Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og ser U21-laget spiller mot Tottenham. Stort sett enveiskjøring. Liverpool leder 5 - 0 80 min ut i kampen.

Skal tro hva slags ungdomsstatsing de driver med nede i London hos Tottenham... Ikke mye guttene deres får til i denne kampen hvertfall.

 

Gledelig er at Cissokho er tilbake, får hele denne kampen, ettersom Liverpool har byttet tre mann. Yesil tilbake fra skade, uheldig som skyter i stolpen og ut rett etter innhopp. Teixeira tilbake fra utlån, og putter på sin første ballberøring. Smith med kjempeflott mål i starten av andre omgang, og viste i tillegg enorm hurtighet ute på vingen ved enkelte anledninger. Så det er mye å glede seg over fremover (forhåpentligvis). :thumbup:

Lenke til kommentar

Sitter og ser U21-laget spiller mot Tottenham. Stort sett enveiskjøring. Liverpool leder 5 - 0 80 min ut i kampen.

Skal tro hva slags ungdomsstatsing de driver med nede i London hos Tottenham... Ikke mye guttene deres får til i denne kampen hvertfall.

 

 

Ungdoms-satsingen vår har vært såpass god at vi vant U-21 ligaen i fjor.

 

 

Edit:

Om man bruker ditt argument om at resultater gir et svar på hvorvidt man satser eller ikke.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Tottenham har vel et ganske godt U21-lag ja. Jeg trodde at det det var londonere som ledet 3-0 en stund uti kampen når jeg gløttet på liverpool.no. Det kommer vel også mye an på hvor toppet lag som ble stilt av de respektive lag. Cissokho spilte jo blant annet.

Lenke til kommentar

Av såkalte førstelagsspillere var det bare cissokho og wisdom som spilte.

Regner jo med at også Spurs driver med ungdomssatsing, og har fått med meg at de vant i fjor. Men en del av guttene som spilte mot LFC i kampen i går bør vel kanskje få ei ekstra treningsøkt i dag. Det var begredelige takter av spursspillerene. Men samtidig spilte Liverpool meget bra, årsaken kan jo ligge der også.

Lenke til kommentar

Fremtidsutsikter for det resten av sesongen:

 

Tror dette kan bli en veldig spennende sesong for vår del. Digger mye av det jeg ser, blant annet formasjonen Brendan har benyttet i det siste, og liker også mange av hans valg når det kommer til hvem han benytter på banen. Det virker for meg som om Brendan er rett mann for oss i dette øyeblikk. Han har en klar filosofi og det virker som om han har greid å få spillerne til å tro på denne. Det virker ellers som om han har god kontroll på garderoben, og har ikke enda sagt noe veldig dumt til pressen.

 

Stallen vår er altfor tynn, så jeg er glad vi har greid kunststykket med å komme oss ut av både europaligaen og liga cupen :) . Så da er det fullt fokus på ligaen fram til januar, hvor jeg forsåvidt kunne greid å tenke meg litt forsterkninger. Håper FSG (eierne) spytter inn litt penger om vi gjør det bra i ligaen (fjerde eller opp), og vi kan få inn et par mann.

 

Slik jeg ser det er spissene våre i Suarez og Sturridge helt kanon, og så lenge de holder seg skadefri trengs det ikke å kjøpes spiss.

 

På midtbanen ser det litt verre ut. Vi har ok dekning på sentral midtbane, men å drive å spille Henderson på høyre kant og ha Coutinho ute med skade, er ikke bra. Så slik jeg ser det, bør i hvert fall finne en som kan konkurrere med Johnson på høyre vingback. Også trenger vi en midtbanespiller med kreativitet og teknikk som kan konkurrere med Coutinho som offensiv midtbane.

 

Når det kommer til stoppere, så kan vi vel si vi er godt besatt, selv om vi fortsetter med tre bak. Så lenge Sakho, Agger, Skrtel og Toure holder seg skadefri ser det ekstremt bra ut, ellers så har vi jo også Wisdom og kanskje også etterhvert Coates.

 

Keeperplassen ser bra ut, Mignolet er klasse!

 

Så alt i alt er jeg positiv til det som skjer i klubben. Ser lyst ut for framtiden, og om Liverpool lykkes i å nå topp fire denne sesongen tror jeg også de vil greie å ta steget opp til å bli en toppklubb igjen. En fjerdeplass i ligaen vil gi mulighet for FSG å investere en del i spillere til sommeren, og ikke minst hjelper det med å utvide stadion.

 

Med en fjerdeplass i ligaen, kan vi til sommeren virkelig forsterke laget, selv om Suarez forlater oss. Om vi selger han for la oss si 55 millionder pund til Real Madrid, så kan vi bruke disse pengene på hente to klassespillere, som kanskje ikke er like god som Suarez, men for alt vi vet, så kan det hende en av dem blir bedre.

 

Nei, må si jeg har troen! Og det er deilig etter en del turbulente år :) .

Endret av Because I need change!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker innlegget ditt, @Because I need change!

Stort sett enig med alt du skriver, seriøst og gjennomtenkt. Det er en plass eg håper du tar feil, og det er med Suarez. Etter å ha lest intervjuet han har gitt i Uruguay, gjengitt av Dagbladet.no i dag, leser eg at han har forandret seg etter den siste utestengelsen. Det håper eg stemmer også. Virker litt slik også, når en ser han i kampsituasjoner der han blir felt. Det er ikke så mye fakter og veiving med armene som før.

 

Derfor håper eg at både han og laget gjør en god sesong, som forhåpentligvis igjen er med på å gjøre at han ønsker å bli i Liverpool. Tror ikke laget er nødt til å selge han for å kjøpe klassespillere. FSG har tidligere vist at de kan spytte inn vesentlig med kapital dersom de mener det er nødvendig.

 

Så gjenstår bare det å se om spådommene og forhåpningene slår til. YNWA!!

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å legge bort skepsisen til Suarez. Han har lovet gjentatte ganger å oppføre seg, og gjør det en stund før han finner på noe helt idiotisk. Jeg forsvarte han helt til han oppførte seg som han gjorde i sommer, greit at han ville bort, men måten han sutret som en unge i media var respektløst mot klubben og fansen som uten unntak har støttet han hver gang han har dritet seg ut.

 

Ingenting hadde gledet meg mer enn om han klarte å oppføre seg et voksent menneske og ble i Liverpool resten av karrieren, men det skal gå en del tid før jeg får troen på at det kommer til å skje. I mellomtiden kan vi hvertfall glede oss over storspillet hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg har blitt blendet av hvor bra sesongen har vært. Men har begge bena plassert på bakken angående topp 4. Manchester-lagene og Chelsea er meget sterke selv om de ha

hatt en lunken start og jeg regner med disse tre tar topplaseringen.

 

Med Chelsea som

storfavoritt. Alle disse tre har ny manager, men Jose Mourinho har vært her før. Han kan det å vinne

titler. Om en av disse tre ikke tar topplaseringen så tror jeg United trekker det korteste strået.

 

Men sannynligvis tar disse lagene 1,2 og 3.plassen. Da gjenstår Arsenal, Tottenham og Liverpool som kjemper for 4.plassen. Alle med meget spennede lag og spennende spillere.

 

Liverpool's trumfkort er vårt beste våpen SAS(Sturridge and Suarez). Men også hvordan Liverpool bygger

angrep utifra Brendans system. Fra forsvaret. To av de tre målene mot CP kom fra forsvaret, de har blitt tryggere, tøffere og mer sikre.

Og for å ikke snakke om matchvinner Simon Mignolet.

 

Forøvrig tror jeg nok Suarez reiser i sommer uavhengig av hvordan sesongen ender.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...