Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Helt utrolig at dommeren ikke tørr å vise ut Sktrel etter det karatesparket hans. At Zabaleta fikk rødt kort skal ingen klage på, men at Skrtel ikke en gang får gult er jo rett og slett tragisk dårlig av dommeren.

 

Ellers var det en bra opphenting av Liverpool, men spørsmålet er vel om de hadde klart det med ti mann.

Rødt kort var det absolutt ikke, gult hadde vært ok.

 

Vi scoret jo det 3. målet med 10mann, så tror ikke det hadde så mye å si for kampen. City hadde 2 sjanser i 1. omgang, og 2mål. Det var en fortjent seier til pool. De hadde sjansene og spillet.

Det var mer rødt enn taklingen til Zabaleta.

 

Tror ikke City hadde tapt med 11 mann på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt utrolig at dommeren ikke tørr å vise ut Sktrel etter det karatesparket hans. At Zabaleta fikk rødt kort skal ingen klage på, men at Skrtel ikke en gang får gult er jo rett og slett tragisk dårlig av dommeren.

 

Ellers var det en bra opphenting av Liverpool, men spørsmålet er vel om de hadde klart det med ti mann.

Rødt kort var det absolutt ikke, gult hadde vært ok.

 

Vi scoret jo det 3. målet med 10mann, så tror ikke det hadde så mye å si for kampen. City hadde 2 sjanser i 1. omgang, og 2mål. Det var en fortjent seier til pool. De hadde sjansene og spillet.

Det var mer rødt enn taklingen til Zabaleta.

 

Tror ikke City hadde tapt med 11 mann på banen.

trorikke DU de hadde tapt med 11 mann? :ohmy: Skulle nesten tro du holdt med City

Lenke til kommentar

Daniel, jeg vil også gjerne se Norge i PL, men det er bare de landskampene innimellom som er så utrolig kjedelige. Det er ingenting i forhold til PL. Skottland-Norge er en ufattelig liten trøst til Liverpool-hvemsomhelst.

 

EDIT: Ser jeg har tabbet meg nå :p

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...