Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er så jeeevlig nærvøs! Taper vi er vi nesten nødt til å vinne på Brua, og det blir sinnsykt vanskelig. Satser selvsagt på seier. Arsenal er ikke akkurat i toppform for tiden, og vi burde vinne.

Egentlig kan vi tape mot Arsenal og klare uavgjort på brua.

 

så lenge vi vinner resten ofc.

Lenke til kommentar

Arsenal kampen nermer seg.

 

Jeg er nesten sikker på 5 midtbanespillere i dag. Anderson er sliten men han har en evne til å heve seg i slike oppgjør. Håper på en sentral midtbane med Scholes, Carrick og Anderson.

 

Håper inderlig at Pique for spille. Et sånt oppgjør vokser han veldig på, selv om han kanskje gjør en tabbe eller to. Vi må tenke fremover også og ikke satse alt på tittelen. Hvis ikke får vi vel se Rio og Brown i midten med Hargreaves til høyre. Tror egentlig mest på den løsningen.

 

Sar

Hargreaves - Rio . Brown . Evra

Ronaldo - Scholes - Carrick - Anderson - Giggs

Rooney

 

Jeg har veldig blandete følelser på venstre kant. Jeg tror erfaringen til Giggs er veldig viktig i denne kampen. På en annen side har Park vert helt enestående etter skaden. Jeg vet egentlig ikke hvem jeg hadde valgt. Kanskje ta ut Anderson, og sette Giggs mellom Scholes og Carrick og spille Park på kanten.

 

Om Arsenal leder og vi må angripe mere så skal Tevez inn og Park om han ikke spiller.

Lenke til kommentar

litt nervøs? jeg klarer ikke vente nå i 4 timer, er så utrolig nervøs. kanskje enda mer siden jeg har en bror som en stor arsenal supporter og en av mine beste kompiser er også an arsenal supporter, så det blir litt ekstra personlig affære; gleder meg og gruer meg samtidig :ermm:

Lenke til kommentar
litt nervøs? jeg klarer ikke vente nå i 4 timer, er så utrolig nervøs. kanskje enda mer siden jeg har en bror som en stor arsenal supporter og en av mine beste kompiser er også an arsenal supporter, så det blir litt ekstra personlig affære; gleder meg og gruer meg samtidig :ermm:

 

Halve slekten min er Arsenal-Supportere, alle sammen brautende karer mellom 20 og 40. Hvis Arsenal tar dette så får jeg høre det lenge.

 

Men United er formlaget her, helt klart. Jeg tror det kommer til å ha endel å si.

Lenke til kommentar
litt nervøs? jeg klarer ikke vente nå i 4 timer, er så utrolig nervøs. kanskje enda mer siden jeg har en bror som en stor arsenal supporter og en av mine beste kompiser er også an arsenal supporter, så det blir litt ekstra personlig affære; gleder meg og gruer meg samtidig :ermm:

 

Halve slekten min er Arsenal-Supportere, alle sammen brautende karer mellom 20 og 40. Hvis Arsenal tar dette så får jeg høre det lenge.

 

Men United er formlaget her, helt klart. Jeg tror det kommer til å ha endel å si.

 

da er vi to. men man vet aldri med arsenal.. vi var jo ekstrem formlaget i fjor før vi spilte de på OT og de hadde hatt en veldig dårlig begynnelse av sesongen, men så vant de i siste minuttene men en gjennompasning og avslutninga av adebayor. derfor jeg er så nervøs nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...