uansett hvem som spiller og ikke. Selvfølgelig blir United svekket når Rio er ute, men United er vel ikke avhengig av enkeltspiller, er dere vel?.. :whistle:

Det positive for dere da, er jo at dere har den perfekte unnskyldning hvis unites taper kampen på Søndag! :p

 

United er ikke avhengige av enkeltspillere for å vinne en storkamp. Ronaldo er som regel usynlig mot Liverpool. Men vi blir svekket når Englands beste midtstopper ikke spiller, det er helt klart.

Lenke til kommentar
En positiv nyhet før kampen på søndag, er jo at Ferdinand sliter med ryggproblemer.

Han temmet jo Torres bra når de møttes på Anfield sist, så kan jo være greit om han ikke kan være med nå!

 

Liverpool.no

 

Synd for kampen hvis Rio er ute. Må da være litt kjipt å vinne mot oss når Rio ikke spiller? Er det samme som om Gerrard/Torres ikke hadde spilt til søndagen. Min mening hvertfall.

Der er jeg enig, klart morsomst å vinne hvis Rio er på banen, tror han er en svært viktig brikke for dere når det gjelder å stoppe Torres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...