Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit, han har mål og vise til. Chance/goal ratio då?

 

Statistikk seier ikkje alt. (Som var mitt poeng)

Bedre enn Richarlison. Men de er selvsagt veldig forskjellige spillere. Poenget mitt er uansett at Origi helt greit har bevist, over to sesonger, at om du hiver han inn på topp for et ok+ fotballag i PL så scorer han mål.

Lenke til kommentar

Origi har ikke fått ut potensialet han viste i 2014-VM, jeg syns han jobber for lite/feil og er ikke kald og god nok framfor mål. Får man 27 mill for han, er det greit å selge.

Ut i fra statistikken jeg nettopp trålet ser det ut som du treffer spikeren på hodet. Scorer ikke nok til å kunne være tilsynelatende uinnvolvert i spillet. Men Liverpool bør helt klart klare å få en grei pris selv om han ikke har hatt den beste sesongen i Tyskland.

Lenke til kommentar

Sitter og ser LFC-ManCity, sjangsefattig og kjedelig førsteomgang.

Men Det har tatt seg skikkelig opp i andre omgang. Sane scoret etter gjennomløp i midten, løp fra VanDijk og Clyne. Kelleher var i nærheten av skuddet men det gikk i mål.

Så tok Klopp grep og satte inn Salah. Vet ikke hvor lenge han var på banen før stillingen var 1-1, men det var hvertfall ikke mangen sekundene. Kampen hevet seg mange hakk medd en gang Salah og noen andre kom inn. Salah har hatt en enorm sjanse like etter målet og. Ser bra ut!

 

Og etter kampen er det Mane og Salah som skiller se ut. Mane scorer på straffe på overtid. Venter ut Joe Hart, og legger ballen i andre siden av der Hart går. Straffen var klar, City-spiller går i ryggen på Solanke på innlegg.

God natt!

Endret av sector
Lenke til kommentar

Burde prøvd å få lånt ut lallana egentlig. Er så latterlig langt bak køen med midtbanen Liverpool nå har. Fekir-ryktene nekter å gi seg selv om Klopp har sagt nei.

 

Vinduet stenger 8.august så nå er det bare å selge/låne ut. Ojo kan bli førstemann ut. Origi,Migz, Marko og ings må ut. Solanke, Brewster, Grujic og Woodward burde lånes ut til premier League lag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får vi solgt Mignolet, Markovic, Origi, Grujic og Ings, så har vi nesten finansiert et kjøp av f.eks Fekir eller Pulisic.

Kanskje Lallana også hadde hatt godt av et klubbskifte.

 

Og da har vi ihvertfall finansiert et slikt kjøp.

 

Ryktene om Dembele har skutt fart igjen etter at Barcelona noe overraskende signerte Malcom.

 

Brewster kommer ikke til å bli lånt ut. Han er lovet involvering på førstelaget i forbindelse med signering av ny kontrakt.

 

Ojo, Woodburn og Solanke bør lånes ut.

Lenke til kommentar

Ryktast at en vil ha €30 mill for Origi. Det trur eg kan vere litt hårete mål - sjøl med dagens inflaterte prisar.

PlugTalk (@TheAnfieldPlug) Tweetet: Origi has agreed personal terms with Valencia & is expected to compete his medical soon.

 

Fee could rise to 30M ?

 

Fantastic business if you ask me. https://twitter.com/TheAnfieldPlug/status/1022803524088983552?s=17

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Vanskelig å se for seg at Klopp låner ut Lallana. Han går nok ingen steder tror jeg.

 

Han har jo bla. Sagt hvor utrolig denne sesongen var selv uten Lallana.

 

Klopp har også sagt at han var fornøyd med keeperne i Liverpool, men han kjøpte allikevel Alisson til £67m.

Så hva Klopp sier legger jeg ikke så mye vekt på gitt..

 

For meg er det ganske opplagt at Lallana ikke makter å komme opp på nivået han var. Om det er skadene, alderen eller hva det er, det vet jeg ikke.

Jeg bare merker meg at hver gang han blir byttet inn så løper han bare rundt som en hodeløs kylling og skaper egentlig ingen verdens ting. Kanskje med unntak av et par frispark imot. :p

 

Ja, Lallana har tidligere vært fantastisk for Liverpool, det skal jeg ikke benekte. Men det virker ikke som han kommer seg opp dit igjen.

Da virker det som det er andre spillere vi kan kaste inn fra benken som kan utrette mer enn han.

Godt mulig at Lallana bare må spille mye for å komme seg dit igjen, men det kommer jo ikke akkurat til å skje?

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...