Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så det var ikke noe sted som bekrefta at Keane ikke var grunnen til skaden? Er ikke interessert i å diskutere det for en femmer. Tenkte bare jeg kunne få infoen på rett plass siden norske medier skriver feil som det påstås.

 

Men greit. Jeg fortsetter å tro det jeg leser til det motsatte er bevist.

http://arkiv.alltidfotball.no/artikkel/uka...gende-roy-keane

 

For all del, ikke bruk google.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1320180

 

Her er det omtalt der Håland dreit seg ut og snakket sant, for en gangs skyld.

 

Å da var vi ferdig :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den andre linken til Hyrlen viser klart det du ba for Stinkey :) Ferdig med saken.

Case closed. Var bare det jeg ville vite. Så nå kan jeg se litt mer kritisk på saken. Og skal ikke si min mening mer utover det siden min forrige forholdsvis passive henvisning endte i 2 sider debatt på helt feil premissser :p

 

On topic:

Insua burde få prøve seg litt igjen. Er klart at vi har et problem på venstre backen og selv om Insua er lovende for fremtiden så betyr ikke det at vi skal utsette ambisjonene våre for å få han på plass. Spark ham ut av redet og se om han er klar til å fly.

Lenke til kommentar

Som de sa tidligere her, Raffa ville aldri ha byttet midtstoppere midt i en kamp med mindre det var skade. Det hadde han heller ikke gjort med back med mindre det var helt nødvendig, noe det var. Dossena og Aurelio er vell like offansive, men det var backover han måtte tette.

De er på høy tid å få inn nytt blod, Dossena kan finne formen på treningsfeltet og ikke i kamp, han minner om en utrent Jan Mølby i overkroppen, ser rett og slett feit ut.

At Insuna får sjangsen er på sin plass, det håper jeg Raffa også innser når Dossena sine innlegg går over stadion istedet for fremfor mål.

Aurelio kan selges, ustabil klovn. God en skjelden gang iblandt.

Lenke til kommentar
At dere kan ha Dossena med i laget før Aurelio er vanskelig å skjønne. Han er vel det verste av to middelmådige spillere (så langt ihvertfall). Er som vi velger O'shea før Fletcher i midtbane (nesten) :p

 

Aurelio suger donky dick. Hadde ver 10 Ganger bedre med Riise. Han gir jo ballen til City spilleren, faen ikke rart det blir 1-0. Og det skjedde mer en 1 gang.

Overgangsvindu eller få av talentene inn i troppen, Insua elns.

 

Er så jævli morrsomt å sitte å lese om Manufansen som klager på Skrtel som usympatisk spiller, på seg selv kjenner en andre sier bare jeg.

99% av har allerede sagt at de ikke like situasjonen så det burde ikke være så mye å diskutere. Ironen er at hadde han fått rødt kort, ville han ikke blitt skadet.

 

@The Game. Skal gidde å ta den ballen selv om jeg tror du skrev det bare for prov. Etter Torres sklei inn det første var vi allerede i Istanbull modus. Så kom kortet, like etterpå kommer Keane innpå(noe han antagelig ville gjort uansett). 2-3 minutt etter det er det 2-2.

Som Superparanoid sier (et av alltid gode poeng) er det et faktum at vi spiller 10 mot 10 når vi setter mål nummer 3, da er til og med Arbeloa trekt ned i midten, slik at vi har enda mindre å komme med fremover. Nei City var gått opp i limingen før det røde kortet, og vi hadde blod på tann.

 

Mener du å påstå at det røde kortet ikke hjalp dere?

Lenke til kommentar
<p><object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=djXjzlAaY2s&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=djXjzlAaY2s&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object><p/>

 

10-4! :p

 

 

Er det ikke en norsk gutt som lager disse videoene? Jo de er meget bra..

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
The game mente at vi ikke hadde vunnet om City ikke fikk rød kort.

 

Kan godt stemme det, men det er veldig vanskelig å si eller motsi sånne ting.

 

Shade 22: Jeg har fått sett utvisningen et par ganger til nå og jeg skal være enig i at det er et riktig rødt kort, men står fast på at dere også skulle hatt en mann ute.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Det er sant, men nå har jeg argumentert for seieren, så får han ta argumentere i mot om han gidder. Bedre det en å bare slenge det ut. Sansyneligvis var det ikke noen ulempe akkurat, men vi har mange eksempler på at lag legger seg ned med 10 man i forsvar etter en utvisning. Og det er slettes ikke alltid kamper blir lettere av det.

 

Noen som har link til Skrtel situasjonen, ("sparket", ikke skaden).

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Holder på å planlegge tur til Anfield etter nyttår. Ser ut som citykampen 21. februar er mest aktuell for øyeblikket. Har tenkt å kjøpe billetter via Tiatravels men vet ikke hva som er den enkleste og billigste måten å komme seg til Liverpool er. Vi tenker å være der fra fredag til søndag. Det er to som reiser fra trondheim og to fra Bergen. Det er jo flere her som har vørt over mange ganger, så lurer på om dere har noen tips å komme med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...