Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rangnicks karriere som trener:

  • 1985–1987 VfB Stuttgart II
  • 1987–1988 TSV Lippoldsweiler
  • 1988–1990 SC Korb
  • 1990–1994 VfB Stuttgart (Under 19)
  • 1995–1997 Reutlingen 05
  • 1997–1999 Ulm 1846
  • 1999–2001 VfB Stuttgart
  • 2001–2004 Hannover 96
  • 2004–2005 Schalke 04
  • 2006–2011 1899 Hoffenheim
  • 2011 Schalke 04
  • 2015–2016 RB Leipzig
  • 2018–2019 RB Leipzig

Nå er han sportsdirektør i Lokomotiv Moskva.

 

Lenke til kommentar

Ralf Ragnick about his football: “𝗜𝘁’𝘀 𝗮 𝗵𝗶𝗴𝗵-𝗽𝗿𝗲𝘀𝘀𝗶𝗻𝗴, 𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗲𝗿-𝗽𝗿𝗲𝘀𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗼𝗼𝘁𝗯𝗮𝗹𝗹. 𝗜 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘀𝗮𝘆 𝗳𝗮𝘀𝘁, 𝗽𝗿𝗼𝗮𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲, 𝗮𝘁𝘁𝗮𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴, 𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗲𝗿-𝗮𝘁𝘁𝗮𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴, 𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗲𝗿-𝗽𝗿𝗲𝘀𝘀𝗶𝗻𝗴, and 𝗲𝘅𝗰𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴.

1.0

Lenke til kommentar

Utvilsomt spennende! Tror Sancho og Van de Beek blant flere kommer til å blomstre med en trener som Ragnick. Samtidig tenker jeg at dette blir slutten for Pogba uten jeg ser på det som noe negativt. Digger Pogba når han er på sitt beste og Raiola holder kjeft, men det er så altfor sjeldent, men kunne vært spennende å se Pogba i et høyere tempo enn han ellers er vandt til.

Lurer på om Ragnick heller mot Ten Hag fremfor Pochettino, og dermed så blir førstevalget til sommeren i motsetning Pochettino som det rapporteres om for tiden.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvor mulig det er å implementere nye prinsipper på den tiden det er planlagt at Rangnick skal få, frem til sommeren. Og hvilken ny manager klubben/Rangnick går for etter det, hvis han ikke sitter lengre. Han er en veldig stram taktiker og kompromissløs på spillestil. Ting skal gjøres på hans måte nå. Hva om det ikke fungerer i det hele tatt? 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Hva om det ikke fungerer i det hele tatt? 

Det fungerer jo ikke nå uansett. Så får neste trener ta over og kjøre på med det han ønsker (enten det er det samme eller ulikt).
Klart det er en sjanse for at ting blir dritt, men jeg vil heller ha en uvissthet om at ting kan bli bra enn en klar følelse om at ting blir dritt 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo derfor det er positivt at når vi først har hentet en manager med en krystallklar visjon så får han 2 år som "konsulent" istedenfor at han er borte om 6 måneder. Så er spørsmålet om hvordan type rolle det blir og hvor mye makt han får. Hvis han får mye innflytelse på det sportslige så er det jo allerede et stort steg fra de siste 9-10 årene. Mitt inntrykk er i alle fall at klubben har gjort et klokt og gjennomtenkt valg her og ikke bare valgt en manager i blinde.

Lenke til kommentar

Helt enig i det, og jeg synes også det er mest positivt. Man legger opp til en kontinuitet. Jeg føler egentlig klubben har vært på ganske rett spor akkurat der det siste året med en teknisk direktør på plass og endelig en mann i en sportsdirektør-lignende rolle.

Det er bare at det retningsvalget med Rangnick forutsetter en ganske klar struktur ellers i klubben dersom det skulle gå til helvete. Jeg håper United er bedre rustet til dette nå hvis det skulle gå den veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...