Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg er at vi slipper inn mål i hver bidige kamp nå, og det virker som om mentaliteten ikke er helt på plass i 90 minutter... Får håpe BR har rett ang at ting blir bedre utover sesongen.

 

Er enig med deg, så absolutt, men jeg hadde ikke forventet noe annet. Vi har hentet inn forsterkninger, som desverre mangler kamptrening og det hjelper lite at vi har hatt mye skader og fravær i forsvaret de siste tre kampene. Nå er vel Agger tilbake i hunde f.o.m. neste kamp. Agger og en Sakho (inform) er et stopperpar av dimensjoner. Skrtel har vært betydelig bedre denne sesongen imo.

 

I tillegg til dette er savnet etter Johson stort på høyreflanken. Johnson, Agger, Sakho og Enrique i backrekken er blant PLs beste rekke, og med alternativer som Skrtel og Kolo forventer jeg at vi har blant PLs mest solide forsvar utover sesongen.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Er vel mange av de som faller igjennom der også..

Jeg mente de norske lagene. Molde, RBK, godset & co ville klart seg greit i denne kampen. Marcel, my man in Amsterdam, mente at de spilte dårlig og det var en kjedelig kamp, så i en evt europakamp hadde vi vel sett norske lag spille jevnt, for så å tape pga et øyeblikks dårlig markering eller noe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mente de norske lagene. Molde, RBK, godset & co ville klart seg greit i denne kampen. Marcel, my man in Amsterdam, mente at de spilte dårlig og det var en kjedelig kamp, så i en evt europakamp hadde vi vel sett norske lag spille jevnt, for så å tape pga et øyeblikks dårlig markering eller noe..

Jeg tenkte på norske spillere i Nederland :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...