Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte nettopp Steven Gerrard's post-match intervju der han fortalte om Big Sam's mindgames foran kampen.
West Ham hadde unngått å klippe og vannet banen, slik at spill langs bakken ble mye vanskeligere å gjennomføre.West Ham er et lag som slår mye høyt og dominerer i lufta, så den er småfair. Ekstra ''tjuvtriks'' som gir hjemmelaget litt advantage. Det er fair.

Men det som ikke er greit var at West Ham(Big Sam) hadde skrudd på varmen maksimalt i garderoben før og mellom pausen, om noen så Brendan Rodgers tidlig i kampen merket kanskje at han var ganske svett.
Samt bortebussen måtte parkere et godt stykke(mer enn vanlig ifølge Gerrard) unna garderoben. Det er simple triks jeg ikke forventet i Premier League. Slikt anser jeg har mer å gjøre i Italiensk liga. Fysj

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Lucas sitt innhopp var veldig bra. Viktig brikke i at vi klarte å styre spillet og skape mer etter pause.

 

Synes også Skrtel var god i dag, og har vært det stort sett hele sesongen. Vet ikke om jeg har dratt historien her inne, men møtte han i hotellbaren natten etter kamp da jeg var i Liverpool i august og så åpningskampen mot Stoke. Da var han skadet, hadde vært tredjevalg i over et halvt år etter at Carragher kom inn i laget igjen og lå an til å være på vei bort. Gikk bort til han, takket for innsatsen og sa jeg håpet han ble, selv om jeg ikke trodde helt på det. Nå er han var beste stopper, og i tillegg målfarlig (begge veier). Overraskende, men kult.

 

Deilige tre poeng i dag. Neste søndag blir vilt. Get in!

Lenke til kommentar

Må bøye meg i hatten for BR. Ingen som skjønte mye av byttet med Coutinho ut for Lucas, men trur du ikke det var Lucas som spilte den avgjørende gjennombruddspassningen til Flano.

Sett det før eller?

 

Texideira vs Fulham

Allen vs Swansea

Sterling vs Southamton

2.omgangen vs Aston Villa

 

Brendan Rogders kan det med å forandre kampbildet. Der er han milevis foran Rafa og Kenny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...