Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvor ofte er det egentlig han går og kjefter på egne spillere som man egentlig skal? Husker når Masche oppførte seg dum mot oss på OT, så var ikke Gerrard der en gang. Bare sto og så på, gjorde han ikke det?

 

Gerrard leder med eksempel ikke med pisk. Enkelte ganger gagner det laget, andre ikke. Jeg for min del liker Kaptein-typer som Vieira, Keane, Terry, Wise, Shearer o.l

 

Poenget mitt.

 

Hva med å ta denne diskusjonen i United-tråden eller evt droppe å ta den siden det har vært gjort 1000 ganger før? :)

 

Men ingen grunn å kalle Captain Fantastic for rasshøl osv. Provoserende som faen.

Godt mulig, med fremdeles sannheten desverre..

 

Ok, godt å høre.

Lenke til kommentar

Man Utd folka blir mer å mer overtroiske, karmakarmakarmakarma.

 

Mistet litt sansen for enkelte brukere her, da de synes det var fortjent, og ikke synes synd på spillere som blir stygt skadet. Babler bare om karma.

 

Menmen, må snart finne på et veddemål jeg kan ta mot kjente United fans. Vedder uansett at vi havner før dem på tabellen, men vet ikke hva jeg skal vedde :)

 

@tc47: Han var langt borte fra duellen.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Man Utd folka blir mer å mer overtroiske, karmakarmakarmakarma.

 

Mistet litt sansen for enkelte brukere her, da de synes det var fortjent, og ikke synes synd på spillere som blir stygt skadet. Babler bare om karma.

 

Menmen, må snart finne på et veddemål jeg kan ta mot kjente United fans. Vedder uansett at vi havner før dem på tabellen, men vet ikke hva jeg skal vedde :)

 

Bare så det er sagt, så tror jeg karma kan stemme "på en måte", men ja, sa aldri at det var fortjent, det som skjedde med Skrtel. Men sa kanskje at han ikke burde vært på banen når det skjedde fordi han gjorde noe litt for stygt i går.

 

@tc47: Han var langt borte fra duellen.

 

Og? Kaptein skal komme og prøve å roe ned Masch og si "shut the fuck up, we need 11 men here. It's the hardest game of the season" Alonso prøvde litt t.o.m.

Lenke til kommentar
Haha, flere som så B/G-fansen sitt banner mot VIF?

 

Var bilde av en gul mann med ei kake, og en blå mann som stod på andre siden av banneret og så på. I mellom stod det: "Vi har kak. Martin får itj smak!" ^^

 

Hahaha, fy faen :p Det stemmer jo, vi nordlendinger er jo artige :p

Lenke til kommentar
Man Utd folka blir mer å mer overtroiske, karmakarmakarmakarma.

 

Mistet litt sansen for enkelte brukere her, da de synes det var fortjent, og ikke synes synd på spillere som blir stygt skadet. Babler bare om karma.

 

Menmen, må snart finne på et veddemål jeg kan ta mot kjente United fans. Vedder uansett at vi havner før dem på tabellen, men vet ikke hva jeg skal vedde :)

Hadde Haaland vært oppriktig skulle jeg syntes synd på han. Men mannen melker dette så jævlig.

 

Jeg vedder 3000kr på at vi havner over dere på tabellen.

 

Å Masche kjeftet på dommeren hele kampen, ingenting gjorde Gerrard.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Å Masche kjeftet på dommeren hele kampen, ingenting gjorde Gerrard.

 

Akkurat. Var ikke bare en gang. Var etter første taklingen. Første gule kortet. En til dårlig takling hvor dommeren begynte jo å vurdere rødt allerede. Og til slutt når han bestemte seg å ta selvmord og løpe å snakke med Bennett etter Torres fikk gult. Gerrard gjorde absolutt ingenting.

Lenke til kommentar
Mener dere Liverpool-fans at dere har sterk nok tropp til å f.eks miste Gerrard og Torres i 3-4 kamper?

Jeg tror vi sliter mer om vi mister Torres, enn om vi mister Gerrard. Gerrard har vi "backup" for, iallfall noenlunde, i form av Masche og Alonso, men begge er defensiv, sååe.. ja.

 

Torres derimot scorer masse avgjørende mål (som Gerrard), men vi har ingen som kan steppe inn og gjøre den jobben Torres gjør.

 

Så nei.

 

@tc47: Gerrard var jo der også, men når Masche springer mot dommeren kan akkurat ikke Gerrard løpe for livet for å skitakle fyren.

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Jaja, men hadde det vært Anderson som hadde snakket tilbake så utrolig mye til dommeren, hadde jeg blitt sur på Neville/Rio/Giggsy om de ikke hadde snakket med han minst en gang; men som du sier Hyrlen, så hadde jeg selvfølgelig vært mest og utrolig sur på Anderson for å være så dum å gjøre det i en kamp som Emirates/Stamford Bridge/Anfield borte når det bare er 1-0.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Mener dere Liverpool-fans at dere har sterk nok tropp til å f.eks miste Gerrard og Torres i 3-4 kamper?

 

Det kommer selvsagt an på hvem vi spiller mot i disse kampene, men ja, vi kan fint avgjøre kamper uten dem. Vi kan spille med Babel og Keane på topp, for eksempel.

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena

Kuyt - Alonso - Mascherano - Riera

Babel - Keane

Lenke til kommentar

Så det var ikke noe sted som bekrefta at Keane ikke var grunnen til skaden? Er ikke interessert i å diskutere det for en femmer. Tenkte bare jeg kunne få infoen på rett plass siden norske medier skriver feil som det påstås.

 

Men greit. Jeg fortsetter å tro det jeg leser til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
At dere kan ha Dossena med i laget før Aurelio er vanskelig å skjønne. Han er vel det verste av to middelmådige spillere (så langt ihvertfall). Er som vi velger O'shea før Fletcher i midtbane (nesten) :p

Akkurat det er jeg 100% enig i. Dossena har langt fra prestert til nå. Jeg har enda til gode å se 2 gode innlegg i samme kamp.

Lenke til kommentar
At dere kan ha Dossena med i laget før Aurelio er vanskelig å skjønne. Han er vel det verste av to middelmådige spillere (så langt ihvertfall). Er som vi velger O'shea før Fletcher i midtbane (nesten) :p

 

Aurelio suger donky dick. Hadde ver 10 Ganger bedre med Riise. Han gir jo ballen til City spilleren, faen ikke rart det blir 1-0. Og det skjedde mer en 1 gang.

Overgangsvindu eller få av talentene inn i troppen, Insua elns.

 

Er så jævli morrsomt å sitte å lese om Manufansen som klager på Skrtel som usympatisk spiller, på seg selv kjenner en andre sier bare jeg.

99% av har allerede sagt at de ikke like situasjonen så det burde ikke være så mye å diskutere. Ironen er at hadde han fått rødt kort, ville han ikke blitt skadet.

 

@The Game. Skal gidde å ta den ballen selv om jeg tror du skrev det bare for prov. Etter Torres sklei inn det første var vi allerede i Istanbull modus. Så kom kortet, like etterpå kommer Keane innpå(noe han antagelig ville gjort uansett). 2-3 minutt etter det er det 2-2.

Som Superparanoid sier (et av alltid gode poeng) er det et faktum at vi spiller 10 mot 10 når vi setter mål nummer 3, da er til og med Arbeloa trekt ned i midten, slik at vi har enda mindre å komme med fremover. Nei City var gått opp i limingen før det røde kortet, og vi hadde blod på tann.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...