Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett hver eneste minutt av preseason-kampene. Det er ikke alle som har overbevist meg.

Men de som har er Keita, Clyne, VanDijk, Robertson, og delvis Fabinho.

En del har vært helt ok, Sturridge, Matip, Milner, Gomez, Lallana, Klavan, 

De som ikke har overbevist er Solanke, Karius, Moreno, Woodburn, Ings, Markovic og Origi.

Nå har jeg bare tatt med førstelagsspillere. Ikke noen av ungdommene som er på vei inn på laget vil eg tro, med tanke på at en del spillere kommer fra ferie etterhvert og skal også kjempe om plassene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett hver eneste minutt av preseason-kampene. Det er ikke alle som har overbevist meg.

Men de som har er Keita, Clyne, VanDijk, Robertson, og delvis Fabinho.

En del har vært helt ok, Sturridge, Matip, Milner, Gomez, Lallana, Klavan, 

De som ikke har overbevist er Solanke, Karius, Moreno, Woodburn, Ings, Markovic og Origi.

Nå har jeg bare tatt med førstelagsspillere. Ikke noen av ungdommene som er på vei inn på laget vil eg tro, med tanke på at en del spillere kommer fra ferie etterhvert og skal også kjempe om plassene.

Som forventet egentlig, ingen i den siste linken din der er gode nok.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt vanskelig å bedømme. For prestasjonene påvirkes jo av de en spiller sammen med.

Er det en gjeng med ungdommer/reservespillere så vil de naturligvis spille dårligere enn en fin mix av førstelag og ungdom/reserver.

 

F.eks så syns jeg Camacho har imponert meg. Hadde hverken sett eller hørt så mye om han. Men han har også gode forutsetninger for å imponere når du får spille med Van Dijk, Robertson, Keita og Fabinho.

 

Jeg tror flere av ungguttene kunne virkelig imponert om de var 1 eller 2 unggutter på et lag ellers bestående av Liverpools førstevalg.

 

Woodburn, Ojo og Camacho bør forøvrig lånes ut om de ikke er tiltenkt spilletid.

Egentlig bør de aller fleste som spiller med laget i preseason lånes ut for å fortsette den fine utviklingen.

Lenke til kommentar

Pulisic blir nok vurdert av mange klubber.

Hadde heller kjøpt Pulisic enn Fekir.

Jeg har sansen for Pulisic, og som jeg har skrevet utallige ganger før, så er det en overgang som kan gi mening både sportslig og kommersielt.

En amerikansk spiller på Liverpool ville økt interessen for Liverpool enda mer i USA. Selv om Liverpool allerede er relativt populære der borte.

Lenke til kommentar

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-set-divock-origi-price-14944134

 

Høres bra ut. Ifølge artikkelen kjører vi sommersalg nå. Til salgs er Divock Origi, Danny Ings, Marko Grujic, Sheyi Ojo, Lazar Markovic, Simon Mignolet og Pedro Chirivella. En del av disse er også tilgjengelige for lån om det ikke er mulig å selge de (Grujic er vel den eneste vi hovesakelig kun vil låne ut).

Lenke til kommentar

Ryktast at en vil ha €30 mill for Origi. Det trur eg kan vere litt hårete mål - sjøl med dagens inflaterte prisar.

Hvordan da? Richarlison ser ut til å gå til Everton for £50m. Mener du virkelig at Origi ikke er verdt halvparten (£25-27m)?

 

Greit nok at han ikke er noen superstjerne, men helt urealistisk er det ikke.

Du må også huske på at dette er prisene Liverpool har satt som utgangspunkt og kan sikkert forhandles litt på.

Lenke til kommentar

Richarlison hadde jo en meget god høst i fjor. Origi har null og vise til i ligaen.

 

Håper på mest mulig så klart..

Da han faktisk fikk spille i Pool hadde han omtrent dobbelt så god målpoengfangst som Richarlison over to sesonger i forhold til antall minutter, og det som rotasjonsspiller. Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...