Gå til innhold

Hvorfor skal ikke vi OT-brukere få noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (wh1te @ 18/08/2005 : 03:33)
Jeg har løsningen: Hva med 'wordcount' i stedet for 'postcount'?

Ikke dumt, det der. Da vil i hvert fall jeg tjene litt på den enorme brukerguiden i Visual Basic jeg la ut en gang i tiden. :p

 

For øvrig, jeg undres på om ordtelleren da bør spesifiseres til å ikke telle ord innenfor sitatblokker, idet slikt muligens kan misbrukes til å få større wordcount. I hvert fall bør overdrevet sitering slås hardere ned på.

Lenke til kommentar

QUOTE (Rxj0n @ 18/08/2005 : 16:20)
Men dere har jo selv sagt at postcount ikke har noe å si! hvoror skal ikke vi får teltt ot postene da?

Postetelleren har noe å si: kan vise *litt* hvor erfaren en bruker er (men registreringsdatoen bør ofte stoles på mer). Du er vel enig i at selv at 4000 poster i OT-delen ikke gir noe særlig erfaring på annet enn å snakke. ;) Derfor, den eneste måten å beholde den lille grunnen man har til å stole på postetelleren er å ikke ta med OT-delen i postetellingen.

Lenke til kommentar

QUOTE (sosohal @ 18/08/2005 : 12:21)
Hvis postcounten blir fjerna mister jeg jo alle street credsa mine. :( Det var ille nok da den ble fjernet fra off-topic. Noe må da vi old-schoolere få ha, slik at vi kan føle oss bedre enn newkids?

:D:yes:

 

Jeg som skøyt brøstkassa flere hakk frem da jeg endelig bikka 1000 inlegg... Nå kommer fjortissene som diskuterer hverdagslivet sitt og får meg til å se ut som en n00b her på forumet. Og hvis en som er ny her stiller et seriøst spørsmål om hardware, så vil han kanskje heller høre på han som sier "D er bare å fårmatere harddisken din, det fixer alt :woot: " hvis han har 7895 innlegg, kontra et annet råd som er mere riktig, som kommer fra en avansert bruker. :hrm:

Lenke til kommentar

QUOTE (hilram @ 18/08/2005 : 19:27)
QUOTE (sosohal @ 18/08/2005 : 12:21)
Hvis postcounten blir fjerna mister jeg jo alle street credsa mine. :( Det var ille nok da den ble fjernet fra off-topic. Noe må da vi old-schoolere få ha, slik at vi kan føle oss bedre enn newkids?

:D:yes:

 

Jeg som skøyt brøstkassa flere hakk frem da jeg endelig bikka 1000 inlegg... Nå kommer fjortissene som diskuterer hverdagslivet sitt og får meg til å se ut som en n00b her på forumet. Og hvis en som er ny her stiller et seriøst spørsmål om hardware, så vil han kanskje heller høre på han som sier "D er bare å fårmatere harddisken din, det fixer alt :woot: " hvis han har 7895 innlegg, kontra et annet råd som er mere riktig, som kommer fra en avansert bruker. :hrm:

Synes det er vanskelig å sile ut de gode brukerne uansett.

 

Men synes også at å ta med ot ikke er en lur ide. Hvis man absolutt vil vite hvor mange poster en bruker har, er det jo bare å legge sammen ot-inleggene og antall innlegg. Klarer man ikke det burde man holde seg til ot-delen.

Lenke til kommentar

Selv om "vi" ikke bryr oss om postcount betyr ikke det at andre driter i det. En person med 39048503846 poster ser for mange smartere ut enn en med 355 poster, sånn er det bare. Hva om kun 9 av de postene er faglige? Det kan jo ikke vi andre vite. Det blir litt feil.

Jeg syns dagens system funker kjempebra, og ser ingen grunn til å forandre på det.

Lenke til kommentar

ok....folk på forumet er som oftest fjortisser...no offence men det er sannheten

Si at denne fjortissen har kjøpt seg pc til konfen og alt har har gått til helvette.

Jeg sier at han må plukke i pcen elns

Stoler du da på en person med 5k innleg eller en med 67?

Kan noen her komme på en grunn til at ot poster ikke skal telles?

Lenke til kommentar

QUOTE (sosohal @ 18/08/2005 : 12:21)
Hvis postcounten blir fjerna mister jeg jo alle street credsa mine. :( Det var ille nok da den ble fjernet fra off-topic. Noe må da vi old-schoolere få ha, slik at vi kan føle oss bedre enn newkids?

Pøh, har ikke vært har siden 2001, men lengre enn de fleste og har iforhold veldig få inlegg. Er så utrolig lei alt dritten rundt postcount, hvis jeg ville kunne jeg spammet hardware og spill tråder jeg ikke kunne bidra noe med bare for å for å postcount hore, men det har jeg aldri gjort. Men har kanskje brukt flere timer enn de fleste lesende på forumet, for å lære, men hvis det ikke er noe jeg kan så poster jeg ikke! (ved mindre jeg lurer på noe, jeg snakker om å svare på tråder). Vi har en egen kategori for dårlig forum oppførsel, OT baren, la oss hold det der!.

 

Det som er dumt med postcount er at du fort får det som mål å ha mange poster, noe som gjør at du poster så mye du kan og poster i tråder du ikke kan bidra med noe, blir bare kamuflert spam!.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

QUOTE (~Alex~ @ 19/08/2005 : 13:01)
QUOTE (sosohal @ 18/08/2005 : 12:21)
Hvis postcounten blir fjerna mister jeg jo alle street credsa mine. :( Det var ille nok da den ble fjernet fra off-topic. Noe må da vi old-schoolere få ha, slik at vi kan føle oss bedre enn newkids?

Pøh, har ikke vært har siden 2001, men lengre enn de fleste og har iforhold veldig få inlegg. Er så utrolig lei alt dritten rundt postcount, hvis jeg ville kunne jeg spammet hardware og spill tråder jeg ikke kunne bidra noe med bare for å for å postcount hore, men det har jeg aldri gjort. Men har kanskje brukt flere timer enn de fleste lesende på forumet, for å lære, men hvis det ikke er noe jeg kan så poster jeg ikke! (ved mindre jeg lurer på noe, jeg snakker om å svare på tråder). Vi har en egen kategori for dårlig forum oppførsel, OT baren, la oss hold det der!.

 

Det som er dumt med postcount er at du fort får det som mål å ha mange poster, noe som gjør at du poster så mye du kan og poster i tråder du ikke kan bidra med noe, blir bare kamuflert spam!.

jaok.....først og fremst takk.

For det andre....dårlig oppførsel holder til utenfor forumet!

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar

QUOTE (Rxj0n @ 18/08/2005 : 23:31)
ok....folk på forumet er som oftest fjortisser...no offence men det er sannheten
Si at denne fjortissen har kjøpt seg pc til konfen og alt har har gått til helvette.
Jeg sier at han må plukke i pcen elns
Stoler du da på en person med 5k innleg eller en med 67?
Kan noen her komme på en grunn til at ot poster ikke skal telles?

Kommer ann på om han med 5k inlegg er en spammeglad fjortis og om han med 57 inlegg er en data tenknikker...

EDIT: sry for dobbel poster og dårlig språk, men må unskylde meg med at jeg har sovet 4 timer på et gulv i natt.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...