Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper ikke at han drar, jeg håper han spiller i klubben til han nesten legger opp. Syns det er dumt av han å dra fra verdens beste liga hvis han gjør det.

Hvilken liga som er verdens "beste" forandrer seg hele tiden.

Jepp, men de 2 siste årene har Premier League vært best. Å slik det ser ut nå vil det forholde seg slik en stund, såfremt ikke Serie-A kommer seg.

Lenke til kommentar
Jeg håper ikke at han drar, jeg håper han spiller i klubben til han nesten legger opp. Syns det er dumt av han å dra fra verdens beste liga hvis han gjør det.

Hvilken liga som er verdens "beste" forandrer seg hele tiden.

Jepp, men de 2 siste årene har Premier League vært best. Å slik det ser ut nå vil det forholde seg slik en stund, såfremt ikke Serie-A kommer seg.

Tjah, ja i fjor ble PL valgt den sterkeste ligaen men det var første gang på mange år. Før det regjerte Italia og etter dem Spania. Ingen hadde grunn til å tro at PL kom til å bli sterkere en gang men med Roman og pengene så skjedde altså dette. Men dette kommer til å forandre seg og det liker jeg.

 

Vil anbefale disse artiklene, så får dere se et annet synspunkt. De er skrevet av engelskmenn eller utlendinger som har bodd lenge i England

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=627635

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=629382

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=626361

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=623955

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=618849

Spesielt den siste er god.

Lenke til kommentar
Men dette kommer til å forandre seg og det liker jeg.

Du mener Serie-A er på opptur?

Ja? Vel etter at Milan vant CL i fjor, Italia vant VM, Cannavaro beste spiller i verden, Kaka beste spiller i verden, Milan verdensmestere så har det gått dårlig denne sesongen grunnet Calciopoli. Men se nå hva som skjer. Juventus er på opptur, Fiorentina blir bedre og bedre nå, Inter må da snart skjønne hvordan fotball man skal spille i CL, Serie-A er spennende og forandres dramatisk fra år til år.

 

Den er i hvertfall ikke på nedtur. PL derimot er på litt opptur nå, mye penger som sprøytes inn, men se hva som skjedde i Italia etter at Roma, Lazio, Fiorentina, Parma og flere begynte å bruke for mye penger. Det må gå ned engang også. Se også på Chelsea. Når de vant med penger så innså de andre lagene at penger var veien til suksess og da brukte andre lag også mye penger, men som med Chelsea, en gang må de da også tape.

 

Så for nå: PL er sterkest, for ett/to år siden: Italia og Spania veklset mellom å være sterkest, framtiden: Det vet ingen men historien forteller at det forandres fort.

 

Det er det som gjør at Champions league er så spennende hvert år fordi mye forandres

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar

Man trenger ikke å være Liverpool fan for å mislike at Manchester United vinner noen kamper.

 

Du satt her i går kveld og snakket om hvor gode Roma var og når PL er i førersetet så priser du deg lykkelig over at ting kan snu fort. Jeg snakket ikke bare om deg heller.

 

Best å glemme hele greia.

Lenke til kommentar
Man trenger ikke å være Liverpool fan for å mislike at Manchester United vinner noen kamper.

 

Du satt her i går kveld og snakket om hvor gode Roma var og når PL er i førersetet så priser du deg lykkelig over at ting kan snu fort. Jeg snakket ikke bare om deg heller.

 

Best å glemme hele greia.

Latterlig. Jeg er Roma fan, jeg skrev faktisk at manu brukte sjansene sine men at det fort kunne gått andre veien. Det er vel ikke så veldig forskjellig fra det SAF sa etter kampen, eller P. Evra? Men jeg hater da ikke at manu vinner kamper, jeg ser en del kamper med manu i ligaen og synes de har spilt nydelig fotball i år, spesielt etter jul, Arsenal spilte penere før jul. Jeg heier ikke på noe lag i engelsk liga og følger heller med på de som spiller morsomst og mest underholdende fotball. Aldri har jeg sagt at jeg misliker at manu vinner kamper unntatt når laget de slår er det laget jeg så inderlig elsker. Samme gjelder vel om deg?

 

Men jeg kan gjøre som du ber om og glemme hele greia, men vennligst ikke sett meg i samme båt og du setter liverpoolsupporterne i som hater manu.

Lenke til kommentar

Vidic had tests on his injured knee at a Manchester hospital yesterday but it is understood that the Serbian's leg was so badly swollen it was difficult to assess the extent of the damage caused when he fell awkwardly during United's 2-0 win at the Olympic Stadium.

 

Vidic, 26, needs a more detailed examination this morning with United's medical staff resigned to the fact that he has suffered ligament damage.

 

The centre half looks to be out for a couple of weeks at least and perhaps will not play again this term.

 

Egentlig bare å inse først som sist at han er ferdig for sesogen.

Lenke til kommentar

Man United confirm Vidic out for two to three weeks

 

LONDON, April 3 (Reuters) - Manchester United defender Nemanja Vidic will be out for two to three weeks after injuring his left knee against AS Roma in Tuesday's Champions League quarter-final in Rome, the club confirmed on Thursday.

At first United feared the 26-year-old Serbian might miss the rest of the season, but in a statement on its Web site (www.manutd.com) on Thursday, United said a scan showed the injury was not as serious as first thought.

"There is no major damage to the left knee, and he will be out for two-three weeks," a spokesman said.

Vidic fell awkwardly in the first half of the 2-0 win over Roma at the Olympic Stadium and was replaced by John O'Shea after 31 minutes.

Although he will miss next week's second leg at Old Trafford and the Premier League match against Arsenal on April 13, he could be fit to return by the end of this month.

Vidic has missed only a handful of matches this season and his partnership with Rio Ferdinand in central defence has played a big part in United's assault on Premier League and Champions League honours.

 

http://football.guardian.co.uk/breakingnew...7433911,00.html

 

Det kan jeg leve med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...