Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe MÅ gjøres i pausen

 

Ut med Scholes, han har vært utrolig dårlig idag, sinker spillet på midten. Inn med Anderson, Tevez innpå for Park etter 60 min.

 

Dårlig omgang dette, mye feilpasninger, begge lagene er heldig som har unngått baklengs.

Helt enig. Inn med Anderson for Scholes.

Lenke til kommentar

Noe må gjøres i pausen. SAF må kjefte litt. det har vært alt for mye feil pasninger. Brown og Scholes har ikke dagen i dag. Kan gi de noen minutter i andre omgang og blir de ikke bedre må de ut. Inn med Anderson og Tevez og Hargreaves aom back. Synes også att Ronaldo ikke har kommet i gang i dag. Blir det ikke noe skjerping i pausen så kan dette fort bli tap.

Lenke til kommentar

Er ikke fornøyd med forsvaret i dag. Pique setter seg alt for enkelt ut av spill, Brown er til tider livsfarlig for sitt eget lag, og selv Rio har gjort enkle feil. Skjerpings må til! Så er jeg helt enig i at Anderson må inn og Scholes ut, og det snarest mulig. Poengtap i dag så er alt i Chelsea's hender(eller føtter!).

Lenke til kommentar

Adebayor Adebayor!

Give him a ball and he will miss!

 

 

Kjip førsteomgang. Arsenal har alt for mye av spillet. De fikk også noen store sjanser. Det gjorde vi også, men vi skal være det beste laget på hjemmebane uansett motstand. Dette har vi ikke vært så langt i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Livat kamp, Arsenal hadde kanskje fortjent å lede, men jeg er temmelig sikker på at United drar dette i land. Det er bare å sammenligne de to benkene + publikum.

Lenke til kommentar
Livat kamp, Arsenal hadde kanskje fortjent å lede, men jeg er temmelig sikker på at United drar dette i land. Det er bare å sammenligne de to benkene + publikum.

Muligens. Men vi skal ikke glemme at vi har hatt 2 enorme sjanser også. En der Rooney får en glimrende pasning rett foran mål og en der Rooney kommer alene med Lehman. Men Arsenal har hatt alt for mye av spillet etter min smak.

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker men er ganske sikker på at vi er i ferd med å overvære et engelsk mesterskap i feilpassninger, hjelpe meg...

 

Får håpe at Anderson og Tevez kommer inn i løpet av de første 10 minuttene av andre omgangen så tror jeg vi drar dette i land.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker men er ganske sikker på at vi er i ferd med å overvære et engelsk mesterskap i feilpassninger, hjelpe meg...

 

Får håpe at Anderson og Tevez kommer inn i løpet av de første 10 minuttene av andre omgangen så tror jeg vi drar dette i land.

Tenkte på det samme selv. Vi gjør alt for mange feil i den oppbyggende fasen av spillet (eller det som skulle vært den oppbyggende fasen men som bare går til faen med en gang). Wes Brown hadde en skikkelig brøler i eget forsvar også. Han ga jo en perfekt pasning til Fabregas. Ellers synes jeg Ronaldo taper ballen for mye på litt unødvendige ting i dag. Han prøver å drible seg forbi folk og så mister han ballen. Han er likevel tilgitt foreløpig grunnet det fantastiske forarbeidet og sentringa til Rooney som like gjerne kunne vært en veldig fin assist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...