Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Har en følelse av at søndagens kamp og kampen mot Everton for Chelsea avgjør veldig mye i PL. Tror ikke kampen på brua blir så avgjørende, håper og tror det blir avgjort før.

 

Samme her. Slik jeg ser det har vi alle forutsetninger for å slå Arsenal på søndag.

 

- Vi hvilte sentrale spillere på onsdag, og har forholdsvis lav skadebelastning(kun Vidic av betydning ute)

- Arsenal hadde en hard kamp mot Liverpool og fikk nok en skade(Flamini)

 

Dessuten har vi alt å spille for, mens Arsenal må nok innse at bronsepokalen har deres navn på seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessuten har vi alt å spille for, mens Arsenal må nok innse at bronsepokalen har deres navn på seg.

 

Med litt innsats og flaks kan Arsenal fint klare 2. plassen i år. Hvis de slår oss på søndag, og Chelsea slår oss på Stamford Bridge. Da blir det fort 2. plassen vi må kjempe om. Men jeg håper vi knuser Arsenal på søndag. :D

 

Ronaldo, månedens spiller!

Ferguson, månendens manager!

 

Skulle bare mangle ettersom at United vant alle 5 kampene i Mars og holdt nullen i samtlige.

Lenke til kommentar
Tro hvem som blir årets spiller..

 

BBC

 

Håper Ronaldo vinner både årets spiller og årets unge spiller, som i fjor. :cool:

Nei, det blir vel en pris på Gerrard, Torres eller Fabregas i år..

 

Spørsmålet er vel heller om det noen gang hadde vert en vinner med klarere margin

 

Tja.. i fjor hadde han 23 mål og 20 assists, i år har han 37 mål og 7 assists.

 

Ronaldo har scoret 37 mål så langt, og har også 7 assists.

Gerrard har scoret 20 mål så langt, ukjent antall assists.

Torres har scoret 36 mål så langt, ukjent antall assists.

Fabregas har scoret 13 mål så langt, men har 22 assists.

 

Jeg er faktisk ikke helt sikker, han har blitt målkonge ja, men antall assists har gått kraftig ned. Likevel 1 mer målpoeng i år enn i fjor, og fremdeles rundt 10 kamper igjen.

 

Fabregas har hevet seg veldig kraftig siden i fjor, og har i skrivende stund 15 målpoeng flere enn han hadde ved sesongslutt i fjor. (4 mål og 16 assists.)

 

Gerrard har scoret en del mer mål så langt, men kan ikke si noe om assists enda, han scoret 11 mål i fjor, og har 20 mål så langt, noe som gir ett resultat på 9 flere mål.

 

Holder også en knapp på Ronaldo, men tror ikke det blir så ''klar margin''.

Lenke til kommentar

Øyh, folkens. Kan dere ta en ekstra kikk på følgende retningslinjer:

 

# #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

# #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Tenk dere litt om på hva dere poster framover.

 

Samtidig - at ANDRE bryter retningslinjene betyr IKKE at dere har lov til å "ta igjen". Ok? Hold dere på matta nå. Det er veldig mye som blir posta her i ulike tråder på fotballforumet som rett og slett kan gå under "ondskapsfull småhugging", og diskusjon kun for provoseringens (og underholdningens?) skyld.

 

Synspunkter? Send meg en pm. Ikke diskuter her er dere snille. Men si meg gjerne hva dere synes :).

Endret av Alastor
He-hey, bryter de retningslinjene jeg siterer i min egen post. Fixed :P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...