Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ikke glem Glen Johnson - Og Jose Enrique. Spanjolen er visstnok den raskeste på laget!

Glem Johnson rask? Mulig det, men det viser han svært sjelden. Synes han er en av våre mest irriterende spillere for tiden. Da han kom til klubben var han et friskt pust og mange omtalte ham som Premier Leagues beste kjøp den gang, og jeg var tilbøyelig til å være enig. Men så ble han skadet, og har aldri kommet tilbake på toppnivå etter dette. Det verste er at man kan lure på om han selv er interessert i å komme tilbake, for det virker ikke slik han spiller nå; nonchalant, lat og kjempeglad i å drible innenfor egen 16 meter. Nei Glem Johnson kan vi gjerne kvitte oss med for min del. Foretrekker både Kelly og Flanagan framfor ham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på Park Chu-Young som backup, hvis Kenny skal erstatte N'Gog. Har nok britiske spillere for en stund nå, egentlig bare Cahill jeg føler kan forsterke klubben av disse.

 

Har hatt veldig lyst på Park selv. Er veldig mange Newcastle-fans som har hatt lyst på han. Synd det ikke kommer til å skje for oss Newcastlesupportere.

Lenke til kommentar

Glem Johnson rask? Mulig det, men det viser han svært sjelden. Synes han er en av våre mest irriterende spillere for tiden. Da han kom til klubben var han et friskt pust og mange omtalte ham som Premier Leagues beste kjøp den gang, og jeg var tilbøyelig til å være enig. Men så ble han skadet, og har aldri kommet tilbake på toppnivå etter dette. Det verste er at man kan lure på om han selv er interessert i å komme tilbake, for det virker ikke slik han spiller nå; nonchalant, lat og kjempeglad i å drible innenfor egen 16 meter. Nei Glem Johnson kan vi gjerne kvitte oss med for min del. Foretrekker både Kelly og Flanagan framfor ham.

 

Når Glen Johnson har dagen er det få som matcher ham, og han spilte generelt bra under Kenny forrige sesong, som venstreback t.o.m. Syns fortsatt han er den beste backen vi har, men er også litt skeptisk til hvor motivert han faktisk er. Har observert at han ofte holder lekestue med de litt mindre gode lagene, og så blir han mer anonym når det virkelig gjelder i viktige kamper.

 

I motsetning til hva mange mener, syns jeg generelt at han alltid gjør en grei jobb bakover. Sjeldent jeg ser vinger passere ham, og det posisjonelle har han blitt mye bedre på med årene.

 

Syns vi skal rotere litt på backplassene utifra hvem som er i best form. Skal ikke klage på mangel av alternativer hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

City skremmer meg. Vil tro Mancinis mannskap samt Chelsea og Man United er selvskrevne blandt topp 3 i år. Er nok Arsenal vi må hamle opp med.

 

 

Og ja; Jeg vet det var Swansea.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ganske sikker på at vi med en maks sesong på de fleste plan kan ta en tredjeplass fra Chelsea, men alt peker på at vi denne sesongen vil kjempe om fjerdeplassen med Arsenal og Tottenham. Og greier vi fjerdeplassen, er det en god sesong. Game, du skriver mye crap, men stort sett er du spot on i innlegget tidligere. Vi har begynt å bygge et lag og gjort troppen mye bedre enn den var, men lag som ikke er City vil bruke tid på det, og første steg mot å bygge videre vil være CL-plass i år. Da kan vi begynne å tenke skikkelig på å bygge videre på årets grunnlag. Greier vi å kjempe oss in på CL-plass igjen kan ting begynne å se bra ut med tanke på backingen vi får fra FSG. Men det må hvert fall en viss grad av sportslig suksess til for å utvikle oss videre, og CL-plass er utrolig viktig der. Vi trenger nok ikke å tenke på United og City, de vil nok være et hode og to foran også i år. De andre lagene tror jeg vi kan kjempe med hvis vi får en god sesong og flyt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I bunn og grunn må vi bare spille og se hvordan vi gjør det. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å vite hvor vi er nå, med så mange nye. Dog er jeg helt overbevist om at vi kan slå kraftig fra oss, for det klarte vi jo til og med i fjor.

Nøkkelen blir vilje og innsats, moral og sammhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...