Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen.

 

Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen.

 

Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen.

 

Spilleren må fortsatt ville.

 

Hadde forsåvidt vært en råtten følelse å kvalifisere seg til CL, forså å møte Suarez i første gruppespillskamp.. :(

Lenke til kommentar

 

 

Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen.

 

Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen.

Spilleren må fortsatt ville.

Selvfølgelig. :p Jeg føler meg ikke helt trygg på at Suarez vil bli om en storklubb utløser utkjøpsklausulen.

Lenke til kommentar

 

 

Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen.

 

Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen.

Spilleren må fortsatt ville.

Selvfølgelig. :p Jeg føler meg ikke helt trygg på at Suarez vil bli om en storklubb utløser utkjøpsklausulen.

 

 

Pft. Hvem er større en Liverpool?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Æsj, den angrepsrekken der høres urettferdig god ut. Hjelper ikke med forsvar om de tre flyr i angrep sammen.

 

Denne sommeren bør bli det vinduet hvor vi endelig kan føle oss trygge på at Suarez blir. Han signerte langtidskontrakt, riktignok med usikkerhet om vi ikke skulle kvalifisere oss til CL. Nå er vi plutselig i gullkamp, med et av Europas mest spennende lag. Likevel føler jeg meg ikke heeelt trygg, om en storklubb utløser utkjøpsklausulen.

Er mer redd for at Sturridge skal dra jeg, selvom det virker mindre sannsynlig.

Uansett, etter det jeg har lest så må klubbene ut med MYE penger for å skaffe seg Suarez, og jeg tviler på at det går med Financial Fairplay regelen (som jeg antar er internasjonal?)

 

Antar at dette da gjelder Europa hvertfall, hvor de aller største klubbene er. Dvs at hvis f.eks Real vil ha Suarez må de selge litt.

 

EDIT:

"The UEFA Financial Fair Play Regulations, first agreed in principle in September 2009 by the Financial Control Panel of football’s governing body in Europe (Union of European Football Associations – UEFA), were brought in to prevent professional football clubs spending more than they earn in the pursuit of success and in doing so getting into financial problems which might threaten their long term survival.[1]"

 

Antar at dette da gjelder Europa hvertfall, hvor de aller største klubbene er. Dvs at hvis f.eks Real vil ha Suarez må de selge litt.

Endret av Hvaheterdu
Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar helt feil, så er straffen for å bryte Financial Fair Play bøter, noe klubbe som City og PSG nok ikke bryr seg så altfor mye om.

 

Real Madrid tjener forsåvidt jævlig mye, og selger de Benzema så får de i hvert fall inn litt penger.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...