Gå til innhold

Hvorfor skal ikke vi OT-brukere få noe?


Anbefalte innlegg

La idag merke til noe jeg aldri har sett før.

Hvorfor i himmelen og guds navn får ikke vi OT-folk kred for innlegg vi lager?

Vi er like viktige vi som alle andre vell?

så sier folk her sikkert at ot baren er for post-horer som på sin måte kan være riktig.

Men det er faktisk sånn at 75% av brukerne her inne svarer skikkelig på spørsmål i denne delen og at vi skal bli kalt fora-horer hver gang vi beveger oss uttafor ot delen :nei:

Hva synes dere?

 

 

Blir for dumt av meg å poste denne i tilbakemeldinger til forumet siden vi hardbarka 75%sjelden/aldri beveger oss uttafor denne delen.

de av dere som har lyst å si "Han gjør det for å få flere innlegg har ikke lest etter for jeg får ikke innlegg for dette.

Og sist men ikke minst. Dette gjør jeg for å gjøre folk oppmerksom på detteikke for å lage masse faenskap i leiren for dere flinke moderatorer.

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (wh1te @ 15/08/2005 : 17:12)
QUOTE (Rxj0n @ 15/08/2005 : 17:09)
Blir for dumt av meg å poste denne i tilbakemeldinger til forumet ...

Da gjør jeg det for deg.

:mrgreen:

 

Hvorfor skal vi ha postcount? Jeg er i mot postcount. Posts is such a number. Ved høyt innleggstall regner man med at personen kan noe, ved postcount i off-topic går vi vekk fra det.

Lenke til kommentar

Er det virkelig noen som fortsatt bryr seg spesielt mye om postcount? Hadde innlegg i OT-delen blitt lagt til på natall innlegg, så hadde jeg hatt nærmere 8000 innlegg totalt. Men bryr jeg meg? Niks.

 

Hvor mange innlegg en bruker har sier hverken noe om kompetansenivået til brukeren eller om hvor hjelpsom han/hun er. Som Tchernobog skriver, registreringsdato er langt mere nyttig å se på.

 

PS: Selvfølgelig er det slik at en bruker med 3000 innlegg sannsynligvis er mere hjelpsom en en med 15 innlegg som har vært medlem her en god stund. Allikevel sier postcount langt fra alt.

Lenke til kommentar

Rxj0n: Poenget med postetelleren er at man i noen tilfeller skal kunne se hvor erfaren brukeren er ved å se på postetelleren for å for eksempel vurdere flere svar opp mot hverandre (men registreringsdatoen er jo mer pålitelig for dette). I OT-delen som fylles av meningsløse poster hadde postetelleren derfor ikke hatt noen funksjon.

 

Edit: Men posteteller for poster i PRS hadde kanskje vært en ide?

Endret av Gimper
Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 15/08/2005 : 18:33)
Etter oppgraderingen til neste versjon vil vi innføre en minimumsgrense på et innlegg, slik at man ikke bare kan poste en smiley. Og fra da vil og post-telleren gjelde overalt. :)

(dvs at da vil vi ta og telle alle poster på nytt for alle brukere)

hømm er dette ønsket da , jeg liker det og se at jeg har X antal ordentlige poster , og så kan jeg sjekke i profilen at jeg har x antal mindre seriøse inlegge

 

med seriøse mener jeg inlegg som enten hjelper meg eller at jeg hjelper noen

 

mindre seriøse inlegg er snakk i so4 eller i andre tråder ot

Lenke til kommentar
QUOTE (Ueland @ 15/08/2005 : 18:33)
Etter oppgraderingen til neste versjon vil vi innføre en minimumsgrense på et innlegg, slik at man ikke bare kan poste en smiley. Og fra da vil og post-telleren gjelde overalt. :)

(dvs at da vil vi ta og telle alle poster på nytt for alle brukere)

Vær så snill Ueland ikke postcount i hvert eneste forum :cry: .

 

Kan dere ikke hvertfall gjemme bort innleggtelleren da? Så man MÅ gå inn i profilen for å se antall innlegg. Seriøst jeg slutter så å si å poste i OffTopic etter dette. HVIS ikke moderatorene blir strengere.

 

Og som Black & White sier: Kan vi ikke bare dele opp OffT -forumet og de andre innlegga? Og da kan vi like gjerne "gjemme" posttelleren samtidig.

Bundy har og et bra forslag.

 

Vet dere forresten hva? I Gamer.no sin forumdel, tar de nå bort alt som ligner på "telletråder" (eller "glemmetråder" som jeg har begynt å kalle dem litt). Og flytter dem nå til kategorien "Annet" nettopp for å få bort dette "tellepost" -problemet!

 

Og bare tenk deg hvordan innleggstelleren blir for de som stadig poster i Siste Ordet!

 

Ueland: Hvis dere skal innføre dette hårreisende greiene og dere da har en minimumsgrense på et innlegg, og den skal virke. Må dere passe på at BBCode ikke blir telt, at punktum, komma, utropstegn, osv. ikke telles, ellers vil det ikke gjøre noen nytte.

 

Søren da! Kan dere ikke bare ha det som det er?!

Jaja, hardware.no -nettverket tror får et større problem med spammebrukere nå...

 

TSP :hrm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

ehhh.

 

Hvis man flytter en tråd fra ot delen til f.eks hardware delen - vil de innlegg man har i tråden legges til i postcounten?

 

Tenkte siden jeg har så mange innlegg i to spesielle tråder (den ene er stengt og den andre tok over) så kan kanskje den flytest til kamera delen , under bilder :D ??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...