Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

I tillegg kom den kjente "jeg satt i en Taxi på vei til hotellet i går, og sjåføren kunne fortelle.. bla bla".

Kom de virkelig med denne frasen i dag også? Utrolig hva disse taxi-sjåførene vet. Pinlig.

 

BTW, jeg fikk ikke sett kampen, men den endte akkurat som forventet. Gratulerer.

Jeg liker å høre hva sjåføren kunne fortelle jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ronaldos stang skudd, Ronaldos tverligger skudd er begge sjanser som er større enn alle Romas sjanser, ergo, det var nærmere 0-3 enn 1-2.

Carricks skudd utenfor og Carricks heading på corner. Samt flere brudd på slutten som ble slurvet med grunnet at man følte nok at man var videre.

 

Uansett, satser på 4+ i returmøtet :love:

Lenke til kommentar
Deilig med borteseier i dag! Sterkt med 2 bortemål. Mulig jeg sier noe dumt nå, men hva gjør dere på diskusjon.no under kampen? Rundt 10 sider under dagens kamp. Det er for meg uforståelig. Men vi er alle forskjellige...

 

Laptop + Sofa & har oppe nytt innlegg knappen :p ..

Lenke til kommentar
Deilig med borteseier i dag! Sterkt med 2 bortemål. Mulig jeg sier noe dumt nå, men hva gjør dere på diskusjon.no under kampen? Rundt 10 sider under dagens kamp. Det er for meg uforståelig. Men vi er alle forskjellige...

 

Laptop + Sofa & har oppe nytt innlegg knappen :p ..

 

+1 :)

Lenke til kommentar
Deilig med borteseier i dag! Sterkt med 2 bortemål. Mulig jeg sier noe dumt nå, men hva gjør dere på diskusjon.no under kampen? Rundt 10 sider under dagens kamp. Det er for meg uforståelig. Men vi er alle forskjellige...

 

Laptop + Sofa & har oppe nytt innlegg knappen :p ..

 

+1 :)

+2 gett.

Lenke til kommentar

Forferdelig å se kampen i går. Håpet om serie gull evt. vinne CL minsket en del av å se dere spille igår. Artig å se at koreaneren deres var aktiv og, finfin den headingen tilbake til Rooney.

 

Allikevel en veldig artig kamp. Blir ikke Ronaldo valgt til verdens beste spiller i år, så skal det være en jævlig god kar der ute i Europa jeg ikke har fått med meg enda.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Som gutta på United-forumet sier, så hadde ikke Vidic villet fortsette om han hadde røket korsbåndet. Han hadde heller ikke reist seg opp og satt seg i bilen.

 

Tipper maks to uker ute.

 

Hva vet du om at han ikke hadde reist seg opp og satt seg i bilen? Alle reagerer ikke på samme måte når korsbåndet ryker. Da jeg selv røk korsbåndet, bantes jeg som bare pokker, mens en kamerat av meg prøvde å spille videre. Han kjente bare et lite klikk i kneet. Så det er fullt mulig å reise seg opp og stå etter at korsbåndet er gått. Men uansett, la oss bare håpe at det ikke var korsbåndet med Vidic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...