Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Maks 2 uker ja... Det er lov til å håpe :yes:

 

Men har sett så mange tilsvarende skader i løpet av mine år som både fotballspiller og fotballsupporter at jeg kjente det røska i kneet når jeg så reprisen i går. Dersom Vidic ikke har leddbåndskade (sans korbånd) så blir jeg litt overrasket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maks 2 uker ja... Det er lov til å håpe :yes:

 

Men har sett så mange tilsvarende skader i løpet av mine år som både fotballspiller og fotballsupporter at jeg kjente det røska i kneet når jeg så reprisen i går. Dersom Vidic ikke har leddbåndskade (sans korbånd) så blir jeg litt overrasket.

 

Jeg blir også litt overrasket, men han kjente jo at det skjedde noe med en gang han landet. En ser jo på bildet at han tydelig kjenner smerte:

 

02aprvidic.jpg

 

Men smerten varte tydeligvis ikke så lenge. Kanskje han bare ble redd.. hvem vet.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Hvem "heier" vi på av gunners og pool i kveld? Deilig å sjå en match hvor utfallet ikke spiller noen særlig rolle for oss, men må erkjenne at jeg heier litt på arsenal. Mest pga at liverpool fansen er så forbanna eplekjekke... På den andre siden så kan det gi gunners selvtillit i kampen om seriegullet ?

 

Hva med dokk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...