Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg tenker på den kampen på emirates som det ble 2-2 på, så husker jeg at arsenal hadde det litt vanskelig å stoppe anderson sine løp osv, så jeg har faktisk veldig lyst at anderson skal starte kampen.. men det kan vel bare skje hvis vi spiller med 5 i midtbane uten carlito og tror ikke det skjer.. vi ser vel scholes og carrick, med giggs (evt. nani mtp skade) og ronaldo på kant. eg er så utrolig nervøs, og kampen er jo på slutten av helgen! uff!

Lenke til kommentar

carlito? Er det Tevez eller? Kan vi ikke holde oss til navnene på spillerne? Greit med hazza og PIG (det er vel kuszczak?) siden navnene er litt køddene å skrive, men ellers så skulle det vel være overkommelig å holde oss til navnene. Bare et forslag folkens :)

 

Btw: Finner ut av det i mårra Raste.

Lenke til kommentar
carlito? Er det Tevez eller? Kan vi ikke holde oss til navnene på spillerne? Greit med hazza og PIG (det er vel kuszczak?) siden navnene er litt køddene å skrive, men ellers så skulle det vel være overkommelig å holde oss til navnene. Bare et forslag folkens :)

 

Btw: Finner ut av det i mårra Raste.

 

haha tenkte det ikke var så stress med carlito, men predator og sånt derimot blir litt ekstremt.. men ja tevez :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...