Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

@Danielzu

 

Veldig enig i mye av det du skriver, men jeg tror faktisk jeg ville byttet plasser på United og Arsenal.

 

Arsenal kan muligens slite med en tynn tropp, men de har sett veldig bra ut og har en matchvinner Özil. De scorer mye mål og selv om ikke Wenger har vunnet noe på lenge så kan dette være året.

 

United skal være i toppen, men det har vært for mye opp og ned så langt. Finner de formen og får 3-4 kamper på rad med full kamp kan det bli bra, men jeg tror faktisk ikke de klarer det. Jeg tror ikke Moyes får opp troen blandt spillerne.

 

1. Chelsea

2. City

3. Arsenal

4. Liverpool

5. United / Tottenham

 

PS: Hvis vi kommer på topp 4 blir Suarez eller går til RM.

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Helt feil tråd, dette, men jeg er fortsatt bombesikker på at Arsenal ikke kommer til å være i nærheten av å vinne ligaen denne sesongen. Det kan godt hende Man Utd går på en smell, men topp 3 er i verste fall.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er snakk om flere landskamper, men snarere at landslagsligaen skal overta for privatlandskampene.

Skape litt mer prestisje i kamper også utenfor kvalifiseringer til mesterskap med andre ord.

Hørte om forslaget på radio, og tenkte da at de også kom til å bruke ligaen som kvalifisering. Da tenker jeg at de som er best plassert divisjonsmessig, og i den laveste divisjonen hvor det er kvalifiseringsplasser blir de best plasserte kvalifisert.

 

Må jo være en mye bedre måte å kvalifsere seg på, og jeg må si jeg virkelig liker forslaget, ingenting hadde vært mer artig enn at det skal bli mer artig med landskamper. Med kvalifisering gjennom divisjonssystemet, så vil man hele tiden møte lag i samme divisjon, og dermed flere bedre kamper.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Han hadde vel knapt spilt på over 6 måneder før han kom til oss.

Når moderklubben man har spilt for, og vært kaptein for, spar ut milliarder på nye spillere havner man lett bak i køen.

 

Men jeg har troen, og han har blitt bedre og bedre for hver kamp.

Første gang på lenge vi har hatt noe så massivt i forsvaret vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...