Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sveibuen skrev (1 time siden):

Hva med å heller blø litt for drakta uansett hvilken klubb man spiller mot. 

Mangler en Steven G!!! Om så den spilleren ikke har de samme kvalitetene, så er det arbeidsviljen jeg vil ha!

Det er vel kanskje et problem. Oxlade-Chamberlain er kanskje den minst tøffe av alle midtbanespillerne vi har sammen med Keita.
Unggutter som Jones og Elliott er jo faktisk tøffere. Litt derfor jeg ikke liker en midtbane med Ox men uten Fabinho.

Jeg vet ikke om det er manglende selvtillit eller hva det er, men jeg syns ikke han har holdt nivået de siste 2 sesongene overhodet, selv ikke i "enkle" kamper som i Ligacupen.

Tror det er på tide å la Ox gå og heller kjøpe en ung britisk litt røffere midtbanespiller. Finesmecker ser det ut som vi har plenty av blant unggutta, nå sist i Tyler Morton. Kanskje dårlig gjort mot Ox, men jeg ser heller Morton på banen enn han for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Fin kamp ja, synes det fortsatt er solid lag steming, synes det er rått at Tsimikas får starte. Digger Andy også, men ønsker at Greekeren skal få spille litt når han er så solid. Gjene ta en av de 2 på venstre ving i en PL kamp, det hadde vert en veldig intersant setting. 

Anyways, solid å slå AtleticLO 2 null føltes bra i dag, litt Jo LO  det siste, hvor vi klarer nok en gang å gi bort poeng mot medium motstand, er stygt redd det koster oss tittelen i år. 11 uanvgjort 2 tap i 2009, det glemmer jeg ikke. 

Lenke til kommentar

Kunne vært interessant det ja. Tsimikas har vært rå. Bare å la han få spille litt mer, så vi holder han i form. Skal spilles mange kamper. Jeg er som deg også stygt redd for at uavgjortene gjør at vi taper tittelen. Ender med nesten ingen tap (færre enn vinneren) men taper tittelen på for mange uavgjort.

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (4 minutter siden):

Dette er dritt. Liverpool tåler ikke å ha muligheten på søndager. Rett og slett for ræva.

Tja.. Du snakker om et lag som slo ut et toppet City fra Ligacupen, så dårlige er jo ikke akkurat West Ham.

Det som er skuffende er at taktikken til West Ham med å irritere Alisson til de grader fungerte. Bare drit i dem. Dytter dem deg så tar VAR det. 

Og på målet til Fornals så burde rett og slett bare noen tatt et gult kort oppe ved midtsirkelen. Vært litt kyniske.

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (5 minutter siden):

Tror du misforsto. West ham gode, Liverpool som f'er opp.

Statistisk var det nødt til å skje snart. For mange kamper uten tap og for mange kamper uten at West Ham har klart å slå Liverpool.

Ganske tydelig at Liverpool er veldig ute av form for tiden. Det har de vært siden United kampen.

Lenke til kommentar

Edwards bekrefta sjøl no at han gir seg. 100 spenn på at han blir snatcha av Newcastle. Kjem til å kjøpe Salah for en pakke mariekjeks.

Og Gerard  tilbake i PL som Villacoach? Får vi sjå om han tåler PL. Kanskje et testrun før han tar over roret etter Kloppen? Faen det blir nedtur uansett føler eg...stakkars mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...