Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk.

 

Noen som har sett nok av Sturridge til å vite om han kan passe inn her?

 

Har sett mye av Sturridge. Vet ikke hvor jeg vil plassere han sånn i spillestil, men han er ihvertfall avhengig av de rundt seg. Får Sturridge ballen og skal gjøre noe så ender det ofte i en dårlig pasning, et skudd for 40 meter eller at han bare står der. Om Gerrard og Suarez er flinke til å gi Sturridge de riktige ballene så er det bare å håpe på at gutten er kald foran mål. De siste kampene han har hatt i Chelsea har vært frustrerende og noe godt. Han viser at han vil, men egoet hans er ofte for stort og han prøver for mye når det er mye bedre plasserte spillere rundt.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på Sturridge og Ince, tror det kan slå begge veier for å være ærlig. Har vært veldig lysten på Sturridge tidligere, men sett lite til han det siste halvannet året, så blir spennende å se. Synes Rory Smith i det The Times beskrev noe av dette fint:

 

"Right. You've had 4 months scouting. What gems have you found?" "Well, there's this England international, and a lad you let go last year."

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Liverpool trenger spisser, men £12m for en oppskrytt brite lukter det dårlig hastekjøp lang vei av. Dette har blitt varemerket til LFC etter at Rafa dro.

Ville vært mer bekymret for at han er skadeplaget enn at han ikke skal score mål egentlig. Han er vårt eneste alternativ utenom Torres og han har knapt fått spille. Mye av det er pga skade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det håper jeg heller ikke på. 31 år nå? Skadeplaget etter ankomsten til Barca, høy lønningspose, ingen målgarantist lenger…

 

Da er Sturridge bedre, egentlig. Såfremt £12m stemmer, da…

Lenke til kommentar

Jeg tror Sturridge fort kan vise seg å være verdt de pengene, om han får spille midtspiss og får mye spilletid.

 

Jeg er enig. Jeg husker at vi var mange som innså at det ville vært langt lurere å kreve Sturridge + penger for Torres den gang. Sturridge banket de inn for Bolton på lån fram til våren samme sesongen og vi satt igjen med en Suarez som var god, men ikke puttet så mye (Maxi var heldigvis on fire) og en Andy Carroll som gikk skadet mesteparten av tiden. Sturridge har god fart (noe vi har savnet lenge), er en god avslutter, og kan utfordre. Gutten har også et stort ego - som flere har nevnt - dog det må ikke være bare negativt. Han kan gjerne ha et så stort ego han bare vil, så lenge han scorer. Gode målscorere er ofte egoistiske. Han var det for Bolton, og kan bli det igjen for oss. Det virker som han virkelig vil spille for oss. Var ute etter permanent overgang i sommer, og får kanskje viljen sin nå.

 

Føler meg ganske sikker på at han får spille midtspiss. Suarez kan like greit spille på en av kantene. Han beveger seg så mye at det er ikke noe problem. Det var på høyre at han gjorde det så godt i Ajax.

 

Tar i mot både Sturridge og Ince med åpne armer om rapportene stemmer. Og i motsetning til mange, så skal jeg hverken dømme noen av dem før de har godt med kamper fra start begge to. Tom Ince spørs det om får så mange kamper fra start denne sesongen, men jeg skal ikke ta noen konklusjoner for tidlig i alle fall.

Lenke til kommentar

Football Clichés ‏@FootballCliches

Liverpool fans have a few weeks to learn the popular Sturridge chant, which goes something along the lines of "FOR FUCK'S SAKE, STURRIDGE".

 

Haha. Kjenner meg godt igjen i denne. Men for å være helt ærlig ønsket jeg at han skulle dra til en klubb utenfor PL. Har mye potensiale om han endrer holdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...