Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du får sette på vekkerklokke!!

 

 

Fy faen, kjenner at det nærmer seg. Foreslår at alle som er innom tråden tar en titt på videoen på forrige side. Er så uffatelig deilig å få se fotballkamper igjen. Og med Downing, Adam, Henderson, og Enrique bør det heller ikke være nødvendig å sovne under kampen!?

 

Gleder meg!!!

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Blir vel en del av en byttehandel med Cahill da. Leste på Liverpool.no at klubben er avventende med å selge N'gog før en erstatter er klar. Men jeg kan ikke tro at det blir hentet både en stopper og en spiss nå. Det er såvidt jeg tror på ryktene om Cahill.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Heftige rykter om at en Cahill-deal blir annonsert etter kampen i morgen. Jeg ber til høyere makter om at det er sant.

 

Kilde er nyttige greier. :p

 

Redigert: Ser nå at det er ESPN og en viss Dale Johnson som har gått ut med dette.

Burde vel holde at hele Twitter har gått bananas med disse ryktene de siste timene. :) Ser ut som det ligger noe i det, opp til Bolton nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

De siste timene....? Enkelte har ikke Twitter og jeg har ikke vært pålogget der i hele dag, men jeg regner med at de aktive brukerne her ikke finner på tull.

 

 

Cahill har forøvrig 1 år igjen av kontrakten. Tilbudet Liverpool har lagt på bordet, bør Owen Coyle ta imot.

Lenke til kommentar

Tipper det ikke er helt far out å anta det, var jo sånn før Enrique også, og nå melder alle de seriøse folka det samme også. Men gjenstår jo å se om Bolton godtar da. Jeg tror ikke de har noe annet valg når kontrakten til Cahill går ut om et år. Med mindre Arsenal eller noen andre kommer på banen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Dale Johnson - som har rapportert om disse ryktene - fikk et spørsmål om hvorvidt han tror Cahill blir Liverpool-spiller.

 

 

"95 % - but I think it's all done."

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Det snakkes jo om £12m + Ngog, flere journalister og kilder som kan betegnes som relativt seriøse melder det samme. Det vil jo være en totalverdi på rundt £16m ut ifra hva som har vært ryktet rundt prisen på Ngog, og er neppe noe Bolton kan avslå for en spiller med kontrakt som går ut etter sesongen. Og det er jo da igjen en veldig stiv pris på en engelsk og ung spiller, men i så fall svært tiltrengt i stallen vår. Skulle det gå i boks vil sommeren være komplett! Meen, da sliter vi ørlite på spissplassen bak Suarez og Caroll, men ikke så mye at vi ikke greier oss, samt at Ngog ikke er god nok i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Adam Morgan!

 

 

 

Neida, er nok litt tidlig. Men Suarez, Carroll, Kuyt og Morgan som spisser er ingen krise til januar.

 

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...