Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det er derfor jeg sier at jeg ikke skal ta helt av, men det er et eller annet med tilslaget hans som sier meg at vi kommer til å se flere slike fra den kanten i tiden fremover.

 

Det virker også som om han har lagt fra seg unotene fra tiden i Benfica.

 

indeed en slegge av de skjeldne.

 

 

Når det gjelder forsvars problemne, så har vi jo Insua. Lurer egentlig på hvor langt han er unna første laget. Kansje han skulle fått sjangsen etterhvert, jeg får ringe Rafa og høre :p

 

Vi må tydeligvis se opp for Zaki når vi møter Wigan. Han har puttet 5 så langt, det er jammen like mange som vår kjære Torres.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hull eier jo :p Geovanni scoret vel på nok en tunderbolt i vinkelen i dag.

Den mannen har en sinnsyk høyrefot.

 

Nå skal jeg ikke ta helt av her, men jeg vil nesten sammenligne han med storheter som Juninho og Beckham.

Gi nå mannen (og laget) en halv sesong før du "ikke tar helt av" Endret av iDude
Lenke til kommentar

En liten artig ting jeg fant nå. Jeg gikk inn på PL's offisielle side og fant ligatabellen som den ville vært med bare pauseresultater Chelsea på topp og Liverpool som nr. 16.

 

Det positive er jo å se hvordan vi har klart å snudd mange kamper, noe som er uhyre viktig! Men det negative er at vi ikke bør komme under i så mange kamper. Vi bør ta mer tak fra starten av. Men til nå er jo alt bare rosenrødt :)

 

Edit: Leif

Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Tok forsåvidt tak i city kampen fra starten av. Vi hadde 78% ballbesittelse på et tidspungt, det er mye samme hvilket lag du spiller mot, i tilegg var det bortebane.

Det triste er jo alle feilene som etterhvert kommer, og fører til 1-0. Elendig bevegelse og passningsspill. Noe vi har hatt i svært mange kamper i år. Som jeg sa i oppsumerings posten min etter kampen, så er jeg meget fornøyd at vi klarer å snu det, men mangler en hel del i spillet enda.

Lenke til kommentar
Agger er en bedre spiller enn Skrtel imo.

Så det skal nok gå bra.

Eneste grunn at Agger ikke har startet er fordi carra-skrtel har spilt kjempebra sammen.

Carra-Agger kommer til å finne tonen raskt og spille like bra som i Aggers 1.sesong.

 

Tja det er litt smak og behag, liker bedre Skrtel jeg da men får håpe at Agger storspiller også.

Lenke til kommentar
Ellers var det en bra opphenting av Liverpool, men spørsmålet er vel om de hadde klart det med ti mann.

Blir bare synsing, men ofte er det ikke noen fordel å spille med en mann mer, fordi laget med 10 spillere vil som regel bli ultra defensive - spesielt når de leder og i utgangspunktet ikke trenger flere mål. City var i alle fall ikke i nærheten av å være farlig i 2. omgang - verken før eller etter utvisningen. Men som sagt, dette blir bare synsing.

 

Det som imidlertid er fakta, er at vinnermålet kom da vi spilte 10 mot 10.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Helt utrolig at dommeren ikke tørr å vise ut Sktrel etter det karatesparket hans. At Zabaleta fikk rødt kort skal ingen klage på, men at Skrtel ikke en gang får gult er jo rett og slett tragisk dårlig av dommeren.

 

Ellers var det en bra opphenting av Liverpool, men spørsmålet er vel om de hadde klart det med ti mann.

Rødt kort var det absolutt ikke, gult hadde vært ok.

 

Vi scoret jo det 3. målet med 10mann, så tror ikke det hadde så mye å si for kampen. City hadde 2 sjanser i 1. omgang, og 2mål. Det var en fortjent seier til pool. De hadde sjansene og spillet.

Lenke til kommentar

Keane har da 3 assist i PL så langt. Det var vel akkurat det han ble kjøpt inn for også. Mangler såklart ett par mål, men det kommer seg. :)

 

Haha, litt morsomt!

 

Mestscorende utlendinger for Liverpool:

Fernando Torres 29

Patrik Berger 28

Sami Hyypiä 21

John Arne Riise 21

Milan Baros 19

Luis Garcia 18

Dirk Kuyt 15

Djibril Cisse 13

Harry Kewell 12

Xabi Alonso 11

Karlheinz Riedle 11

Vladimir Smicer 10

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...