Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får håpe på seier i dag ja, tipper selv en knepen seier, og overskrifter som ''Wigan sjokkerte på broa, chelsea på sitt første hjemmetap på xx kamper''. i morra så snakker vi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jeg sette meg i godstolen og la liverpool kjede meg inn i en times tid med søvn sånn at jeg er mer opplagt til United kampen... :p

Skrevet
Faen, hater at det er så lenge til United kampen begynner. Det er snart forbaska 2 timer igjen.

Second! ..

Jeg må droppe hjemmekampen til Viking også pga. dette.

Får håpe det er verdt det ;)

Skrevet

Hrm, blir vel å sende familien langt vekk (Viking-AaFK spiller også i dag :hm: ) slik at jeg får sett hele United-kampen i dag. Håper noen i nærheten har TV2 Sport.

Skrevet (endret)

Håper på en fartsfyllt fotballkamp idag og vil se tempo, agressivitet og presise pasninger fra start. Tror også at dette går vår vei idag, har ikke hatt så bra magefølelse før når vi har spilt mot Arsenal.

Tror kampen ender enten 3-1, 4-1 eller 5-2, også en fordel at vi har hjemmebane idag :)

Tror også Ronaldo får ballen inn i kassa 2 ganger, Rooney får også scoring idag tror jeg.

Mitt 5000. innlegg, og 1355 er postet i denne tråden :D

Endret av Raste
Skrevet

Official Confirmed Team

GK: VDS

RB: Brown

CB: Ferdinand

CB: Pique

LB: Evra

RM: Ronaldo

CM: Carrick

CM: Scholes

CM: Hargreaves

LM: Park

CF: Rooney

Subs: PIG, O'Shea, Anderson, Giggs, Tevez

Skrevet
Faen, hater at det er så lenge til United kampen begynner. Det er snart forbaska 2 timer igjen.

Du skulle ha gjort som meg, jeg duppet av rett etter at Gerrard prøvde å filme seg til straffe og våknet for fem minutter siden :)

Våken og opplagt til kamp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...