Alkan Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Jepp. Virker som det gikk under radaren, men at tv2 så det ellers. Kan ikke se at snakkes om noen andre steder. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Er top 4 på r/soccer siste døgnet. Er vel største siden for diskusjon av fotball på nett. Så litt oppmerksomhet har det fått. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Mente BBC sin fotballgreie på radio, heter vel kanskje ikke match of the day. Hendelsen har absolutt ikke gått under radaren, har jo vært masse om det overalt. Som det alltid er når det handler om store stjerner, ting blåses opp ut av proporsjoner. Om han skulle få straff er det i så fall kun for at FA vil sette et eksempel fordi Salah er en stor stjerne. Kommer ikke til å skje. https://streamja.com/waqL Endret 29. april 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Skulle likt å se r/soccer eller r/LiverpoolFC pm det var Alli og ikke Salah. 1 Lenke til kommentar
brøkstrek Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Blir jo noe helt annet når du diver og prøver å jukse hver eneste kamp da. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Dele Alli kan godt sies å være en snide cunt of a player. Det kan nok ha litt med det å gjøre. Misforstå meg ikke, meg skulle gjerne ønsket at flere Liverpool-spillere hadde litt av det samme. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Fantastic! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Jada! Gledelig nyhet Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Good. Antakeligvis den viktigste spilleren Pool har. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Har de brukt et sånt "jeg-og-Petter-har-vært-venner-i-10 år-på-Facebook-her-er-dine-øyeblikk-sammen"-filter hos ITV eller? Makan til ræva ramme de satte på det bildet der Hyggelig for fansen da Endret 29. april 2018 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 At least he's not playing a piano... Lenke til kommentar
sector Skrevet 29. april 2018 Rapporter Del Skrevet 29. april 2018 Lurer på hva slags kontrakt han har skrevet under på. Og ukelønnen, hva blir den? Spørs om det er tilsvarende forrige kontrakt, med en haug med pæng inn på konto (ca 1 mill) for hvert mål han sulle finne på å score etter først å ha scoret 15 mål (har lest at den kontrakten var formet noenlunde slik). Så det har blitt noen mill etterhvert i tillegg til vanlig lønn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 News: Mo Salah will not receive a ban for his 'punch' on a Stoke City player last game. He is now free to break the premier league goal scoring record and needs just one goal Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Leser at Buvac ikke blir å se på sidelinjen resten av sesongen, kanskje ikke neste heller. Så da får vi se da, hvordan det påvirker oss. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Lurer på hva grunnen er, annet enn "personal reasons". Engelske tabloider spekulerer i at han og Klopp har røket i tottene på hverandre, men ikke sikkert det ligger noe i det. Er jo ganske alvorlig for Liverpool å miste han nå, med så viktige kamper rett rundt hjørnet. Hva tror dere om Keita? Ble utvist for fjerde gang denne sesongen og dårlig form. Kommer disiplinen og formen tilbake når han kommer til Melwood? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Har vistnok ikke vært med i taktikk-samtaler og spilleuttak på lenge, bare nå det har blitt kjent så tror ikke liverpool kommer til å kjenne på de siste 3(4) kampene. Angående Keita var jo veldig tydelig på at han ville spille for Liverpool denne sesongen og kan fort at sesongen har bært preg av det desverre. Klopp skal nok få skikk på han, synd han må "starte fra scratch". Si hva du vil om Coutinho, men når han først spilte så spilte han skjorta av seg. Endret 30. april 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Bra det. Jeg vil se spillere som kan være skitne i spillestilen. Ang Keita Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Når vi først er inne på midtbanen: Can skal vistnok ha (ende fuckings lig) takket ja til Juventus. Endret 30. april 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. april 2018 Rapporter Del Skrevet 30. april 2018 Bra det. Jeg vil se spillere som kan være skitne i spillestilen. Ang KeitaMen er han egentlig så skitten i spillestilen? Jeg merker meg at det florerer med røde kort i de andre europeiske toppligaene sammenlignet med Premier League.Er spillerne stygger i disse ligaene? Er lista lavere? En blanding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå