Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppi alt styret så husker jeg ikke duellen der alle ville ha Skrtel utvist, hva skjedde?

 

Det røde kortet til city var ok, men hardt idømt. Men det er sånne taklinger som ender med å rive leggen rett av vis de er 3cm lenger oppe, farlig.

 

Herlig at vi endelig scorer på corner.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Oppi alt styret så husker jeg ikke duellen der alle ville ha Skrtel utvist, hva skjedde?
Virket som han holdt en city-spiller vekke fra seg med foten når han gikk opp i en hodeduell. Ganske merkelig situasjon egentlig..

 

Det røde kortet til city var ok, men hardt idømt. Men det er sånne taklinger som ender med å rive leggen rett av vis de er 3cm lenger oppe, farlig.
Syns det var helt greit, han går inn med strak fot og tar foten Alonso står på. Var sikkert ikke så stygt ment som det så ut som, men veldig farlig spill. Endret av iDude
Lenke til kommentar
Oppi alt styret så husker jeg ikke duellen der alle ville ha Skrtel utvist, hva skjedde?
Virket som han holdt en city-spiller vekke fra seg med foten når han gikk opp i en hodeduell. Ganske merkelig situasjon egentlig..

aha, da han "sparket" city spilleren i baken. Synes nå ikke det var rødt kort, merkelig at alle klager på det. Gult kanskje.

Lenke til kommentar
Oioi for en kamp, det var litt av en "rollercoaster ride", var innom alt på følelsregisteret iløpet av disse 96 minuttene idag! Heldigvis endte det med den gode følelsen! :)

 

Håper på det beste for Skrtel!

Samma her både angående følelsene og Skrtel. Alt fra grove bannerord til gledestårer var innom her.

 

Bare Rafa ikke kommer på ideen å bruke Hyppiä, istedenfor Agger. Lurer på hvor lenge vi mister Skrtel da?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
aha, da han "sparket" city spilleren i baken. Synes nå ikke det var rødt kort, merkelig at alle klager på det. Gult kanskje.

Når jeg så reprisen i slow motion minnet det litt om et spark i ninja klassen. Hadde det blitt gitt rødt kort hadde jeg ikke ropt ut i frustrasjon om dårlig dommer, men gult kunne også vært mer riktig ja. Men den poengterer en av hans svakheter. Han er unødvendig tøff i noen situasjoner. Og et rødt kort, straffe eller frispark i farlig situasjon er ikke noe vi trenger mest av mot oss i en sesong vi har kjangsen til å henge med i toppen.

 

Synd han går ut med en skade like etterpå, men da får Agger sjansen og det tror jeg er godt for oss og han så han ser en videre fremtid i klubben og får utviklet seg videre. Han er en spiller som er ung, men fortsatt veldig god spilleforståelse. Håper på å ha han mange år på Anfield.

 

Og Karma er for de som tror på mer mellom himmel og jord og My name is Earl. Ja han hadde ikke fått skaden hvis han hadde fått rødt kort, men han fikk ikke som fortjent. han hadde uflaks og det er kun trist. Hvis du er et menneske som kan godte deg over andres smerter og lidelser så kan du godt unngå å legge inn noe om det.

Lenke til kommentar

Synes vi gjorde en grei andre omgang, dette var jo en kamp vi skulle vunnet lett, city var ikke bra. OG dere folk her inne høres nesten glade ut for at Skrtel ble skadet, FY f sier jeg vår beste spiller hittil i sessongen. Greit nok at det er bra vi har Agger altså men Skrtel er i mine øyne vår beste stopper. Så uansett hvor lenge han er ute så skal jeg kjøpe meg Skrtel drakten som uansett skulle.

 

Håper virkelig Dossena starter neste kamp , Aurelio spilte veldig dårlig med en stor V

Lenke til kommentar
Synes vi gjorde en grei andre omgang, dette var jo en kamp vi skulle vunnet lett, city var ikke bra. OG dere folk her inne høres nesten glade ut for at Skrtel ble skadet, FY f sier jeg vår beste spiller hittil i sessongen. Greit nok at det er bra vi har Agger altså men Skrtel er i mine øyne vår beste stopper. Så uansett hvor lenge han er ute så skal jeg kjøpe meg Skrtel drakten som uansett skulle.

 

Håper virkelig Dossena starter neste kamp , Aurelio spilte veldig dårlig med en stor V

Damn...

 

Mener du at dette var overkjøring?

Lenke til kommentar

ikke det jeg mente, jeg mente at vi spilte under standard og ikke at city spilte så bra. Var veldig skuffet etter 1 omgang men vi var bedre enn dem i 2 . Men det jeg mente var etter så City spilte i hele kampen så burde vi klart å vunnet uten store problemer, City imponerte ikke meg så mye.

 

Du håper Dossena spiller? Han var jo enda dårligere enn Aurelio. Dossena er tidenes bomkjøp, det kan jeg allerede si nå.

 

Han trenger tid, kan ikke si at det er ett bomkjøp enda, Aurelio la jo opp til det første målet. Klarte så vidt å sentre i dag,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...