Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok faktisk feil, har enda bedre tid.

 

Men, oppgir Ryanair tider i norsk eller engelsk tidssone? Er vel en time tidligere de der borte... Står departure 1240 og arrival 1335.

Du drar 12.40 norsk tid, og er der 13.35 engelsk tid. Det tar to timer å komme seg til England herfra, ikke 55 min. ;)

Lenke til kommentar

Keepernavn på en utespillerdrakt er vel ikke så vanlig? :p

 

Hvis de ikke trykker egne navn på Oslo City, går jeg nok for Agger.

 

EDIT: Mulig at det er jalla, men mtp. at alle kan forlate klubben denne sommeren, er det safeste å kjøre på med mottakerens navn. :p

 

Jeg valgte personlig 5 AGGER på min nye med Standard Chartered. Regnet det som det tryggeste valget.

Lenke til kommentar

Keepernavn på en utespillerdrakt er vel ikke så vanlig? :p

 

Hvis de ikke trykker egne navn på Oslo City, går jeg nok for Agger.

 

EDIT: Mulig at det er jalla, men mtp. at alle kan forlate klubben denne sommeren, er det safeste å kjøre på med mottakerens navn. :p

 

Hehe jalla er det vell ikke tok det nå for første gang på hjemmedrakta akkurat pga av at alt er så usikkert med hvem som blir, så tar jeg heller navn på spiller på bortedrakta ;) som jeg tenkte jeg skulle ta i langarmet for første gang

Lenke til kommentar

Synd, gullgutten drar vel til Inter nå.

Synes likevel det er flott at folk hedrer han ved å ha navnet hans bakpå. Han har hatt en så innholdsrik og fantastisk karriere, at han vil bli husket i lang, lang tid framover på Anfield. Håper personlig at han blir i Liverpool. Vet han savner kelneren, men han bør også tenke på hvor skuffet fansen blir dersom han drar.

 

De som vil ha en PL-kategori, sjekk ut denne tråden.

Lenke til kommentar

Tok faktisk feil, har enda bedre tid.

 

Men, oppgir Ryanair tider i norsk eller engelsk tidssone? Er vel en time tidligere de der borte... Står departure 1240 og arrival 1335.

Du drar 12.40 norsk tid, og er der 13.35 engelsk tid. Det tar to timer å komme seg til England herfra, ikke 55 min. ;)

Si ikke det, det kommer an på mye. Hvis det kun sto på tid, kunne flyet kommet seg frem på en time. Men det er mange faktorer som spiller inn på hvor lang tid det tar, blant annet har flyselskapene slots de skal prøve å holde, og det kan variere veldig. Som regel oppgis rundt 2 timers flytid fra Norge til England, men veldig ofte nedjusteres tiden når du faktisk skal reise. For eksempel fløy jeg fra London til Norge i går kveld etter USA-tur, og da var oppgitt flytid 1t 50min, men ble nedjustert til å kun ta 1t 10min. Motsatt vei var flytiden oppgitt til 2t 5min, men tok 1t 30min. Så det er absolutt mulig. :)

 

Men ja, tiden på billetter/flyselskapenes side er ALLTID i lokal tid.

Lenke til kommentar

Venstreback krise?

 

I et radiointervju har Roy Hodgson bekreftet at Emiliano Insua er i samtaler med italienske Fiorentina. Disse samtalene startet før Hodgson signerte med oss og han sa videre:

 

- Jeg har nå sett ham trene i de siste tre dagene og jeg liker ham både som spiller og som person.

- Jeg kan ikke si sikkert om Insua blir i Liverpool eller ikke. Jeg må diskutere det med klubben.

Fra 3 til "0" venstrebacker

For 12 mnd siden var venstrebacken den plassen vi hadde best dekning på med Insua, Aurelio og Dossena. Nå sitter vi igjen med bare Insua som atpåtil er i samtaler med en annen klubb.

 

Hvilke venstrebacker finnes det der ute som vi kan hente for en billig penge? Vi har jo blitt linket til den defensive poteten Vasilis Torosidis (25) og nylig Maynor Figueroa (27), men jeg vil mest av alt hente klubbkameraten Charles N'Zogbia (24) til Anfield, men han blir jo dyr da.

 

Da får vi kanskje ikke det mest defensive backparret i landet mtp Glen Johnson, men se på RBK som skapte 90% av sine sjanser mot LSK via backene som også sto for begge målene.

 

Som backup for en av disse eller for Insua om han blir ser jeg gjerne at vi henter Joe Mattock fra WBA. 20 år, engelsk, gått gradene fra U-17 til U-21 og kan spille langs hele venstresiden.

 

Hvem kunne du tenkt deg å få inn som førstevalg / backup på venstrebacken? Satse på Kelly som backup er jo også en løsning, eller er det?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Da får vi kanskje ikke det mest defensive backparret i landet mtp Glen Johnson, men se på RBK som skapte 90% av sine sjanser mot LSK via backene som også sto for begge målene.

Skal det skje må dere faktisk endre endel på filosofien dere kjører. Dette elementet er jo et kjennetegn på Nils Arne; Dobling på kant og skape overtal Nå skal det også sies at Rosenborg kan tillate seg å spille litt mer fritt uten å bli straffet. Nivåforskjell.

Lenke til kommentar

Benayoun om Benitez (fra TT.com):

 

"He never treated me with the respect I deserved. If I played well, I never felt he gave me credit.

 

"When I scored, I still expected to be out of the team the next game.

 

"And when the fans wanted me to play, Benitez told me he couldn't understand why."

 

The 30-year-old continued: "There are many examples of him treating me badly.

 

"Last season, against Fulham and Lyon, the fans booed when I was subbed. They thought I was playing well but Benitez told me he was surprised they booed because I was not good enough.

 

Hvis dette stemmer er det jo bare snadder å få vekk Benitez. Virker som en destruktiv leder.

Endret av YNWA32
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...