Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Henderson er ikke en spiller du setter inn egentlig. Han gjør seg beste å starte.

De kunne hevet innpå Jones. Han gjorde det jo bra i preseason.

 

Ser dere er fornøyd med at vi ryker ut. Det er ikke jeg. Jeg ønsker å se pokaler. Hjelper med nesten hele tiden.

Den ville fortsatt å gi viktig matching for "B-laget".

Burde ha vunnet kampen. Emerson sitt mål burde vært annulert for dobbel offside.

 

Vi kommer garantert til å ryke ut tidlig i FA-cupen også. Så det blir nok bare CL og PL.

 

For øvrig var Moreno og Clyne triste greier.

 

Også ser en forskjell på keeperen. Ikke at Mignolet nødvendigvis gjorde noen store feil. Det er bare det at der keepere som Mignolet og Karius ofte slår returer rett i farlig område, så klarer ofte keepere på nivået over som De Gea, Alisson, osv., å få den ut i mindre farlig området

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at han benkes. I hans tilfelle tror jeg faktisk innsats, passion, type utenfor banen og stemmen i garderoben betyr mer enn kvalitetene på banen. For all del, god fotballspiller. Men ikke blandt de beste.

 

Akkurat hørt gjennom boken til Stevie G. Han var også full av lovord om Hendo på tingene jeg skrev over, i tillegg til det han gjør på banen.

 

Viktig å ha noen sånne i laget. Tipper han syns det er ok med rotasjon i midtbaneleddet, om han får beholde kapteinsrollen.

 

Ellers DEILIG med poeng i London i kveld. For noen kvaliteter Sturridge har. Hvis han holder seg skadefri så hadde det ikke gjort noe om han herjer som han gjorde i tospann med Suarez for noen år siden :) håper og tror han starter mot Napoli!

Endret av Niram
Lenke til kommentar

Eg trenger nye briller, det er eg fullt klar over, flere år siden eg sist hadde synstest og fikk nye briller.

MEN

Er det bare meg, eller er det flere som syns Shaqiri får litt mye skryt for innhoppene sine?

Han har et godt frispark, som Salah scorer på mot Southampton, men virket ganske treg slik eg såg det. Og så hadde han pasningen til Sturridge igår. Men han mister baller, blir løpt opp, og blir litt liten mot store forsvarere og midtbanemenn.

Foreløpig er ikke eg noe særlig fan av mannen. Men tydeligvis mange andre som digger mannen.

 

Men det skal han ha, han scoret et nydelig mål mot United i sommer!!

Endret av sector
Lenke til kommentar

Ja hvis en leser statistikken så er det over pari det han gjør. 

Men jeg mener også at han gjør en del feil, blir for treg og omstendelig, og mister ballen for ofte. Klarer ikke helt å se at det er en mann som skal drive med gegenpress, og dundre avgårde oppover på kontring, slik Klopp ønsker at laget hans skal spille.

 

Ser forøvrig at Carragher mener Shaqiri er et røverkjøp. 

Både han, Klopp, og en del andre skryter jo av mannen. Men jeg tror ikke han er en som trenger å vente seg en masse kamper på rad fra start. Greit at han kommer innpå når motstanderne begynner å merke det utover i andre omgang.

 

Det er vel bare jeg som ikke ser hvor god han er, men så har jo ikke jeg noe jeg skulle sagt i sånn henseende heller, så...

Endret av sector
Lenke til kommentar

Kan vi ikke heller si det sånn at han er en god spiller til prisen Liverpool fikk han for? Det er vel de fleste enig i?

 

Om han er god sammenlignet med Mane, Salah, osv. er noe helt annet.

 

Personlig syns jeg han er en flott squadspiller som vi fikk til en fin pris. En spiller som passer til innhopp, mot svakere motstand og hjemlige cuper.

 

Vi skulle nok hatt en som virkelig fikk det til å brenne under beina på Salah. For han har virkelig ikke prestert denne sesongen.

Men det visste vi jo for så vidt kom til å skje. Han ville aldri kunne følge opp forrige sesong.

På en annen side så er Klopp mer typen som ønsker å spille en spiller tilbake i form i stedet for å sette han ut av laget. På godt og vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...