Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Opplegget rundt skadde spillere i PL generelt (og hvertfall i Liverpool) er så proffesjonelt og tilrettelagt at alt blir optimalisert for å få en så rask som mulig recovery, fortest tilbake på banen og i form, samt forebygge nye skader. Skadde spillere følger ett relativt strengt opplegg, og gjør det de må for å komme tilbake, er jo tross alt jobben deres. Kan ikke uttale meg så nøye om Newcastle, men i Liverpool er hvertfall oppfølgingen veldig tett og både Kenny og andre i støtteapparatet har skrytt veldig av måten Andy har jobbet på. Så at han har slurvet er jeg uenig i, men et langtidsavbrekk kombinert med den store kroppen hans, gjør nok at han kanskje har litt "tyngre :p " for å komme i form, enn mindre spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja, har nå hørt både et og annet om drikkevanene hans mens han har vært borte da. Cappello går til og med ut og sier han må drikke mindre, da er det jo noe som skurrer. Han hadde vel i tillegg fått litt mage etter skadeoppholdet. Man kan så klart legge litt av skylda på at han er større enn mange andre, men jeg tror også mange andre jobber en del mer for å holde seg i form. Om han ikke kan bruke beina kan han trene på andre måter. Jeg sier ikke han har gjort det, men han virker å være i usedvanlig dårlig form i tillegg til alle de slibrige ryktene om diverse byturer osv så setter det han litt i et uprofesjonellt lys. Men jeg har stor tro på at det ikke skjer i Liverpool om han, gud forby, skulle bli langtidsskadet igjen. Bank i bordet.

 

Edit: Misforstå meg rett, for alt jeg veit har han liggi i det hardkjøret hele tida, og man blir jo naturlig ute av form, og spesielt kampform, etter så lang tid på sidelinja.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Er det umulig at Kuyt bare er en jævlig smart og dyktig spiller da som finter ut keeper med å se en annen vei? :D Kanskje ikke helt Kuyt-esque, men store spillere, som undertegnede flere ganger, har gjort samme manøver ved å ha blikket et annet sted enn man mener å plassere kula. Det er derfor vi kalles store fotballspillere. ;)

Lenke til kommentar

Skjønner jo det økonomiske aspektet og verdien som ligger i å selge stadionnavn for klubben, men det ville vært utrolig trist om nåværende Anfield noen gang skulle hete noe annet enn Anfield. Det er totalt blasfemi å komme med sånt, Anfield er hellig og skal alltid hete Anfield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...