Gå til innhold

Hvorfor skal ikke vi OT-brukere få noe?


Anbefalte innlegg

QUOTE (oivind_dahle @ 15/08/2005 : 21:13)
ehhh.

Hvis man flytter en tråd fra ot delen til f.eks hardware delen - vil de innlegg man har i tråden legges til i postcounten?

Tenkte siden jeg har så mange innlegg i to spesielle tråder (den ene er stengt og den andre tok over) så kan kanskje den flytest til kamera delen , under bilder :D ??

er babe therden flyttet til kamara delen ????

 

tror ikke den passer der da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (The Strategy-player @ 15/08/2005 : 21:07)
Kan dere ikke hvertfall gjemme bort innleggtelleren da? Så man MÅ gå inn i profilen for å se antall innlegg.

Dette har blit diskutert alt for mange ganger, med samme resultat.

 

QUOTE
Seriøst jeg slutter så å si å poste i OffTopic etter dette.

:w00t:

 

QUOTE
HVIS ikke moderatorene blir strengere.

..Noe de har sakt mange ganger at de vil bli :)

 

QUOTE
Og som Black & White sier: Kan vi ikke bare dele opp OffT -forumet og de andre innlegga? Og da kan vi like gjerne "gjemme" posttelleren samtidig.
Bundy har og et bra forslag.

Hva er det i hele tatt galt med at innlegg fra off-topic vises? Personlig gir jeg langt faen i hvor mange innlegg jeg har her og der. Postcount sier noe om personen, men kvaliteten på postene sier mye mer :)

 

QUOTE
Og bare tenk deg hvordan innleggstelleren blir for de som stadig poster i Siste Ordet!
Stor, ja. Er du redd for at de mer aktive tar deg igjen i postcount? B|real får nesten 18.000 innlegg, gjør det han klokere?

 

QUOTE
Ueland: Hvis dere skal innføre dette hårreisende greiene og dere da har en minimumsgrense på et innlegg, og den skal virke. Må dere passe på at BBCode ikke blir telt, at punktum, komma, utropstegn, osv. ikke telles, ellers vil det ikke gjøre noen nytte.

Gi meg et eksempel hvor man i det hele tatt trenger dette. I enkelte tilfeller passer en smily bedre sammen med et bilde.

Lenke til kommentar

QUOTE (Jihadinmymind @ 15/08/2005 : 21:18)
Hva med en vote på startsiden av forumet! Like rettigheter for forumets brukere!

vell di fleste ot brukerne ( di største :ermm: ) vill vell ikke ha dette , btw hvem ser på startsiden til forumet ?? , jeg lokker aldrig forumet så den ser jeg aldrig

Lenke til kommentar

Enig med det flere har sagt, at man bør måtte gå inn i profilen for å se postcount. Hvis man først skal ha det i det hele tatt, that is.

 

Når det er ved hver post gir det mye mer eksponering, og mye mer sannsynlighet for at folk spammer for å få det opp. Ser egentlig ingen fordeler med det. Ja til postcount utelukkende i profilen!

Lenke til kommentar

oivind_dahle: Tror nok ikke det funker slik (Ikke i denne forumversjonen). Men når det blir flyttet, telles hvertfall ikke de innleggene som blir posta etterpå... I ditt tilfelle ville du derfor ikke fått fler innlegg om man flytta de. Men innlegg som ble posta i tråden etterpå ville bli telt.

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 15/08/2005 : 20:27)
QUOTE (Ueland @ 15/08/2005 : 18:33)

(dvs at da vil vi ta og telle alle poster på nytt for alle brukere)

Med andre ord, når Forun V3 kommer så sette alle postcounts til null?

Jeg forsto det som at OT-postene skulle legges til alles nåværende postcount.

 

@ siste til Natrium: Vel, man ser de hele tida ved siden av postene, mens man ikke like ofte er i profilen til noen.

 

 

Uansett er dette et hardware/software/motor osv. -forum, og jeg syns det er greit at det er sånn som nå, at alt som faktisk ikke har noe med dette å gjøre ikke teller inn heller.

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 15/08/2005 : 21:27)
QUOTE (Ueland @ 15/08/2005 : 18:33)

(dvs at da vil vi ta og telle alle poster på nytt for alle brukere)

Med andre ord, når Forun V3 kommer så sette alle postcounts til null?

Nei vi teller alle poster som en bruker har og oppdaterer postcounten etter det.

 

Skulle det vise seg og være en dårlig ide så får vi heller gjøre om på det etter at vi har gått over til det. Men vi har bestemt oss for å gjøre det slik, så da får vi se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
QUOTE (oivind_dahle @ 15/08/2005 : 21:29)
postcount gir enkelte trygghet om han du får råd av kan sakene eller ei......

Dessverre.

Ja det er meget dessverre! Og når forum 3.0 kommer, vil dette bli et meget større problem.

 

@ Natrium: Det at noe er blitt diskutert flere ganger uten bedring vil ikke si at jeg vil slutte med å prøve å få det inn i "systemet".

 

Mente kanskje ikke det med å slutte i OffTopic... Men jeg vil hvertfall poste mye mer seriøse og mye færre innlegg der enn jeg gjør nå.

 

Nå er det ikke alltid moderatorene har holdt løftene sine...

 

Er helt enig med at kvaliteten på postene sier mer enn antallet poster, men det er det at så mange tenker helt motsatt, som gjør meg til en motstander først og fremst.

 

Nei det at B|Real da får oppimot 18 000 poster gjør han ikke klokere. Men mulig noen vil tro det. (se forrige avsnitt.)

 

Det kan godt hende. Men siden dette blir implentert tipper jeg at Ueland ikke setter den på et minimum av 2 bokstaver/tall/tegn uantsett...

 

Forskjellen i praksis er: Står innleggsttelleren under nicket sees den mye lettere, og er mye mer tilgjengelig. Hvis det står i profilen er den ikke like synlig og færre vil tenke på den. Men i blant kanskje bare se på den litt for morro skyld.

 

TSP :)

Lenke til kommentar

QUOTE (The Strategy-player @ 15/08/2005 : 21:07)
Vet dere forresten hva? I Gamer.no sin forumdel, tar de nå bort alt som ligner på "telletråder" (eller "glemmetråder" som jeg har begynt å kalle dem litt). Og flytter dem nå til kategorien "Annet" nettopp for å få bort dette "tellepost" -problemet!

Yes, damn them! Fullt av pisstråder om spill. Æsj.

Lenke til kommentar

QUOTE (SirMaximus @ 15/08/2005 : 22:50)
Jeg er veldig for den løsningen med "ordentlige" poster kontra OT som vi har i dag. Dette fungerer, og sørger for å holde spammerne i sjakk, men dersom postcount opprettes i OT vil det bli mer spam. Sånn er det bare, postcount betyr større kjønnsorgan.

Ord!

 

(Ble dette spam mon tro?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...