Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- Vi må fokusere på oss selv, men vi vil få en ny test på søndag. Liverpools spiller kanskje den beste fotballen i Premier League for øyeblikket.

Takk for den Hugo (Loris).

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Funket for Steve Clarke.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet
Suárez går opp i lønn

Uruguayaneren belønnes for storspill denne sesongen.

Av Håvard Sæle

Luis Suárez doblet grunnlønna til 80 000 pund i uka da han forlenget kontrakten med Liverpool i fjor sommer. Nå har stjernespissen fått lønnsøkning som følge av formen denne sesongen.

Ifølge Tony Barrett i The Times, har nemlig Liverpool-stjernen gått opp til å tjene omtrent 110 000 pund i uka. Dermed blir Suárez den første spilleren som profitterer på Fenway Sports Groups politikk om å belønne spillerne som presterer på høyt nivå.

Liverpool-ledelsen forventer at spissen blir het på overgangsmarkedet til sommeren, men de regner med at Suárez velger å bli på Anfield. Lønnsøkningen skal være én av grunnene til at klubben forventer at uruguayaneren blir på Merseyside, ifølge avisen.

Skrevet

Prestasjonslønn burde alle lag hatt.

Tenk på alle pengene vi kunne ha spart i Brann...

Og hva med QPR, de hadde hatt et lønnsbudsjett på 2,50£ i uken

• Liker 5
Skrevet

Får håpe han fortsetter med den gode formen for min del da. Liverpool har vel en ekstra fordel med at de har hatt fri hele uka og.

Skrevet

Gleder meg til min første Liverpool-kamp (utenfor Norge) på søndag! Noen tips til puber og restauranter?

The Albert eller Sandon ved Anfield før kamp. Albert ligger ved siden av The Kop. Sandon litt lenger ned i veien.

Generelt sett en del bra restauranter i Liverpool. Sports Cafe England (Carragher sin restaurant) i Stanley Street kan være verdt å få med seg. Spiste selv på Viva Brazil når jeg var over i januar, det kan jeg anbefale på det sterkeste. Veldig god mat, masse forskjellig kjøtt direkte fra grillen, og spis så mye du vil for mellom 20 og 25 pund.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...