Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sturridge har vært en "terningkast 4" for meg så langt. Bra fysikk, ok oppspillspunkt, og kommer til sjanser. Syns dog han virker litt ukomfortabel med ballen i beina til tider. Litt småklønete i avslutningsøyeblikkene også, bør kanskje trene opp høyrefoten mer. (Forøvrig noe som provoserer meg med nesten alle fotballspillere, for det er ikke vanskelig å bli god med begge beina)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er godt fornøyd med vinduet. Cole, Doni og Sahin ut, kvittet oss med høye lønninger til spillere som ikke var på banen. Inn med Sturridge og Couthino i posisjoner vi trengte. Litt tynt bakover, så tror vi er avhengige av at førstevalgene i forsvar holder seg noenlunde skadefrie resten av sesongen. Gjør de det, både håper og tror jeg at vi kan gå en spennende vår i møte :)

 

YNWA

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har jævla lyst til å bestille borte drakta med Couthino 10 på.

 

Nå fikk jeg lyst til å bla tilbake i tråden og lete fram innlegg om folk som kjøpte Aquillani-drakt da han ble kjøpt. Alltid moro når folk kjøper drakt med spillernavn før vedkommende i det hele tatt har debutert for klubben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå fikk jeg lyst til å bla tilbake i tråden og lete fram innlegg om folk som kjøpte Aquillani-drakt da han ble kjøpt. Alltid moro når folk kjøper drakt med spillernavn før vedkommende i det hele tatt har debutert for klubben.

 

Har lyst sa jeg. Er du en av disse utd supporterene som bryr seg mer om pool enn sitt eget lag?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Har lyst sa jeg. Er du en av disse utd supporterene som bryr seg mer om pool enn sitt eget lag?

 

Nei? Hva er det med scousere som innbiller seg sånne ting? Jeg ville skrevet det samme om det var noen i United-tråden som hadde tenkt å bestille Zaha-drakt.

 

Jeg er mer en av disse som synes det er blodharry å ha navnet til spillere som ikke har bevist noe bakpå. Uansett hvilket lag det er snakk om.

Lenke til kommentar

Nei? Hva er det med scousere som innbiller seg sånne ting? Jeg ville skrevet det samme om det var noen i United-tråden som hadde tenkt å bestille Zaha-drakt.

 

Jeg er mer en av disse som synes det er blodharry å ha navnet til spillere som ikke har bevist noe bakpå. Uansett hvilket lag det er snakk om.

 

Fordi det finnes så mange scums som lusker rundt i diverse pool forums. Du må være ung.

 

To kommentarer: 1) Er JoseCuervo virkelig en "scouser"? Høres mer ut som en agaveglad person fra Nord- og Mellom-Amerika. 2) Ikke så rart, drakt med navn på ryggen er blodharry uavhengig av navn. Med mindre man er 10 år gammel da.

 

1: Jeg kaller meg ikke scouser, det er harry.

2: Ekte fans har navn på ryggen

3: Jeg liker deg ikke....

 

5

 

http://www.liverpool...id=35898&zone=1 Kariereslutt for Doni YNWA!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Liverpool er favoritter til å sikre seg Lazio-forsvareren Modibo Diakite til sommeren. Den franske midtstopperens kontrakt med Serie A-klubben går ut til sommeren, og han vurderer nå hvilke muligheter han har. 25-åringens agent, Ulisse Savini, hevder at Liverpool er sin klients mest sannsynlige destinasjon. - Liverpool er vår fremste mulighet i juni. Det er bevegelser i saken, men vi må snakke sammen først. Alle vet at hans kontrakt går ut. Lazio vet vi ikke har det travelt. Vi får se de kommende dagene. Det vil uansett bli vanskelig å si nei til Liverpool, sier Savani.

tuttomercatoweb.com

 

Overhodet ikke interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...