guttorm Skrevet fredag kl 21:21 Skrevet fredag kl 21:21 (endret) Sykt rustent, men det kan vi også være midt i sesongen. Blir spennende med de nye, men dømminga er på samme lavmål og bidrar til at interessent er lav for min del....Sikter selvsagt til handsen. Vi kan takke oss selv for å slippe dem inn igjen i kampen, i kjent stil på 2-0. Heldigvis viser vi klasse på slutten, presset er enormt, Allison møter på midtbanen, og vi får betalt. Hvordan går det med dere gutter? Endret fredag kl 21:24 av guttorm
Cappo Skrevet fredag kl 21:28 Skrevet fredag kl 21:28 oOF skrev (2 minutter siden): Skulle Liverpool komme til å vinne i år er det ikke fordi forsvaret er bra, men fordi de scorer mange mål. Bakover er det både mye individuelle og mange lagfeil. Endo på høyreback tror jeg ikke vi ser så mye mer. Kerkez har ikke imponert så langt, Konate og van Dijk er litt sånn der også. Kort sagt: Liverpool vinner ikke i år tror jeg. Nei, han burde bare satt inn Gomez der først som sist. Skjønner ikke helt poenget med Endo inn og så Gomez 10 minutter etterpå. Jeg har troen på at det blir bedre etter som laget får spilt sammen. De har ikke spilt mange minuttene sammen egentlig. Konate må nok opp kvalitet rimelig fort for i bakgrunnen lurer Leoni og mest sannsynligvis Guehi.
Whiteshit Skrevet fredag kl 21:45 Skrevet fredag kl 21:45 Endo trudde eg skulle omplasserast til stoppar. Litt som Fabinho blei en periode. Det kan kanskje funke. Men han virker mangle fart.
KANE2009 Skrevet i går, 04:29 Skrevet i går, 04:29 wampster skrev (8 timer siden): "The referee’s call of no red card to Senesi was checked and confirmed by VAR – with the action deemed not to be a clear handball offence nor denial of a goal scoring opportunity (DOGSO), due to the distance from goal." What....? Han slår jo aktivt etter ballen OG treffer slik at den forandrer retning? Helt latterlig ja, ihvertfall første delen der.
KANE2009 Skrevet i går, 04:30 Skrevet i går, 04:30 leifeinar skrev (7 timer siden): Savner allerede tia der man kunne senke skuldrene litt på 2-0 🙂 Ahh yes, det glade 80-tallet... 😝 1
wampster Skrevet i går, 08:38 Skrevet i går, 08:38 (endret) Synes det virket veldig rustent. Håper (og tror) at de spiller seg til mer flyt i løpet av ikke for lang tid edit: Men 4 forskjellige målscorere er definitivt positivt Endret i går, 08:39 av wampster
KANE2009 Skrevet i går, 09:39 Skrevet i går, 09:39 Er ikke så veldig bekymret personlig. Har byttet mange spillere og tar litt tid før hele laget spiller sammen. Toppnivået nå er helt enorm, spesielt på toppen (pun intended), så gjenstår det å se hvordan bunnivået er og om Forsvaret går seg litt mer til.
toreae Skrevet i går, 14:22 Skrevet i går, 14:22 Er en smule imponert av målet til Chiesa. Mange hadde nok sendt ballen alle andre steder enn mot mål. Highlights.
leifeinar Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Er det noen streaming pakker er ute som gir både PL og CL i samme pakke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå