Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke vil ta diskusjonen, så er det greit, men Keane gikk inn for å skade Haaland så mye som mulig, det var en voldelig takling. Samme hvordan du vrir å vender på det, er det mye verre enn det Haaland gjorde, som var ett sekunds kjeft for noe han trodde var filming.

Hadde han gått inn for å skade Haaland hadde nok taklingen vært annerledes, ikke at jeg tror Keane hadde noen betenkeligheter om han hadde gjort det.

 

Men Haaland er en forbanna patetisk fyr som fortjente det fullt og helt. Var ikke bare Keane som mislikte leggsparkeren Haaland.

Lenke til kommentar
Keane er og var et rasshøl av en fyr...

 

Uansett grunnen for å si det, så å kalle beste kapteinen vår gjennom tidene og mannen som har ledet oss til mye sukess på banen for det; vel mildt sagt, så blir jeg ikke akkurat glad og gjør ikke Utd supportere som skjønner det Keane gjorde til "usympatetiske". Det er heller sånne uttallelser som begynner å få folk sur og kalle hverandre for ting. Ja, jeg jeg har diskutert Keane saken i TIA eller Utd tråden en del, så gidder ikke snakke om det igjen.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil ta diskusjonen, så er det greit, men Keane gikk inn for å skade Haaland så mye som mulig, det var en voldelig takling. Samme hvordan du vrir å vender på det, er det mye verre enn det Haaland gjorde, som var ett sekunds kjeft for noe han trodde var filming.

Hadde han gått inn for å skade Haaland hadde nok taklingen vært annerledes, ikke at jeg tror Keane hadde noen betenkeligheter om han hadde gjort det.

Men Haaland er en forbanna patetisk fyr som fortjente det fullt og helt. Var ikke bare Keane som mislikte leggsparkeren Haaland.

Styrker vel bare teorien om at det var planlagt? Selv er jeg ikke fan av hverken Haaland eller Keane. Keane var en god spiller, men akkuratt den taklingen likte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Helt seriøst, dere forsvarer vel ikke Keane i denne saken?

Jeg forsvarer hvertfall ikke Haaland for å si det slik. Å jeg snur aldri ryggen til en United spiller så lenge han er lojal. Taklingen sett for seg er det vel ingen som forsvarer.

 

@Pirja, planlagt og planlagt. At han hadde det i tankene er vel bekreftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...