Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke situasjonen med Bailly og Richarlison er så gale. Bailly går tydelig for ball - han treffer jo også ballen. Fernandes går i kropp - noe som er helt vanlig i slike situasjoner. At man får et uheldig utfall av dette i denne situasjonen ser jeg, men jeg ser ikke at handlingene isolert sett skulle kvalifisere til rødt kort, som de maste om i studio.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veldig viktig seier i kveld. Skikkelig grind og utrolig deilig å endelig få has på Wolves. Godt jobba av alle synes jeg, de gravde dypt der.

Rekke på 9 uten tap i ligaen nå, vi er fortsatt laget som er i best form. 2 poeng bak Liverpool.

3-1 vs. Everton
1-0 vs. West Brom
3-2 vs. Southampton
3-1 vs. West Ham

0-0 vs. Man City
3-2 vs. Sheffield United
6-2 vs. Leeds United

2-2 vs. Leicester City
1-0 vs. Wolves

Forhåpentligvis blir det 10 på rad uten tap mot Villa, og helst blir det tre poeng der og. Håper bredden i stallen vår gjør det mulig å matche de fysisk. Vinner vi den neste kan det bli veldig gøy mot Liverpool runden etter.

Endret av Snikpellik
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Stemmer ikke helt, Bruno er 2 målpoeng unna Lampard tror jeg. Riktignok på 9 færre kamper, og som ny på lag og liga midt i en sesong er det enormt imponerende. Med snittet til Bruno ville han tatt Lampard selv med dårligere levering i de resterende kampene.

Frank Lampard hadde 34 målpoeng på 37 kamper i 2005. 20 mål, 14 assist.
https://www.transfermarkt.com/spieler-statistik/jahrestorschuetzen/statistik/stat/plus/0/galerie/0?jahr=2005&compFilter=top5&monatVon=01&monatBis=12&altersklasse=&land_id=&ausrichtung=alle&spielerposition_id=alle&art=2

Bruno Fernandes hadde 32 målpoeng på 28 kamper i 2020. 18 mål, 14 assist.
https://www.transfermarkt.com/spieler-statistik/jahrestorschuetzen/statistik/stat/plus/0/galerie/0?jahr=2020&compFilter=top5&monatVon=01&monatBis=12&altersklasse=&land_id=&ausrichtung=alle&spielerposition_id=alle&art=2

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (8 minutter siden):

Håper å ikke bli arrestert på denne fun facten da😆 Bra at du følger med, @Snikpellik! Ønsker naturligvis ikke å spre usannheter.

Du postet jo med forbehold til og med :) Så den tweeten for et par dager siden og stussa litt på den, så jeg sjekka opp litt da. Helt syke tall fra Bruno!

Ole 😅

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Du postet jo med forbehold til og med :)

Haha, det hadde jeg glemt. Ble sent i kveld 🤪

Ja, helt vanvittig poengsnitt. Wolves gjør en god jobb med å nøytralisere ham i dag, og han har egentlig ikke en spesielt god kamp. Likevel ender han opp med en kjempesjanse fra nært hold og en assist på overtid. Han gir aldri opp. Det mentale er så viktig, og det virker jammen til å være der det skal. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...