Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
ronaldo i tverleggeren! scort et mål, truffet stolpen og tverleggeren! wow :p

Nja oversiden av tverrliggeren. Scoret ett godt mål i dag men ikke vært god ellers. Dekket f.eks Vucinic på en corner hvor han lar Vucinic stå alene og heade fra 5 meter.

 

Men det er som kjent målene som teller

Ronaldo var ikke god? Han var best av de alle! Spilte like bra overalt på banen, dribler og springer overalt. Og kommer i hundre-og-helvete inn på 1-0. Ekstremt bra plassert i tillegg.

 

SAF er GENIAL!!!

Åja så jeg snakker med en som bare så de siste 20 minuttene. Altså han var ikke dårlig. Hadde noen farlige sjanser men mistet ballen en gang eller to for mye, dekket ikke Vucinic på en corner, og nei han spilte ikke overalt på banen.

 

Jeg sier det igjen: Han var ikke dårlig, det sier ganske mye at han scorer i en kamp hvor han ikke er på sitt beste men jeg har ofte sett ham skarpere og bedre. VDS og Ferdinand var banens beste.

 

Gratulerer med seiern

Hvem sa at jeg bare så de 20 siste minuttene? Som The Game påpeker så var "syndebukken" Carrick. Han var på begge kantene, spiss og faktisk litt sentralt av og til. Du sa jo nettopp at han scorte ett mål, men ikke var god ellers. Visst han ikke var god så må han jo være dårlig og han mista ikke ballen mye heller. Rio Ferdinand og Edwin van der Sar var også fantastiske men jeg syns at Rio/Ron var MOTM. Klarer ikke å bestemme meg for begge to var ganske insane.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
må si at jeg var imponert med park, og veldig veldig imponert med hargreaves når han kom på :) alt var digg i dag, men jeg får ikke ordet "perfekt" ut nå siden vida ble skada :( venter på litt nyheter om han før jeg sier alt var perfekt i dag!
Jeg trodde heller ikke at Park skulle slå til, men det han gjør i forkant av 0-2 er jo bare vakkert. Enorm løpskapasitet og gode pasninger. Godnatt gutta, dette var en kjempekveld
Lenke til kommentar
Kommentatoren for Barca-Schalke blir plagsomt overengasjert hver gang en ball krysser død/mållinja.

 

Thor Eggen mener du? Han er en legende, en av norges aller beste kommentatorer. Mye bedre enn Stokke/Davidsen.

Agreed. Faen så mange fraser som går igjen kamp etter kamp, å den plagsomme skryten. Å hva faen pratet han om elgjakt en gang for?

Lenke til kommentar
Hvem sa at jeg bare så de 20 siste minuttene? Som The Game påpeker så var "syndebukken" Carrick. Han var på begge kantene, spiss og faktisk litt sentralt av og til. Du sa jo nettopp at han scorte ett mål, men ikke var god ellers. Visst han ikke var god så må han jo være dårlig og han mista ikke ballen mye heller. Rio Ferdinand og Edwin van der Sar var også fantastiske men jeg syns at Rio/Ron var MOTM. Klarer ikke å bestemme meg for begge to var ganske insane.

Jeg trodde bare du så de siste 20 minuttene siden Ronaldo ble først god da. Ja han spilte litt spiss men ble kjørt over av Panucci. Fikk som nevnt vann på mølla ved 2-0 scoringen men jeg kan nevne to-tre-fire-fem spillere som jeg hadde satt opp som banens beste før Ronaldo.

 

Ronaldo var insane mot Villa. Ikke i dag.

 

Igjen gratulerer med seiern

Lenke til kommentar
Thor Eggen mener du? Han er en legende, en av norges aller beste kommentatorer. Mye bedre enn Stokke/Davidsen.

Surely, men når det kommer høydepunkter kommer den skrålingen annenhvert sekund. Irriterer meg litt over det, men han er bra ellers.

 

Fjørtoft er uansett verst. Hargraves, Alesk Ferguson, TENK DA!!! ARSENAL MOT LIVERPOOL! *total stillhet og et helt dødt ansikt*

Nei huff, han var lavmål i kveld.

Lenke til kommentar

Det er deilig å få sånne seirar. Ikkje så velspelt som mot Villa, ikkje det konstante trykket mot motstanders mål, men knallhard jobbing bakover, eit godt forsvar og keeper, i tillegg til at vi setter to sjansar. Fantastisk utgangspunkt til returen.

 

Det einaste som er leit i dag er at Vidic blir skadd. Håpar virkelig det ikkje er alvorlig, sjølv om at det kan sjå farlig ut i innspurten.

Lenke til kommentar

Tragisk TV3-kveld nok en gang. Fjørtoft glimra og viste seg fra sin beste side. "United får aldri skader", "United taper aldri på bortebane i Europa" osv.

 

Stokke og Davidsen sliter fortsatt med uttale av navn. I tillegg kom den kjente "jeg satt i en Taxi på vei til hotellet i går, og sjåføren kunne fortelle.. bla bla".

Lenke til kommentar
Fjørtoft spesielt er jo helt jævlig!

 

Det er jo faktisk benket og vedtatt at Fjørtoft er en av verdens dårligste menn.

 

Bra resultat for oss i dag, det kunne fort sett anderledes ut hvis Roma hadde vært litt dyktigere foran mål. Scholes var min MoM i dag, nydelige pasninger og en notorisk ro i spillet sitt.

 

Edit: Pokkers irriterende med skade på Vidic, får håpe den ikke er langvarig.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...