Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Først må vi få oss Mascherano da. Men jeg håper at kjøpet av Škrtel er et tegn på at Rafa har kontroll på Mascherano, for det er vel han som er førsteprioriteten? Jeg håper hvert fall det. Mister vi Mascherano så er det virkelig krise, han har vært den tredje beste spilleren vår i år, kun slått av de to gigantene i Torres og Gerrard. Mister vi ham mister vi en stor dimensjon i laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først må vi få oss Mascherano da. Men jeg håper at kjøpet av Škrtel er et tegn på at Rafa har kontroll på Mascherano, for det er vel han som er førsteprioriteten? Jeg håper hvert fall det. Mister vi Mascherano så er det virkelig krise, han har vært den tredje beste spilleren vår i år, kun slått av de to gigantene i Torres og Gerrard. Mister vi ham mister vi en stor dimensjon i laget.

Helt enig, Hewitt.

Lenke til kommentar
Ja dette høres veldig, veldig spennende ut! Så lenge han er raskere enn Hyypiä og god nok med ball så skal dette gå bra :)

 

Skal vel ikke så mye til å være raskere en Hyypiä :)

 

Og når vi er inne på Hyypiä (quote fra liverpool.no):

 

Dokumentar om Sami på NRK 2 i kveld

NRK 2 viser den finske dokumentaren "En fortreffelig finne: Sami Hyypiä" klokken 19.30 i kveld. Her får seerne et møte med en av Finlands fremste fotballspillere. Et program vi regner med vil være av interesse for alle norske Liverpool-supportere.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Du har et poeng Hyrlen, det er klart at Alonso har havnet litt i skyggen av Javier denne sesongen, og det er ikke rart ettersom Xabi har vært skadet så og si hele halvåret, mens Mascherano har vært gigant på midtbanen og spilt strålende. Men jeg personlig verdsetter Alonso absolutt på lik linje med Masche, selv om han ikke har de ekstreme defensive arbeidsferdighetene som Javier har.

 

De fleste vet jo hva Alonso står for, og det er alltid utrolig tilfredsstillende og se han frisk og rask, med sine elegante lissepasninger på 40 meter++ utpå matta. Min neste trøye blir med #14 Alonso bakpå :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Nå skryter dere mye av Masch, men dere glemmer Alonso føler jeg. Men et kjøp av Masch til 17mill er spottpris, å han kan selges for 25mill i ettertid lett.

Så klart, Alonso er en av mine favorittspillere. Men Mascherano og Alonso fungerer på to litt forskjellige måter, selv om begge som regel spiller defensiv midtbane. Mascherano er terrieren som løper etter alt og gjør alt han kan for å ødelegge for motstandere. Alonso er mer den "rolige" typen, samtidig som han er mer involvert offensivt enn Mascherano med mange pasninger, gjennomspill og skuddforsøk. De to fungerer veldig godt i forskjellige kamper, og mister vi Masche mister vi en veldig stor dimensjon på midtbanen. I min mening bør Masche og Alonso spille sammen med Gerrard etter hvordan kampene og motstanderne er, og evt. med hele trekløveret på midten hvis det trengs.

Lenke til kommentar

Og for de som ikke kjenner historien: Torres og kameratgjengen holdt med Liverpool, og kameratene hans tatoverte "You'll Never Walk Alone" på armene. Det kunne jo ikke Torres gjøre siden han spilte for Atletico, så kompisene hans ga ham kapteinsbåndet i gave. :) At Torres holdt med klubben er jo grunnen til at han dro her, han gikk både ned i lønn i forhold til hva han fikk fra Atletico og han hadde flere andre interesserte klubber som ville tilbudt ham bedre økonomiske betingelser, men han fortalte Atletico-ledelsen kun å vurdere bud fra Liverpool, hvis ikke det kom så ble han i Atletico. Er det rart vi har falt for fyren slik han både presterer på banen og fremstår utenfor banen? :love:

Lenke til kommentar
Hvorfor holdt Torres egentlig med Liverpool når han bodde i Spania? Var han ikke Atletico-fan..?

Selvfølgelig, og det er jo fortsatt Atletico som er størst for han, han er jo fra Madrid, er tross alt moderklubben hans og der han begynte karrieren, og bestefaren hans var den som fikk ham til å holde med Atletico.

 

Jeg bor i Norge og jeg heier både på Viking og Liverpool. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...